TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Rybnik szuka przewoźników. M.in. z autobusami na CNG!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 29.10.2019 14:00:16
fot. Konrad Bek, phototrans.pl

Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku ogłosił trzyczęściowy przetarg na wykonywanie przewozów autobusowych. Do wzięcia dwa pięcio- i jedno trzyletnie zlecenie. Ciekawostka? Do jednego z nich potrzebne będą autobusy na CNG!

Na potrzeby pierwszego z pakietów trzeba podstawić przynajmniej pięć autobusów klasy MAXI. Chodzi więc prawdopodobnie o obsługę linii 52 oraz wybranych zadań na 14.

ZTZ wymaga, aby autobusy były:

  • wyprodukowane po 2013 roku,
  • wyposażone w jednostki napędowe spełniające minimum normy EURO 5,
  • w 100% niskopodłogowe,
  • o długość całkowita minimum 12 000 mm, tolerancja +-1 %
  • o pojemności minimum 86 miejsc w tym minimum 25 miejsc siedzących,
  • z minimum 8 miejscami siedzącymi dostępnymi z niskiej podłogi

Umowa będzie obowiązywać od 1 stycznia 2020 r. do końca 2024 r. Szacunkowa wartość to 3 183 200 EUR, czyli ok. 13,622 - 13,625 mln PLN netto. Są dwa kryteria oceny ofert:

  • Realizacja zadania autobusami wyposażonymi w jednostki napędowe spełniające minimum normy EURO 6 - 40 %
  • Cena - 60 %

CNG wchodzi do Rybnika!
W drugim zadaniu może chodzić o obsługę linii nr 8, 15, 16, 51 oraz częściowo 46. Na potrzeby tego zlecenia operatory musi dysponować przynajmniej dziewięcioma autobusami klasy MAXI. I tutaj największa ciekawostka. Będą one na CNG. Poza tym ZTZ oczekuje aby były one:

  • wyprodukowane po 2014 roku,
  • w 100% niskopodłogowe,
  • o długość całkowita minimum 12 000 mm, tolerancja +-1 %
  • o pojemności minimum 86 miejsc w tym minimum 25 miejsc siedzących,
  • z minimum 8 miejscami siedzącymi dostępnymi z niskiej podłogi

Umowa będzie obowiązywać od 1 stycznia 2020 r. do końca 2024 r. Szacunkowa wartość to 6 015 028 EUR, czyli ok. 25 737 - 25,740 mln PLN. Są trzy kryteria oceny ofert:

  • Realizacja zadania fabrycznie nowymi autobusami wyposażonymi w jednostki napędowe zasilane sprężonym gazem ziemny (CNG) spełniające minimum normy EURO 6 lub zeroemisyjne - 25 %
  • Termin rozpoczęcia realizacji zadania fabrycznie nowymi autobusami - 15 %
  • Cena - 60 %

Na koniec szkoły
Ostatnie zadanie przetargowe to przewozy szkolne. Na nich ZTM wymaga, że operator będzie dysponował:

  • minimum 2 autobusami (wyprodukowane po 2010 roku, wyposażone w jednostki napędowe spełniające minimum normy EURO 5, pojemność minimum 23 miejsca siedzące, klimatyzowana przestrzeń pasażerska)

  • minimum 2 autobusami (wyprodukowane po 2010 roku, wyposażone w jednostki napędowe spełniające minimum normy EURO 5, pojemność minimum 16 miejsc siedzących, klimatyzowana przestrzeń pasażerska)

  • minimum jednym samochodem o następujących minimalnych parametrach technicznych (wyprodukowany po 2010 roku, wyposażony w jednostkę napędową spełniającą minimum normy EURO 5, pojemność minimum 8 miejsc siedzących z możliwością kombinacji np. 6+ 2 wózki inwalidzkie, klimatyzowana przestrzeń pasażerska)

  • minimum 3 samochodami do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących minimalnych parametrach technicznych (wyprodukowane po 2010 roku, wyposażone w jednostkę napędową spełniające minimum normy EURO 5, pojemność minimum 6 miejsc siedzących z możliwością kombinacji np.: 3 miejsca siedzące + 4 wózki inwalidzkie, klimatyzowana przestrzeń pasażerska)

W tym przypadku umowa będzie niespełna czteroletnia. Start 16 grudnia 2019 r., a koniec wraz z końcem czerwca 2022 r. Kryteria oceny ofert to:

Wykonanie określonej ilości wozokilometrów w skali 1 m-ca kalendarzowego dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia autobusami wyposażonymi w jednostki napędowe spełniające min normy EURO6 - 40 %
Cena - 60 %

Formalności? Brak!
ZTZ w zasadzie nie stawia żadnych warunków w zakresie kwalifikacji. Oczekuje jedynie, że oferenci potwierdzą, że posiadają potwierdzone urządowo kompetancje do prowadzenia działalności przewozowej.

Termin składania ofert mija 29 listopada.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
ZTZ Rybnik
CNG
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....