TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Rosyjski debiut elektrobusu LiAZ-6274. Z Siemensem
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.12.2016 14:06:48 12 komentarzy
Rosyjski debiut elektrobusu LiAZ 5292. Z Siemensem

Grup GAZ zaprezentowała swój pierwszy niskopodłogowy autobus miejski z napędem bateryjnym - LiAZ-6274. Jego układ napędowy dostarczył Siemens, a pierwsze testy odbędą się w stołecznej firmie Mosgortrans. Podczas wystawy ExpoCityTrans-2016 odpowiednie dokumenty w zakresie jego próbnej eksploatacji podpisali prezydent GAZ Vadim Sorokina oraz Dyrektora Generalnego MGT Evgeny Michajłow.

Rosyjski rynek autobusowy intensywnie się zmienia i coraz większą wagę przywiązuje do kwestii zwianych z dostosowaniem pojazdów do potrzeb osób niepełnosprawnych, jak i ekologią. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że lider tego rynku ? koncern GAZ ? opracował w tym roku elektryczny autobus na bazie niskopodłogowego modelu klasy MAXI - LiAZ 5292. Prototyp przygotowała spółka-córka koncernu ? Likinskij Awtobusnyj Zawod.

Pojemność elektrobusu to 90 pasażerów, w tym 27 na miejscach siedzących.

Siemens wspiera

Źródło napędu autobusu elektrycznego LiAZ-6274 stanowi system napędowy Siemens (wraz z oprogramowaniem), który jest zasilany z zestawu akumulatorów litowo-manganowych, które ? zdaniem rosyjskiej firmy ? mogą wytrzymać ponad 5 tys. cykli ładowania. GAZ deklaruje, że po nocnym, pełnym ładowaniu plus dwóch dziennych doładowaniach (każde po 20-30 minut), zasięg pojazdu wynosi ok. 200 km.

Warto dodać, że koncepcja LiAZ-6274 powstała w ramach współpracy z Politechniką Moskiewską.

- eBUS wyprodukowany przez GAZ to innowacyjny produkt, opracowany w ścisłej współpracy z Departamentem Transportu Moskwy oraz największymi przewoźnikami w regionie stolicy, na podstawie wcześniej ustalonych wymogów kapitałowych dla systemu transportu publicznego. eBUS jest nie tylko bezpieczny, przyjazny dla środowiska i efektywny pod względem kosztów, ale również środek transportu, który spełnia wysokie wymagania dla pojazdów przyszłości. eBUS jest częścią strategii autobusowej, w ramach której GAZ opracowuje szereg nowych rozwiązań. Tym samym przyczyniamy się do skuteczniejszej organizacji przewozów pasażerskich w dużych miastach Rosji. Dalszy rozwój projektu GAZ Group to opracowanie pojazdów elektrycznych, które w pełni zaspokoją wymagania nowoczesnych aglomeracji - powiedział szef Grupy GAZ, Vadim Sorokin.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAZ
Siemens
elektrobus
Moskwa
Rosja
  • kkz – 07.12.2016

    Ładniejszy od Conecto

  • cichy – 07.12.2016

    Ładniejszy niż solaris

  • Michalk – 07.12.2016

    Faktycznie, jak na Rosjan to design jest naprawdę niezły.

  • fetor – 08.12.2016

    Samodzielnie ruskie nie zrobią autobusu ??

  • Anonim – 08.12.2016

    Aż szkoda się mi się zrobiło, że LiAZ-y nie są dostępne w Polsce, a z tego co mi wiadomo jakością wykonania zdecydowanie przebijają Urbino, no ale i tak Mercedes to nie jest.

  • rus – 09.12.2016

    jak dla mnie paskuda

  • Ruski to Ruski. – 09.12.2016

    Naiwni esteci. To nie ta bajka. Jakbyś widział to z bliska to byś jeden z drugim zdanie zmienił i jeszcze przeprosił. A to. ze Ruski robi DOSKONAŁE interesy z Niemcem to już standard tych swoistych także dla naiwnych sankcji.

  • Patriarsze Prudy – 09.12.2016

    Rosja lepiej albo gorzej sobie poradzi. Potrafi utrzymać największe na świecie terytorium, tyle stref klimatycznych i jakie odległości, a transport działa i to całkiem przyzwoicie. Rosja to prawdziwe mocarstwo, co się nie podoba naszym styropiankom - sankcje jak widać mają zaszkodzić nam a Niemcy tradycyjnie handlują bez przeszkód. Teraz projekt autobusu to nie jest nic wielkiego, pytanie jak to się sprawdzi w eksploatacji. Autobus jak autobus ale dziewczyny bardzo w porządku :)

  • Gość – 09.12.2016

    A jak siemens sprzedaje ruskom. Przecież chyba jest zakaz sprzedaży na tamten rynek

  • frajerlamusiwogolezero – 16.12.2016

    Przecież to scania ze znaczkiem liaza do tego trochę przerobiona, nie widzicie tego?

  • ojioh – 16.12.2016

    Rosja jest najlepsza, tfu polska. Krótkie podsumowanie komentarzy

  • Ucz się ucz może coś mądrego napiszesz... – 09.02.2017

    Oj dzieci, dzieci... do szkoły na początek geografia i historia, a długo potem może design

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....