TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Scania dostarczyła pierwsze autobusy na LNG
- Opublikowano: 27.12.2019 13:00:21
Scania dostarczyła do Bolonii pierwsze autobusy międzymiastowe na LNG

Scania dostarczyła do Bolonii pierwsze autobusy międzymiastowe na LNG. To z kolei może wyznaczyć początek nowej ery pojazdów międzymiastowych. Mowa tu o autobusach Scania Interlink LD LNG. Pierwsza partia zamówienia obejmuje 15 sztuk.

Autobusy trafią do przewoźnika TPER, który z dumą ogłaszał pierwsze w Europie publiczne zaproszenie do składania ofert na autobusy międzymiastowe napędzane LNG. Wartość inwestycji w zakup tych 15 autobusów LNG to 3,7 miliona euro i jest ona finansowana w ponad 90 % przez samego przewoźnika TPER. Pozostałe 10 % pochodzi ze środków rządowych.

Eko Bolonia

TPER Bologna słynie z obsługi dużej sieci trolejbusów, największej floty autobusów hybrydowych we Włoszech i 311 pojazdów napędzanych CNG. M.in. dzięki takiej flocie, emisje gazów cieplarnianych zostały zmniejszone o 20% w ciągu ostatnich trzech lat.

A dziś firma robi znaczący krok naprzód w zakresie zrównoważonego transportu. Nowe autobusy LNG zakupione przez TPER łączą korzyści dla środowiska wynikające z technologii opartej na gazie ziemnym, ze zwiększonym zasięgiem gwarantowanym przez technologię LNG.

W dwóch zbiornikach kriogenicznych (556 l po prawej stronie i 452 l po lewej), nowa Scania Interlink LD LNG może pomieścić wystarczającą ilość paliwa, aby pokonać ponad 1 000 km.

Autobusy te mogą pomieścić 71 osób (w tym 55 na miejscach siedzących).

Południowy potencjał

Włochy zajmują pierwsze miejsce w Europie pod względem liczby stacji paliw LNG. Posiadają ich 56 z 200 stacji w całej Europie. Nowy Scania Interlink LNG będzie wykorzystywana na liniach podmiejskich w Bolonii, gdzie zastąpi starsze pojazdy z silnikiem Diesla.

Prezes i dyrektor generalny TPER - Giuseppina Gualtieri powiedziała:

-"Pojazdy te są wynikiem pierwszego w Europie przetargu na autobusy międzymiastowe napędzane LNG: jesteśmy prekursorami w stosowaniu alternatywnego paliwa, które zwiększa korzyści środowiskowe nawet w przypadku najdłuższego połączenia". Dodała ona, że: "W ciągu najbliższych trzech lat planujemy zakup kolejnych 243 nowych autobusów różnych typów, za łączną kwotę ponad 76 milionów euro".

-"Z dumą dostarczamy te pojazdy LNG do firmy TPER, która po raz kolejny pokazuje swoją świadomość problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem przy odnawianiu floty autobusów" - powiedział Franco Fenoglio, prezes i dyrektor generalny Italscania.

-"LNG jest niezwykle interesującym rozwiązaniem na rynek włoski, biorąc pod uwagę szybki rozwój sieci stacji paliw" - powiedział Roberto Caldini, dyrektor oddziału autobusów i autokarów w Italscania. "Coraz więcej przedsiębiorstw transportu publicznego szuka LNG jako niezwykle atrakcyjnego rozwiązania z ekonomicznego i środowiskowego punktu widzenia. Doskonałe osiągi i zasięg niewątpliwie przyczynią się do zwiększenia rozpowszechnienia pojazdów napędzanych paliwem alternatywnym w kontekstach podmiejskich".




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
intercity
LNG
Scania
Włochy

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....