TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Premiera ładowarek OppCharge w Polsce. Inowrocław z Ekoenergetyką
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.05.2018 08:00:21 1 komentarz
Premiera ładowarek OppCharge w Polsce. Inowrocław z Ekoenergetyką.

Cztery ładowarki miejskie dla autobusów elektrycznych typu OppCharge o mocy 300 kW - premiera w Polsce - zasilą nowe autobusy elektryczne Volvo tej jesieni. Jest to już drugi projekt elektryfikacji autobusów dla Inowrocławia i drugi realizowany przez zielonogórską firmę.

-"Cieszymy się, że coraz więcej polskich miast decyduje się na systemy transportu, które są bardziej ekologiczne i przyjazne dla środowiska. Pierwszą ładowarkę dostarczyliśmy do Inowrocławia w 2015 roku i zrobimy to ponownie w tym roku. Po raz kolejny pokazujemy, że polskie miasta ufają Ekoenergetyce i naszej ofercie na niezawodną i zoptymalizowaną infrastrukturę ładowania. Ponad 10 polskich miast posiada już infrastrukturę ładującą dostarczoną przez naszą firmę. Potwierdza to naszą pozycję lidera w zakresie infrastruktury ładowania autobusów elektrycznych w Polsce" - powiedział Maciej Wojeński, wiceprezes Ekoenergetyki-Polska.

Stacje ładowania o mocy wyjściowej 300 kW będą ładować osiem autobusów elektrycznych Volvo. Dzięki automatycznemu ładowaniu pantografami odwróconymi pojazdy będą ładowane w ciągu dnia podczas postoju, bez wprowadzania zakłóceń w harmonogramie i zaangażowania kierowcy. Urządzenia będą znajdowały się na terenie miasta i będą używane przez nie więcej niż 8 minut w ramach jednej sesji ładowania.

Oprócz ładowarek Ekoenergetyka zapewni zewnętrzny system monitorowania, który umożliwi operatorowi autobusów sprawdzanie w czasie rzeczywistym procesów ładowania pojazdów, zbierania danych o procesie ładowania i przeprowadzania konserwacji. Maciej Wojeński - współzałożyciel Ekoenergetyki-Polska opisuje oferowane przez siebie rozwiązania jako "sposób, w jaki przewoźnicy autobusowi i miasta mogą w każdej chwili dokładnie sprawdzić, co dzieje się z ich infrastrukturą do ładowania i autobusami".

Infrastruktura ładowania będzie zgodna z międzynarodowym protokołem ISO 15118, który definiuje komunikację pomiędzy ładowarkami a autobusami elektrycznymi.

Po raz pierwszy w Polsce zadziała wspierany przez kosorcjum producentów autobusów i infrastruktury system OppCharge do ładowania za pomocą odwróconego pantografu. Zapewni to kompatybilność systemu ładowania niezależnie od marki autobusu. Segment ładowarek, które zostały zaoferowane dla Inowrocławia, został stworzony m.in. dzięki wsparciu NCBiR.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ładowarka
Ekoenergetyka
MPK Inowrocław
Volvo
  • Tomasz Szydłowski – 24.05.2018

    Na zdjęciu wygląda to, jakby ładowali go u kogoś w ogródku 😂

  • Filip Adamek – 24.05.2018

    Chyba powoli możemy się przyzwyczajać do takiego wyglądu ,,tankowania" W Warszawie podobnie wyglada ładowanie baterii Impactu w Solarisach, w innych miastach też temat sie rusza. Idą zmiany, na lepsze.

  • wiesio – 24.05.2018

    Nie podobnie wygląda - tylko to jest zdjęcie z Warszawy. A wygląd "tankowania" może się lekko różnic bo nie ma standardu ładowarek szybkich. Na zdjęciu jest pantograf Schunk. Dobrze ze polskie firmy zainteresowały się tematem i w Polsce zamiast ABB, ładowarki robi Eko i medcom.

  • Filip Adamek – 28.05.2018

    Wiesiu, racja, kolory warszawskie, ale chodziło mi o tekst nie o zdjęcie;) I racja co do wyglądu, ale tutaj ważniejszy jest sposób ładowania i skuteczność. Impact jest prekursorem w tych bateriach w PL, ładowanie na 90% to jakieś 10 min. Jeżeli będzie do tego powstawać infrastruktura robiona przez polskie firmy, to tym lepiej. Im szybciej tym lepiej, szczególnie w większych miastach.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....