TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Polkowice bez ofert na dzierżawę autobusów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 12.06.2019 15:00:12
fot. polkowice.eu

Póki co nici z kolejnych nowych autobusów w Polkowicach. Miasto nie otrzymało ofert w przetargu na trzyletnią dzierżawę z wykupem trzech nowych autobusów klasy MIDI. Dziś, 12 czerwca postępowanie zostało unieważnione.

Przypomnijmy- przedmiotem polkowickiego zamówienia była dostawa w formie trzyletniej dzierżawy z późniejszym wykupem trzech autobusów niskopodłogowych, podmiejskich lub miejskich, klasy MIDI, z napędem diesla, spełniających normę emisji spalin Euro 6. Miały to być konstrukcje z nadwoziami o długości 9 - 10,5 m, szerokości 2,5 - 2,55 m i nie wyższe niż 3,3 m.

Urzędnicy dopuścili do przetargu zarówno pojazdy w pełni niskopodłogowe jak i niskowejściowe. Każdy z nich miał umożliwiać podróż przynajmniej 65 pasażerom, w tym nie mniej niż 25 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład miał być zapewniony przez co najmniej dwa wejścia. Również i tutaj miasto było bardzo otwarte i dopuściło szeroki wachlarz możliwości.

Za napęd miał odpowiadać silnik diesla spełniający normę Euro 6 o mocy nie mniejszej niż 180 kW, maksymalnym momencie obrotowym minimum 900 Nm i pojemności w zakresie 5,5 - 12 l. Zostanie on zblokowany z przynajmniej pięciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Układ jezdny ma się składać z przedniej niezależnej osi oraz mostu portalowego z przełożeniem, które ma być dobrane pod kątem minimalizowania zużycia paliwa.

Dodatkowym wymogiem była konieczność zaoferowanie autobusów o przebiegu nie większym niż 3 000 km i zużyciu paliwa nie większym niż 35 l/100 km w warunkach testu SORT2. Szczegółowo polkowickie wymagania opisaliśmy tutaj.

Wszystkie autobusy miały być objęte gwarancją całopojazdową przez 36 miesięcy. Termin dostawy określono na 20 tygodni, a więc dosyć szybko. Jednak dodatkowe punkty były za jego skrócenie do czterech tygodni od podpisania umowy.

Na razie jednak nici z zakupów. Miasto do wczoraj, 11 czerwca czekało na oferty. Tych się jednak nie doczekało co poskutkowało dzisiejszym unieważnieniem przetargu.

Co w tej sytuacji mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy? Polkowickiego wymagania nie były wygórowane. Minusem mógł być jednak termin dostawy. 20 tygodni do obecnie jednak za mało, aby dostać nowy autobus. Oczywiście nie zapominając o premiowanym przyspieszeniu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Polkowice
UM
ZKM Polkowice
wynajem
dzierżawa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....