TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PolskiBus z wysokimi notami w Lublinie i Rzeszowie
INFOBUS - Opublikowano: 14.01.2015 22:35:48 4 komentarze
PolskiBus z wysokimi notami w Lublinie i Rzeszowie
Firma PolskiBus.com opublikowała wyniki przeprowadzonych przez siebie badań na linii P7: Warszawa –Lublin –Rzeszów w dniach 24.10 –07.11.2014 r. Okazuje się, że aż 99.8% pasażerów było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług przewoźnika. Dodajmy, że w badaniu wzięło udział 758 respondentów-pasażerów, korzystających z trasy P7. Dodatkowo aż 52% przebadanych z nich stwierdziło, że dzięki wprowadzeniu nowej linii podróżuje znacznie częściej. Z tych badań również wynika, że 16% pasażerów do tej pory podróżowało własnym samochodem, zanim dowiedziało się o nowej linii P7, a 3,3% w ogóle rezygnowało z podróży, gdyby połączenie P7 Warszawa –Lublin –Rzeszów nie było dostępne. Łącznie aż 19,3% klientów to nowi lub powracający do transportu publicznego pasażerowie, co pokazuje, że dzięki regularnym usługom na najwyższym poziomie w przystępnej cenie firmy związane z transportem publicznym, jak PolskiBus.com są w stanie kreować popyt na tego typu usługi, wpływać na zmniejszenie korków na drogach, wspomagać środowisko naturalne oraz wspierać gospodarkę.Odnotowany wysoki poziom zadowolenia z realizowanych usług prze PolskiegoBusa ma swoje przełożenie na frekwencję na linii P7. Od momentu jej uruchomienia zostało sprzedanych już ponad 68 000 biletów. Mimo tego sukcesu firma cały czas czuje się zagrożona odwołaniem złożonym do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (SKO) przez stowarzyszenia „Lexmid”oraz „BUS”i zachęca pasażerów do podpisywania apelu wspierającego niedawno uruchomione połączenie. Przypomnijmy, że lubelscy przewoźnicy złożyli odwołanie od decyzji marszałka mazowieckiego ws. dodatkowych zezwoleń wydanych na rzecz PoslkiBus.com. Ich zdaniem firma korzysta z wyjątkowej przychylności władz samorządowych i wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku, stosując zasady nieuczciwej konkurencji. Ich główne zarzuty względem mazowieckiego urzędu marszałkowskiego to brak badań przy projektowaniu kolejnych połączeń pod kątem ewentualnych zagrożeń dla już istniejących regularnych linii oraz brak podstaw prawnych do nadania klauzuli natychmiastowej wykonalności decyzji o dopuszczeniu dodatkowych kursów wobec protestu w SKO w Warszawie. W zakresie oskarżeń o nieuczciwą konkurencję, lubelskie firmy transportowe dowodzą, że PolskiBus.com już doprowadził do upadłości wielu polskich przewoźników i znacznie obniżył rentowność przewozów kolejowych. Dodatkowo, powołując się na dane GUS-u, oskarżają firmę o nie płacenie podatku dochodowego w naszym kraju i transferowanie zysków zza granicę.-„PolskiBus.com nie płaci w Polsce podatku dochodowego, a polityka cenowa ma na celu wyniszczenie konkurencji, a następnie sukcesywne podniesienie cen biletów –to jest bezpośrednie działanie na szkodę pasażera i tym daje nam argument do obrony interesu społecznego w tej sprawie”–podkreśla Stanisław Olszak z Stowarzyszenia „BUS”. Cała sprawa jest cały czas badana przez SKO.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PolskiBus.com
Rzeszów
Lublin
  • niezależny – 15.01.2015

    ale sie narobiło - firma przeprowadziła badania i podala jej wyniki - to ja tez mogę przeprowadzić samodzielnie badanie czy jestem fajny gość i publicznie podać ze wszyscy respondenci stwierdzili że jestem bardzo fajny. Chwała mi

  • zależny – 15.01.2015

    Tak panie niezależny, jeśli pracujesz pan w PKS to proszę bardzo. Zapewne wyniki wyjdą nad wyraz pozytywnie :)

  • Busdriver – 17.01.2015

    To kolejny busiarz druciarz pęka ze ludzie pracujący na smieciowkach u niego odejdą do normalnej pracy. Oby jak najszybciej sie udalo PB w Lublinie

  • realista – 19.01.2015

    tylko 99,8???????słabiutko. spodziewałem się jakiś 874%

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....