TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Roczna umowa na kolejowe autobusy. W Wielkopolsce
InfoBus.pl - Opublikowano: 07.04.2017 18:10:00 5 komentarzy
Roczna umowa na kolejowe autobusy. W Wielkopolsce

28 marca 2017 r. Koleje Wielkopolskie ogłosiły przetarg na autobusową komunikację zastępczą w obu kierunkach na trasie Konin-Września oraz Poznań-Konin. Minimalny tabor to 29 pojazdów. Start 12 czerwca 2017 r. Koniec 12 lipca 2018r.

Kolejowe wymagania

Zamówienie nie jest podzielone na części, a do realizacji usługi należy wykorzystać autobusy sprawne, posiadające aktualne badania techniczne, zarejestrowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2000 roku. Pojazdy muszą być wyposażone w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i nawiew ciepłego bądź zimnego powietrza do przestrzeni pasażerskiej, zapewniający właściwą cyrkulację powietrza, posiadać sprawne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Długość całkowita pojedynczego autobusu nie może przekraczać 18 m, a maksymalna średnica zawracania powinna być mniejsza niż 27 m oraz powinny spełnić wymagania prawne w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

Aby podejść do przetargu należy wpłacić wadium - 200 000 PLN. O tym, jacy przewoźnicy ? i czy wśród nich znajdzie się firma Michalczewski, której autobus widnieje na kolejowym prospekcie ? dowiemy się 20 kwietnia, kiedy zaplanowano otwarcie ofert.

Niska podłoga!

Koleje Wielkopolskie żądają aby autobusowy wykonawca wykazał, że:

a) dysponuje w relacji Konin-Września i Września-Konin co najmniej 21 autobusami, z których każdy zapewni przewóz co najmniej 49 osób z czego co najmniej 35 osób na miejscach siedzących w tym minimum 10 autobusów niskopodłogowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej,

b) dysponuje w relacji Poznań Gł.? Konin i Konin ? Poznań Gł. co najmniej 8 autobusami, z których każdy zapewni przewóz co najmniej 49 osób wyłącznie na miejscach siedzących.

Wielkopolskie kryteria

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty są następujące:

A ? cena brutto ? 80 %

B ? procentowy udział autobusów niskopodłogowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej w relacji Konin-Września i Września-Konin ? 10 %

C ? czas reakcji ? podstawienie autobusu rezerwowego ? 10 %

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczoną według wzoru: K = A + B + C

Kolejowy remont

Ogłoszony przetarg na komunikację zastępczą to efekt rozpoczynającego się w czerwcu br. dwuletniego remontu jednej z najważniejszych linii w Polsce: Warszawa-Poznań.

Pierwszy etap prac potrwa od czerwca 2017 r. do lipca 2018 r., kiedy to zamknięty będzie 60-kilometrowy odcinek z Podstolic do Konina.

Z kolei od lipca 2018 r. do czerwca 2019 r. wstrzymany będzie ruch na 40 km z Konina do Barłogów k. Kutna.

? Równoczesne prace na dwóch torach pozwolą skrócić czas robót budowlanych z 51 do 24 miesięcy ? tłumaczy Sebastian Mech, dyrektor projektu z PKP Polskich Linii Kolejowych SA.

Do obsługi ruchu regionalnego na zamkniętych odcinkach będzie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa. Pasażerowie pojadą między innymi drogą krajową nr 92 oraz autostradą A2. Takie przejazdy zaplanowano między Koninem a Wrześnią (I etap) oraz między Koninem a Barłogami (II etap). Orientacyjny czas przejazdu autobusami z Wrześni do Konina (z postojami na wszystkich kolejowych stacjach i przystankach) zajmie 115 minut, a bezpośredni przejazd (z wykorzystaniem autostrady A2) z Poznania do Konina zajmie 1 godzinę i 40 minut.

Spore zamieszanie będzie także na liniach dalekobieżnych. Pociągi z Poznania do Warszawy pojadą przez Gniezno, Inowrocław Rąbinek i Kutno. Czas podróży będzie dłuższy o ok. 40 minut.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
linie
Koleje Wielkopolskie
  • PLati – 07.04.2017

    Przeróbka radomskiego Solarisa U12 CNG, normalnie po najniższej linii oporu :P

  • brakslow – 07.04.2017

    Na którym prospekcie widnieje autobus Michalczewskiego... Przecież to jest MPK Radom...

  • Kamil – 08.04.2017

    jaki Michalczewski? MPK Radom!

  • TYLKO PKS POZNAŃ – 10.04.2017

    PKS POZNAŃ DO BOJU!!!!to zlecenie powinien otrzymać w trybie bezprzetargowym to obowiązek władz województwa!!!!

  • wuja – 11.04.2017

    Kiepsko to widzę. Z Konina do Poznania rano i w godzinach szczytu pociągi KW są zapchane więc należy za jeden kurs pociągu zapodać kilka autobusów. Ciekawe czy ktoś wziął to pod uwagę.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....