TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Przetarg na 130 MEGA-elektrobusów dla MZA Warszawa ogłoszony!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 24.10.2018 13:15:54
Przetarg na 130 MEGA-elektrobusów dla MZA Warszawa ogłoszony!

Oficjalnie rusza największa elektrobusowa bitwa w Polsce. Dziś, 24 października warszawskie Miejskie Zakłady Autobusowe ogłosiły przetarg na dostawę 130 przegubowych autobusów elektrycznych. Na przetargowym stole ponad 351 mln PLN.

Warszawskie postępowanie to jeden z największych europejskich przetargów na dostawę elektrobusów i jeden z największych projektów w dziedzinie elektromobilności. Zamówienie obejmuje dostawę aż 130 pojazdów z takim napędem- wyłącznie przegubowców o bardzo dużej pojemności. Na celowniku MZA są fabrycznie nowe i w pełni niskopodłogowe autobusów elektrobusy z nadwoziami o długości całkowitej 17,5 ÷ 18,2 m, z drzwiami w układzie 2-2-2-2.

Szacunkowa wartość zamówienia to 351 mln PLN netto. To daje wycenę jednostkową za przegubowego "elektryka" w wysokości 2,7 mln PLN netto. Dostawy rozłożono na kilka transz. Mają one zostać zrealizowane między 25 listopada 2019 r. a 30 listopada 2020 r. W przypadku podpisania umowy później niż na 45 tygodni przed 25 listopada 2019 r. początek dostaw będzie przypadał po 45 tygodniach od daty podpisania Umowy dostawy.

Prosimy o chwilkę cierpliwości na przejrzenie SIWZ. Przechodzimy więc do warunków formalnych. Minimum w zakresie zdolności finansowej to 100 mln PLN. Oferent musi posiadać także ubezpieczenie na kwotę przynajmniej 25 mln PLN. Warunek doświadczenia MZA uzna za spełniony jeśli oferent wykaże się w ciągu ostatnich trzech lat realizacją dostaw elektrobusów o wartości min. 90 mln PLN netto. I do kompletu wadium. Duży przetarg, więc zabezpieczenie oferty musi być odpowiednie. Oferta musi więc posiadać zabezpieczenie na kwotę 7 mln PLN.

MZA termin składania ofert wyznaczyło na 5 grudnia. Ich ocenie posłużą 3 kryteria. Co charakterystyczne dla stołecznego przewoźnika cena ma dużą wagę. To nawet 87% przetargowych punktów. Do 8% można wywalczyć dzięki ekologii, w której oceniane będą 4 rozwiązania. Pozostałe 5% to ocena techniczna.

Przetarg stał się faktem i będzie skupiał uwagę całej branży. MZA jest jednak tego w pełni świadome. Co więcej warunki kwalifikacji są tak skonstruowane aby postawić na producentów, którzy mają już sporą wprawę z "elektrykami".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZA Warszawa
elektrobus
  • Jakub Michalczyk – 24.10.2018

    Rafałek już w zaslugi sobie wpisał?

  • Robert Spychala – 24.10.2018

    Czyli gdy cena to 87% to Warszawa zakupi Ursusy. Tradycyjnie najtańsze pojazdy i zawalenie nimi stolicy. Nie sądzę aby MAN wystartował z nowym elektrycznym LION CITY, bo wiedząc ,że będzie startował Ursus i Solaris nie zejdzie z ceny, a Ursus wyprodukuje po kosztach aby wepchnąć Warszawie produkt autobuso podobny.

  • Kazimierz Jasinski – 24.10.2018

    Autobus nie może być prototypem i musi być sprzedany w minimum 15 egzemplarzach.

  • Michał Prosper Kowalski – 24.10.2018

    Solaris nie odpuści tego zamówienia. Tu to dopiero będą odwołania nie tylko do KIO i Sądów ale i do Strasburga.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...