TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Przemyśl kupuje 15 autobusów i elektronikę
INFOBUS.PL - Opublikowano: 22.08.2017 12:34:18 6 komentarzy
fot. MZK Przemyśl

Przemyśl ogłosił dziś, 22 sierpnia trzyczęściowy przetarg na dostawę nowych autobusów oraz wyposażenia elektronicznego do nich i części już użytkowanych przez tamtejszy Miejski Zakład Komunikacji. Wykonawcy wszystkich zadań będą mieli czas do końca sierpnia 2018 roku na realizację zamówień.

Diesel + CNG
Miasto nie opublikowało jeszcze SIWZ. Stąd więc pozostaje bazowanie na informacjach z ogłoszenia o zamówieniu. Pierwsze dwa przetargowe zadania dotyczą wyboru dostawcy łącznie 15 nowych autobusów klasy MAXI. W części pierwszej urzędnicy wyłonią firmę, która sprzeda do Przemyśla 13 pojazdów z silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. W drugiej natomiast zostanie wybrany dostawca dwóch autobusów standardowych z napędem na CNG.

W obu częściach kryteria oceny ofert mają identyczną wagę. Cena to maksymalnie 60% przetargowych punktów. 25% przeznaczono na ocenę techniczną oferowanych autobusów. Z kolei pozostałe 15% można wywalczyć dzięki odpowiednim warunkom gwarancji.

Różne dla każdego z zadań są warunki formalne, które trzeba spełnić by złożyć ważną ofertę.

Dla części na dostawę autobusów z silnikami diesla są to:

  • Ubezpieczenie na kwotę min. 5 mln PLN
  • Zdolność finansowa min. 8 mln PLN
  • Dostarczenie w ciągu ostatnich 3 lat min. Dwóch autobusów miejskich klasy MAXI z silnikami diesla
  • Wadium 200 tys. PLN

Z kolei w zadaniu "gazowym" mamy następujące warunki:

  • Ubezpieczenie na kwotę min. 1 mln PLN
  • Zdolność finansowa min. 1,5 mln PLN
  • Dostarczenie w ciągu ostatnich 3 lat min. jednego autobusu miejskiego klasy MAXI z silnikiem na CNG
  • Wadium 35 tys. PLN

Elektronika wyjaśnia co MZK wycofa
W ostatniej części miasto chce wyłonić dostawcę urządzeń elektronicznych. Będzie to 40 kompletów dla autobusów nowych i już eksploatowanych w Przemyślu. Wyposażenie obejmuje system informacji pasażerskiej, kasowniki i system monitoringu wizyjnego. Z już użytkowanych w mieście pojazdów komplety trafią do 12 Otokarów Vectio 250LE, dwóch Solarisów Urbino 10, jednego Urbino 12 CNG, sześciu Jelcz PR 110 i czterech 120M. Dodatkowo wybrana firma dostarczy i zamontuje system zliczania pasażerów w dwóch autobusach oraz system zajezdniowy z oprogramowaniem dyspozytorskim i wyposażeniem dodatkowym.

Kryteria oceny ofert w ostatniej części są trzy. Cena to maksymalnie 60%. Po 20% można uzyskać w ocenie technicznej i odpowiednio korzystnym warunkom gwarancji. Formalności, których należy dopełnić by złożyć poprawną ofertę to:

  • Ubezpieczenie na kwotę min. 0,5 mln PLN
  • Zdolność finansowa min. 1 mln PLN
  • Dostarczenie w ciągu ostatnich 3 lat min. 10 zestawów wyposażenia obejmującego system informacji pasażerskiej i monitoringu dla autobusów miejskich
  • Wadium 35 tys. PLN

75% niskiej podłogi w Przemyślu
Wstępny termin składania ofert miasto wyznaczyło na 3 października. Urzędnicy nie podają na razie ile zamierzając przeznaczyć na zakup autobusów i urządzeń dodatkowych. Należy jednak przypuszczać, że będzie to ok. 14 mln PLN netto. Oczywiście część środków, które pójdą na zakup stanowi unijne wsparcie z podkarpackiego RPO.

Flota przemyskiego MZK to obecnie 41 autobusów. Jednak tylko 15 to pojazdy, które kupiono jako nowe fabrycznie już w XXI wieku. To 12 Otokarów Vectio LE z 2010 roku oraz trzy Solarisy sprzed trzech lat- dwa Urbino 10 i jeden Urbino 12 CNG. Pozostały tabor stanowią leciwe już Jelcze (niektóre po remontach generalnych z dostosowaniem do zasilania CNG) i używane Mercedesy. Po dostawach nowych autobusów ¾ floty MZK będą stanowiły pojazdy niskopodłogowe. Obecnie to niespełna połowa.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przemyśl
UM
MZK Przemyśl
przetarg
tabor
CNG
unia
RPO
  • Z Przemyśla – 23.08.2017

    2 poprawki - używane autobusy w MZK to nie tylko Mercedesy, ale także MAN - y; w XXI w. dostarczono również kilka Jelczy 120M.

  • miszon – 29.08.2017

    Już się obawiałem, że Przemyśl nie zdecyduje się na elektryki a niestety zmiany w mpk są u nich konieeeczne

  • jupiter – 29.08.2017

    ciekawe czy chociaż będą porządne i nie rozsypią się po roku. jeżdżenie starymi rzęchami do najprzyjemniejszych nie należy

  • felek – 29.08.2017

    widzę że tu już kolega poprawił redakcję, całe szczęście. MANy były o niebo lepsze, natomiast i tak szkoda że nikt nie zdecydował się na Ursus Bus

  • ursusik – 29.08.2017

    kiedy zawita Ursus Bus do Przemyśla?

  • v – 30.08.2017

    Na jesienną orkę .

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....