TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ruszyła produkcja w pełni elektrycznego eSprintera
InfoBus.pl - Opublikowano: 17.12.2019 13:00:33
Ruszyła produkcja w pełni elektrycznego eSprintera

Mercedes-Benz robi kolejny krok w przyszłości i od grudnia fabryka w Dusseldorfie produkuje również wersje w pełni elektrycznego Sprintera.

12 grudnia zakład Mercedes-Benz w Dusseldorfie świętował rozpoczęcie produkcji Mercedes-Benz eSprinter. Przypomnijmy, że Mercedes buduje samochody dostawcze w Dusseldorfie od 1962 roku. Od tamtej pory wyprodukowano tutaj ponad 4,6 miliona pojazdów (!). Od 2018 r. bramy zakładu opuściło też ponad 200 000 jednostek Nowego Sprintera.

Czas elektryków

Mercedes-Benz oferuje teraz eSprintera jako furgon z wysokim dachem i dopuszczalną masą 3500 kilogramów. Jego maksymalna pojemność załadunkowa wynosi 10,5 m3, tak samo jak w przypadku Sprintera z silnikiem spalinowym.

Napęd elektryczny w eSprinterze napędza przednie koła i ma moc 85 kW przy momencie obrotowym do 300 Nm.

Elastyczna koncepcja ładowności i akumulatorów umożliwia dostosowanie pojazdu do indywidualnych potrzeb . Klient może wybrać pomiędzy dwoma opcjami:

  • cztery akumulatory, co daje pojemność 55 kWh i szacunkowy zasięg to 168 kilometrów, a maksymalna ładowność to 891 kilogramów.

  • trzy akumulatory o pojemności 35 kWh, co pozwala na zasięg około 115 kilometrów. W zamian maksymalna ładowność wzrasta o około 140 kg do około 1040 kg łącznie.

Mercedes oferuje też zintegrowana funkcja szybkiego ładowania, co zapewnia większą elastyczność. 80 procent naładowania akumulatora można uzupełnić w ciągu 30 minut. Maksymalna prędkość może być skonfigurowana w celu dopasowania do danego zadania i można ją ustawić w zakresach: 80 km / h - 100 km / h lub nawet do 120 km / h, … jeśli tak prędkość jest niezbędna.

Zielona produkcja - zielony zakład

Produkcja w pełni elektrycznego eSprintera oznacza początek nowej ery w Dusseldorfie. Budowa eSprintera w Dusseldorfie jest kolejnym krokiem dla przyszłości zakładu i samego producenta. W ciągu ostatnich lat Mercedes-Benz zainwestował około 330 milionów euro w techniczny rozwój produkcji, biorąc pod uwagę fakt, że w przyszłości produkcja zarówno pojazdów konwencjonalnych, jak i całkowicie elektrycznych będzie realizowana na jednej linii produkcyjnej. Zakład stał się centrum kompetencyjnym dla napędów elektrycznych, a ponad 2400 pracowników przeszło szkolenia w zakresie obsługi i montażu technologii wysokiego napięcia.

Mercedes-Benz Vans stawia na zrównoważony rozwój nie tylko w zakresie produktów, ale także w zakresie własnej produkcji. Celem jest, aby cała produkcja samochodów dostawczych była neutralna pod względem emisji CO2 do 2022 r. Tym samym zakupy energii w zakładzie w Dusseldorfie również konsekwentnie przechodzą na zieloną energię, a od do 2022 r. energia ma być pozyskiwana wyłącznie w 100% ze źródeł odnawialnych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
fabryka
elektrobus
MINI
Mercedes
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....