TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ruszyła pierwsza autonomiczna linia w Niemczech. Deutsche Bahn!
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.10.2019 13:00:02
Ruszyła pierwsza autonomiczna linia w Niemczech. Deutsche Bahn!

W Bad Birnbach, w Dolnej Bawarii, bezobsługowe autobusy DB rozpoczęły obsługę linii między stacją kolejową a centrum. To pierwszy taka trasa w Niemczech.

7 października bezzałogowe autobusy wahadłowe połączyły stację w Bad Birnbach z centrum miasta, które dzieliły odległość około dwa kilometrów. Linię wyznaczono wzdłuż drogi krajowej autostrady, a w pierwszą podróż wyruszyli Andreas Scheuer, federalny minister transportu i infrastruktury cyfrowej oraz Berthold Huber, dyrektor DB Passenger Transport

Koncepcja dla wsi

Berthold Huber: -"Szczególnie transport miejski na obszarach wiejskich potrzebuje nowych koncepcji, aby zainteresować więcej osób przyjaznym dla środowiska transportem publicznym. "

W tym celu DB chce jeszcze ściślej połączyć sieć drogową z kolejową. W końcu nawet na wsi możliwa jest indywidualna mobilność bez własnego samochodu. W Bad Birnbach pasażerowie mogą teraz bezpośrednio dojechać do swojego domu autonomicznym autobusem.

EasyMile w akcji

W Bad Birnbach działają dwa autonomiczne autobusy elektryczne typu EasyMile EZ10 Gen2, które kursują codziennie między 8 rano a 18 po południu. Co ważne, zapewniają one połączenie ze wszystkimi pociągami. Dzięki rozkładanej rampie pojazd jest pozbawiony barier i oferuje miejsce dla maksymalnie sześciu pasażerów. Jeśli z powodu ekstremalnych warunków pogodowych (silna mgła, śnieg itp.) autonomiczna jazda nie jest możliwa to DB podstawia autobus zastępczy. Z kierowcą.

Podczas przejazdu przez autostradę zastosowano innowacyjny system kierowania ruchem: kamery wykrywają pojazd i wykorzystują cyfrowy zmienny znak drogowy, aby zmniejszyć prędkość dla wszystkich użytkowników drogi do 30 km / h. Zapewnia to niezbędne bezpieczeństwo, a jednocześnie ruch jest jak najmniej utrudniony.

Ekologiczny autobus elektryczny nie ma kierowcy, natomiast na pokładzie podróżuje opiekun, który może interweniować w razie potrzeby.

Na koniec dodajmy, że testy w Bad Birnbach trwały od 2017 r. Od tego czasu pojazdy pokonały 21 000 kilometrów i przewiozły ponad 40 000 pasażerów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
autonomia
EasyMile
DB
Niemcy
  • Jan Nosek – 14.10.2019

    Czekamy na to w Polsce

  • Sławek Stec – 14.10.2019

    W projekcie budżetu Rzeszowa na 2020 rok zapisano 4 mln zl na zakup dwoch autobusów autonomicznych.

  • Bartosz Klimek – 14.10.2019

    "Podczas przejazdu przez autostradę zastosowano innowacyjny system kierowania ruchem: kamery wykrywają pojazd i wykorzystują cyfrowy zmienny znak drogowy, aby zmniejszyć prędkość dla wszystkich użytkowników drogi do 30 km / h." 30 km/h na autostradzie... Koniec świata!

  • Paul Konklewski – 14.10.2019

    Podobno DB nie ma za wiele pieniędzy, a tu takie zabawki wprowadzają

  • Mateusz Włodarczyk – 14.10.2019

    DB to bankrut. W porównaniu z USA to 3 świat

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....