TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Rosyjski debiut elektrobusu LiAZ-6274. Z Siemensem
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.12.2016 14:06:48 12 komentarzy
Rosyjski debiut elektrobusu LiAZ 5292. Z Siemensem

Grup GAZ zaprezentowała swój pierwszy niskopodłogowy autobus miejski z napędem bateryjnym - LiAZ-6274. Jego układ napędowy dostarczył Siemens, a pierwsze testy odbędą się w stołecznej firmie Mosgortrans. Podczas wystawy ExpoCityTrans-2016 odpowiednie dokumenty w zakresie jego próbnej eksploatacji podpisali prezydent GAZ Vadim Sorokina oraz Dyrektora Generalnego MGT Evgeny Michajłow.

Rosyjski rynek autobusowy intensywnie się zmienia i coraz większą wagę przywiązuje do kwestii zwianych z dostosowaniem pojazdów do potrzeb osób niepełnosprawnych, jak i ekologią. Dlatego nie jest zaskoczeniem, że lider tego rynku ? koncern GAZ ? opracował w tym roku elektryczny autobus na bazie niskopodłogowego modelu klasy MAXI - LiAZ 5292. Prototyp przygotowała spółka-córka koncernu ? Likinskij Awtobusnyj Zawod.

Pojemność elektrobusu to 90 pasażerów, w tym 27 na miejscach siedzących.

Siemens wspiera

Źródło napędu autobusu elektrycznego LiAZ-6274 stanowi system napędowy Siemens (wraz z oprogramowaniem), który jest zasilany z zestawu akumulatorów litowo-manganowych, które ? zdaniem rosyjskiej firmy ? mogą wytrzymać ponad 5 tys. cykli ładowania. GAZ deklaruje, że po nocnym, pełnym ładowaniu plus dwóch dziennych doładowaniach (każde po 20-30 minut), zasięg pojazdu wynosi ok. 200 km.

Warto dodać, że koncepcja LiAZ-6274 powstała w ramach współpracy z Politechniką Moskiewską.

- eBUS wyprodukowany przez GAZ to innowacyjny produkt, opracowany w ścisłej współpracy z Departamentem Transportu Moskwy oraz największymi przewoźnikami w regionie stolicy, na podstawie wcześniej ustalonych wymogów kapitałowych dla systemu transportu publicznego. eBUS jest nie tylko bezpieczny, przyjazny dla środowiska i efektywny pod względem kosztów, ale również środek transportu, który spełnia wysokie wymagania dla pojazdów przyszłości. eBUS jest częścią strategii autobusowej, w ramach której GAZ opracowuje szereg nowych rozwiązań. Tym samym przyczyniamy się do skuteczniejszej organizacji przewozów pasażerskich w dużych miastach Rosji. Dalszy rozwój projektu GAZ Group to opracowanie pojazdów elektrycznych, które w pełni zaspokoją wymagania nowoczesnych aglomeracji - powiedział szef Grupy GAZ, Vadim Sorokin.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
GAZ
Siemens
elektrobus
Moskwa
Rosja
  • kkz – 07.12.2016

    Ładniejszy od Conecto

  • cichy – 07.12.2016

    Ładniejszy niż solaris

  • Michalk – 07.12.2016

    Faktycznie, jak na Rosjan to design jest naprawdę niezły.

  • fetor – 08.12.2016

    Samodzielnie ruskie nie zrobią autobusu ??

  • Anonim – 08.12.2016

    Aż szkoda się mi się zrobiło, że LiAZ-y nie są dostępne w Polsce, a z tego co mi wiadomo jakością wykonania zdecydowanie przebijają Urbino, no ale i tak Mercedes to nie jest.

  • rus – 09.12.2016

    jak dla mnie paskuda

  • Ruski to Ruski. – 09.12.2016

    Naiwni esteci. To nie ta bajka. Jakbyś widział to z bliska to byś jeden z drugim zdanie zmienił i jeszcze przeprosił. A to. ze Ruski robi DOSKONAŁE interesy z Niemcem to już standard tych swoistych także dla naiwnych sankcji.

  • Patriarsze Prudy – 09.12.2016

    Rosja lepiej albo gorzej sobie poradzi. Potrafi utrzymać największe na świecie terytorium, tyle stref klimatycznych i jakie odległości, a transport działa i to całkiem przyzwoicie. Rosja to prawdziwe mocarstwo, co się nie podoba naszym styropiankom - sankcje jak widać mają zaszkodzić nam a Niemcy tradycyjnie handlują bez przeszkód. Teraz projekt autobusu to nie jest nic wielkiego, pytanie jak to się sprawdzi w eksploatacji. Autobus jak autobus ale dziewczyny bardzo w porządku :)

  • Gość – 09.12.2016

    A jak siemens sprzedaje ruskom. Przecież chyba jest zakaz sprzedaży na tamten rynek

  • frajerlamusiwogolezero – 16.12.2016

    Przecież to scania ze znaczkiem liaza do tego trochę przerobiona, nie widzicie tego?

  • ojioh – 16.12.2016

    Rosja jest najlepsza, tfu polska. Krótkie podsumowanie komentarzy

  • Ucz się ucz może coś mądrego napiszesz... – 09.02.2017

    Oj dzieci, dzieci... do szkoły na początek geografia i historia, a długo potem może design

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....