TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ruszyła produkcja w pełni elektrycznego eSprintera
InfoBus.pl - Opublikowano: 17.12.2019 13:00:33
Ruszyła produkcja w pełni elektrycznego eSprintera

Mercedes-Benz robi kolejny krok w przyszłości i od grudnia fabryka w Dusseldorfie produkuje również wersje w pełni elektrycznego Sprintera.

12 grudnia zakład Mercedes-Benz w Dusseldorfie świętował rozpoczęcie produkcji Mercedes-Benz eSprinter. Przypomnijmy, że Mercedes buduje samochody dostawcze w Dusseldorfie od 1962 roku. Od tamtej pory wyprodukowano tutaj ponad 4,6 miliona pojazdów (!). Od 2018 r. bramy zakładu opuściło też ponad 200 000 jednostek Nowego Sprintera.

Czas elektryków

Mercedes-Benz oferuje teraz eSprintera jako furgon z wysokim dachem i dopuszczalną masą 3500 kilogramów. Jego maksymalna pojemność załadunkowa wynosi 10,5 m3, tak samo jak w przypadku Sprintera z silnikiem spalinowym.

Napęd elektryczny w eSprinterze napędza przednie koła i ma moc 85 kW przy momencie obrotowym do 300 Nm.

Elastyczna koncepcja ładowności i akumulatorów umożliwia dostosowanie pojazdu do indywidualnych potrzeb . Klient może wybrać pomiędzy dwoma opcjami:

  • cztery akumulatory, co daje pojemność 55 kWh i szacunkowy zasięg to 168 kilometrów, a maksymalna ładowność to 891 kilogramów.

  • trzy akumulatory o pojemności 35 kWh, co pozwala na zasięg około 115 kilometrów. W zamian maksymalna ładowność wzrasta o około 140 kg do około 1040 kg łącznie.

Mercedes oferuje też zintegrowana funkcja szybkiego ładowania, co zapewnia większą elastyczność. 80 procent naładowania akumulatora można uzupełnić w ciągu 30 minut. Maksymalna prędkość może być skonfigurowana w celu dopasowania do danego zadania i można ją ustawić w zakresach: 80 km / h - 100 km / h lub nawet do 120 km / h, … jeśli tak prędkość jest niezbędna.

Zielona produkcja - zielony zakład

Produkcja w pełni elektrycznego eSprintera oznacza początek nowej ery w Dusseldorfie. Budowa eSprintera w Dusseldorfie jest kolejnym krokiem dla przyszłości zakładu i samego producenta. W ciągu ostatnich lat Mercedes-Benz zainwestował około 330 milionów euro w techniczny rozwój produkcji, biorąc pod uwagę fakt, że w przyszłości produkcja zarówno pojazdów konwencjonalnych, jak i całkowicie elektrycznych będzie realizowana na jednej linii produkcyjnej. Zakład stał się centrum kompetencyjnym dla napędów elektrycznych, a ponad 2400 pracowników przeszło szkolenia w zakresie obsługi i montażu technologii wysokiego napięcia.

Mercedes-Benz Vans stawia na zrównoważony rozwój nie tylko w zakresie produktów, ale także w zakresie własnej produkcji. Celem jest, aby cała produkcja samochodów dostawczych była neutralna pod względem emisji CO2 do 2022 r. Tym samym zakupy energii w zakładzie w Dusseldorfie również konsekwentnie przechodzą na zieloną energię, a od do 2022 r. energia ma być pozyskiwana wyłącznie w 100% ze źródeł odnawialnych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
fabryka
elektrobus
MINI
Mercedes

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....