TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Powtórka w Szczecinie. Na 20 unijnych autobusów
InfoBus.pl - Opublikowano: 16.02.2017 14:56:50 2 komentarze
Powtórka w Szczecinie. Na 20 unijnych autobusów

Liczne zmiany w SIWZ spowodowały, że Szczecin musiał unieważnić pierwszy przetarg na autobusy. Teraz mamy powtórkę. W grze nadal jest 20 autobusów, w tym 10 szt. klasy MAXI i 10 szt. klasy MEGA.

Ogłoszone dzisiaj zamówienie obejmuje zakup 20 niskopodłogowych autobusów miejskich z silnikami diesla Euro 6 z podziałem na dwie części:

  • 10 szt. autobusów jednoczłonowych

  • 10 szt. autobusów przegubowych

Pojazdy będą posiadać wysoki standard i przystosowane będą do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy pojawią się na ulicach Szczecina w przyszłym roku. O tym kto wygra to zamówienie dowiemy się 28 marca, kiedy mija termin składania ofert.

Jakie kryteria?

Zgodnie z obowiązującym prawem, jednostka samorządowa może ustalić maksymalne kryterium ceny na poziomie 60% i tak zrobił Szczecin. Kolejne kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty to:

  • Materiał, z którego wykonana jest konstrukcja nośna oraz poszycie zewnętrzne z wyłączeniem ściany przedniej i tylnej pojazdu – 12 % (gdzie maksymalna liczba 12 pkt przyznawana jest za aluminium lub stal nierdzewną);

  • Podatność obsługowo-serwisowa – 12 % (gdzie maksymalna liczba 12 pkt przyznawana jest za poszycie zewnętrzne ścian bocznych wykonane z dzielonych pionowo paneli montowanych na wkręty bez konieczności spawania, klejenia);

  • Pojemność silnika w autobusie jednoczłonowym - 12 % (gdzie maksymalna liczba 12 pkt przyznawana jest za pojemność równą lub większa niż 9,2 dm3, a mniejsza nią 11,00 dm3 – 12 pkt.);

  • Ocena sposobu osiągnięcia standardu emisji spalin Euro 6 – 4 % (gdzie maksymalna liczba 4 pkt przyznawana jest za selektywną redukcją katalityczną (SCR) lub zaworem recyrkulacji spalin (EGR) i bez filtra cząstek stałych (DPF) – 4 pkt.)

Jakie autobusy?

Autobusy mają na pokładzie pomieścić co najmniej 85 pasażerów, z czego 30 na miejscach siedzących, a 10 pasażerów znajdzie miejsca siedzące dostępne bezpośrednio z podłogi, a co najmniej przy 4 siedzeniach zamontowane zostaną pasy bezpieczeństwa. 6,5-12-llitrowy silnik o mocy co najmniej 180kW, spełniający normy emisji spalin EURO6, sprzężony z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Pojazdy mają także mieć na wyposażeniu standardowe już układy bezpieczeństwa ABS i ASR (EBS), a zakładany układ drzwi wejściowych to 2-2-2. Dodatkowo na wyposażeniu mają się znaleźć gniazda USB oraz klimatyzacja całopojazdowa.

Autobusy przegubowe mają być długości 18m, szerokości 2,5-2,55m i wysokości do 3,25m, zabierające na pokład 140 pasażerów, 40 na miejscach siedzących, a w tym co najmniej 14 miejsc dostępnych bezpośrednio z podłogi, a przy 4 siedziskach umieszczone zostaną pasy bezpieczeństwa. Silnik o mocy min. 220kW, mieszczący się w przedziale 9,2-12 litrów, spełniający normy emisji spalin EURO6, sprzężony z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. Autobusy na wyposażeniu mają mieć również systemy bezpieczeństwa typu ABS i ASR (EBS), zakładany układ czterech par dwuskrzydłowych drzwi to 2-2-2-2. Oprócz tego dodatkowym komfortem dla podróżnych będzie klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej i gniazda USB.

Jest opcja

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenia zamówienia zgodnie z ceną podaną przez wykonawcę w formularzu oferty. Szczecin uzależnia to od pozyskania środków finansowych na ten cel. Musi to jednak zrobić nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. I małe zastrzeżenie: cena za realizację zakresu objętego prawem opcji dla I części zamówienia nie może być niższa niż 984.000 zł brutto, a w opcji dla II części - 1.070.100 zł brutto.

Oferenci muszą wykazać się doświadczeniem dla części I: minimum jedną dostawę obejmującą co najmniej 5 autobusów o długości 12 metrów (+/- 1 m) (jednoczłonowych); a dla części II: minimum jedną dostawę obejmującą co najmniej 5 autobusów o długości 18 metrów (+/- 1 m) (dwuczłonowych). Wadium to w części I: 200 000 PLN, w części II: 300 000 PLN

Gdzie hybrydy?

Przypomnijmy, że w listopadzie ubiegłego roku informowaliśmy o tym, że Szczecin planuje kupić za nieco ponad 39,2 mln zł 16 autobusów hybrydowych. Miasto liczy, że uzyska dofinansowanie z UE. Autobusy hybrydowe i elektryczne mają w przyszłości zdominować komunikację w ścisłym centrum miasta. Tutaj czekamy cały czas na decyzje.


Sprawdź też:
SPAD Szczecin
unia
przetarg
tabor
  • Brazer – 16.02.2017

    Jak zwykle, najwięcej punktów za silnik DAFa, który występuje tylko w Solarisie

  • Pelaś – 19.02.2017

    Panie redaktorze. Skrzynia biegów min 4 biegowa. Ilość biegów nie ma wpływu na punktową ocenę oferty

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...