TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Przegubowy Irizar i2e "Autobusem Roku 2018" w Hiszpanii
InfoBus.pl - Opublikowano: 01.02.2018 09:00:20
Przegubowy Irizar i2e Autobusu Roku 2018 w Hiszpanii

Dla Grupy Irizar rok 2018 rozpoczął się od dwóch znaczących nagród. Irizar e-tram, wprowadzony niedawno na rynek elektryczny autobus o zerowej emisji spalin, otrzymał w Hiszpanii tytuł Autobusu Roku 2018 oraz Ekologicznego Pojazdu Przemysłowego Roku 2018.

Nagrody te, przyznawane przez pisma z sektora transportu drogowego, Transporte 3 i Viajeros, są uznawane za najważniejsze nagrody w kategorii autobusy i autokary.

Jury złożone z przedsiębiorców z branży transportu pasażerskiego, przedstawicieli stowarzyszeń, specjalistów technicznych i ekspertów z branży motoryzacyjnej oraz z dziedziny elektromobilności i środowiska, przyznało elektrycznemu autokarowi Irizar (tj. e-tram) zaszczytny tytuł Autobusu Roku 2018 oraz Ekologicznego Pojazdu Przemysłowego Roku 2018.

W ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się 17 stycznia w Novotel Madrid Centre, wzięli udział José Manuel Orcasitas, dyrektor generalny Irizar Group oraz Hector Olabe, dyrektor nowej firmy Grupy, Irizar e-mobility. Wydarzenie zgromadziło około 500 osób, przedsiębiorców z branży, członków głównych stowarzyszeń branżowych orz przedstawicieli instytucjonalnych.

Zdaniem José Manuela Orcasitas: "Te dwie nagrody są uznaniem wielkiego skoku strategicznego, jaki Grupa Irizar podjęła w ostatnich latach, aby znaleźć się wśród liderów oferujących integralne, pionierskie, najnowocześniejsze i całkowicie zrównoważone rozwiązania technologiczne".

Ze swojej strony, Hector Olabe dodał: "Jesteśmy bardzo dumni, że Irizar e-tram zdobył te dwie nagrody, ponieważ jest to pojazd, w którym zawiera się cała technologia opracowana w ramach Grupy Irizar: system napędowy, system magazynowania energii, kompletne oprogramowanie a nawet komunikacja między pojazdami i / lub pojazdem względem infrastruktury. Stacje ładowania także są opracowane wewnętrznie, co pozwala Grupie Irizar oferować kompleksowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania elektromobilności we wszystkich miastach europejskich "

Przegubowy Irizar i2e czyli e-tram

Irizar e-tram jest przegubowym 18-metrowym autobusem wyglądem przypominającym tramwaj. Pojemność, łatwość dostępu i design oraz elastyczność autobusu miejskiego, w połączeniu z zerową emisją spalin, określają DNA tego nowego pojazdu. E-tram Irizar oferuje czysty, minimalistyczny design, który jest łatwo rozpoznawalny dla użytkowników. Dostępność, bezpieczeństwo i komfort pasażerów były inspiracją dla architektury wnętrz.

Nowy e-tram jest w pełni wyposażony w technologię Grupy Irizar, zarówno pod względem elektroniki i komunikacji, jak i w główne systemy: układ napędowy, akumulatory i systemy ładowania.

Technologia ta została przetestowana w laboratoriach Irizara a także w samym pojeździe i optymalizuje przepływ energii pomiędzy różnymi systemami stosowanymi w elektryfikacji, takimi jak układ napędowy, akumulator, EBS i sprzęt pomocniczy.

Akumulatory o wysokiej mocy i długim okresie eksploatacji to akumulatory litowo-jonowe z rodziny LTO (Titanium-Lithium). Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi o mocy 230 kW jest wystarczający do spełnienia wymagań operacyjnych.

System klimatyzacji Hispacold, zaprojektowany specjalnie dla pojazdów elektrycznych z zerową emisją, oferuje idealną równowagę między komfortem cieplnym pasażerów a optymalizacją zużycia energii uzyskaną przez Irizar dla pojazdu elektrycznego.

18-metrowe pojazdy zostały wyposażone w drzwi elektryczne opracowane przez firmę Masats; przednie drzwi wahadłowe wyposażone są w czujnik bezpieczeństwa, a pozostałe przesuwne drzwi w stylu metra mają również czujniki.

Kolejna nowinka to pantograf, który pozwala na ładowanie pojazdu w ciągu kilku minut w trakcie podróży. Jego nowoczesny i minimalistyczny design zapewnia łatwą integrację z miejskim krajobrazem. System jest wyposażony w przegubowe ramię, które umożliwia automatyczne lub ręczne podłączenie ładowarki do akumulatorów magistrali, a ładowanie zajmuje tylko około 5 minut. Jest on też kompatybilny z systemami istniejącymi już w wielu miastach.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Irizar
elektrobus
  • Mariusz Walter – 01.02.2018

    Ciekawy wygląd! :) Ale zdjąłbym te osłony z kół :v

  • Piotr Ulędarski – 01.02.2018

    ale fajny!

  • Artur Wawa – 01.02.2018

    najważniejsze żeby pantograf integrował się z krajobrazem...bo zwykły pantograf nie wystarczy. A cena pojazdów elektrycznych wciąż rośnie

  • Kamil Zaranowicz – 01.02.2018

    Potrafią promowa swoje produkty. U nas jak coś jest polskie to od razu uważane za badziew. Dobrze, że Solaris się wybił w tych warunkach.

  • Michał Skrzecz – 01.02.2018

    Jakby z bryly Solaris MetroStyle. Nawet te swiatla w pociagnietej linii slupkow

  • Antek Stefański – 01.02.2018

    I już wiadomo, skąd Soląż zgapiła projekt MetroStyle...

  • Jacek Jóźwik – 01.02.2018

    Błąd w nagłówku - powinno być "autobusem", ewentualnie " - autobus" ;)

  • Sebastian Tomaszczyk – 01.02.2018

    Taki autobus powinien być w każdym mieście

  • Gregor Tabor – 01.02.2018

    Przetestowałbym. 🚌

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....