TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

RFT, czyli więcej światła za mniej
- Opublikowano: 21.12.2019 10:00:08
RFT, czyli więcej światła za mniej

Więcej światła przy niższym koszcie zakupu, mniejszej liczbie diod i mniejszym poborze prądu. Czy to możliwe? Tak, to zalety świateł LED budowanych z zastosowaniem technologii odblasku - swobodnych pół FF i technologii Reflector Facing TechnologyTM.

RTF charakteryzuje też lepszy rozkład światła, reflektory w tej technologii oświetlają szerszy obszar i dają przyjaźniejsze światło, w efekcie większy komfort pracy.

Czas zmian

Pojazdy miejskiej komunikacji zbiorowej nie muszą mieć takiego samego oświetlenie jak dalekobieżne.

- Mamy już w Polsce cały wachlarz lamp opartych na technologii RFT. Obok krajowych, pierwsze najbardziej uznanych globalnych producentów. Skąd ich popularność? Zamiana halogenów na LED w technologii RFT to klasyczne "więcej za mniej". RFT to przyszłościowe rozwiązanie dla pojazdów miejskiej komunikacji zbiorowej - mówi Piotr Luty z OE Industry, pierwszomontażowego dostawcy oświetlenia dla przemysłu i motoryzacji. Prezentowany tu reflektor z naszej oferty może stanowić zamiennik reflektorów seryjnych. W zestawie otrzymujemy całe okablowanie z wtyczką gotową do wpięcia w instalację seryjną – dodaje Luty.

Co daje LED w technologii RFT?

W przypadku reflektorów drogowych niezmiernie ważne jest ukierunkowanie światła, tak by nie oślepiały innych użytkowników drogi. Technologia RFT jest tu bardzo dobrym rozwiązaniem, gdyż odbłyśnik może bardzo precyzyjnie ukierunkować wiązkę światła.

Standard "MORE LIGHT by RFT Technology" to lepsze parametry światła i niższe koszty eksploatacji. Kształt wiązki i jego kontrola dają więcej światła.

Lampy w technologii RFT oświetlając szerszy zakres pobocza, gwarantują lepszy komfort pracy kierowcy, uczestnikom ruchu oferują bardzo przyjazne światło. Wszystko przy mniejszej liczbie użytych diod.

Reflektory RFT są też tańsze w wykonaniu i w samej eksploatacji. Pobór prądu jest mniejszy, wynosi 12W w porównaniu do 25-35W, zarówno w lampie mijania, jak i drogowej. Dla producentów oznacza to niższy koszt zakupu oświetlenia. Obudowy lamp RFT mogą być smuklejsze, same lampy mniejsze, a to oznacza również większe możliwości dla designerów.

Podsumowując - reflektory LED RFT to więcej światła za mniej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
komponenty
OE
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....