TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Początek wielkiej odnowy floty Wiener Linien
InfoBus - Opublikowano: 19.03.2014 09:38:08 25 komentarzy
Początek wielkiej odnowy floty Wiener Linien
Do końca 2016 r. miejski przewoźnik w stolicy Austrii chce wymienić połowę swojej autobusowej floty. Odnowę taboru opiera na trzech filarach:- hybrydach Volvo (6 szt.), które pojawią się we Wiedniu w ciągu 2014 r. będą obsługiwać linię 4A.Pojazdy zostaną wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo.- elektrobusach Rampini-Siemens (12 szt.), które zostały już wprowadzone na linie 2A i 3A w 2013 r. - i konwencjonalnych autobusach Mercedes-Benz Citaro (217 szt.), w tym 75 szt. w wersji solo o pojemności 85 miejsc i 142 szt. w wersji przegubowej o pojemności 160 osób.Pojazdy z logo trójramiennej gwiazdy już są doskonale widoczne w miejskim krajobrazie Wiednia. Pierwsze Citaro rozpoczęły swoją służbę w Wiener Linien z dniem 7 stycznia 2014 r., a do tej pory przewoźnik odebrał łącznie 23 egzemplarze tego typu. Zostały one skierowane na linie 7A oraz 35A. Do końca bieżącego roku przekazanych zostanie 57 szt. kolejnych autobusów. Reszta sukcesywne zasili flotę Wiener Linien do jesieni 2016 r.Warto przypomnieć, że w celu znalezienia autobusu najlepiej spełniającego wymogi przewoźnika, Wiener Linien we współpracy z Uniwersytetem w Grazu aż przez 2 lata dokładnie analizował 28 modeli różnych marek z różnymi napędami. Do wielkiego finału w zakresie pojazdów z silnikami Diesla Euro 6 awansowali dwaj producenci: Solaris i Mercedes-Benz. Ostatecznie Wiener Linien zdecydował się na zakup Citaro, opromienionego tytułem „Bus of the Year 2013”. Podczas przekazania pierwszych egzemplarzy w fabryce w Mannheim wiceburmistrz Wiednia, Renate Brauner powiedziała: -„Dzięki cichym i komfortowym autobusom Mercedes-Benz wiedeńczycy będą jeszcze chętniej podróżować komunikacją miejską”. W celu dodatkowego zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa pasażerów nowy Citaro oprócz systemu informowania pasażerów posiada także nowy system otwierania drzwi: dzięki drzwiom przesuwnym, wysuwającym się na zewnątrz, obszar wejścia powiększa się, a szklane ścianki działowe w rejonie drzwi nie są już potrzebne. Monitoring wideo strefy przy drzwiach zwiększa bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania pasażerów. Ogółem całe wnętrze stało się jaśniejsze dzięki zastosowaniu nowoczesnego oświetlenia, poszerzono przejścia, a za sprawą niewielkiej liczby podestów pojazdy są jeszcze bardziej przyjazne dla osób niepełnosprawnych. Co ciekawe, o wyglądzie zewnętrznym autobusów wiedeńczycy mogli decydować sami. Około 40 000 osób wzięło udział w ankiecie online na ten temat. Decyzją większości nowe autobusy zostały pomalowane w czarno-czerwone barwy.Polub nas :)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wiedeń
  • Teofilow – 19.03.2014

    Palenia swiatla wnetrznego w jasny dzien: Takie kretynstwo tylko w Niemczech i krajach, gdzie sie mowi po niemiecku lub angielsku..

  • nsd – 19.03.2014

    Kretynstwo jak nic swiatło w dzień

  • ndsx – 19.03.2014

    Brzydkie te citaro

  • nd – 19.03.2014

    Solaris jak by miał nowy model by wygrał

  • hds – 19.03.2014

    Kretynstwo używanie światła w biały dzien brak oszczędności

  • hnd – 19.03.2014

    Gdyby Solaris już miał nowe urbino to by wygrał a tak przegrał szanse ma na sąsiednią Bratysławe tam też sukcesywnie będą kupować autobusy

  • bdc – 19.03.2014

    Nic tylko podróżować nowymi nabytkami i mozna sprawdzić czy rzeczywiście są takie super

  • nsd – 19.03.2014

    Testowanie różnych marek ,pojazdów z różnymi napędami to nie ma tam przetargów?

  • hs – 19.03.2014

    Solaris ma szanse na Bratysławe 50 sztuk w tym roku

  • hnd – 19.03.2014

    Wnetrze troche zbyt jaskrawe jest za mocno czerwone

  • ndd – 19.03.2014

    Kretynstwo aby takie kolory mocne dawać we wnetrzu aż oczy bola

  • bdx – 19.03.2014

    Podróż nowoczesnośćią

  • Trajluś – 19.03.2014

    @ndd: Powiedz mi gdzie Ty tam widzisz mocne kolory we wnętrzu Citara, bo chyba masz kretyński wzrok. Wyraźnie widać zgaszoną czerwień,,, masakra co za ludzie.

  • Teofilow – 19.03.2014

    Czerwone jest brzydkie. Szare jest aktualnie bardzo w modzie.. No i parkietowa brazowa podloga i zielone porecze..

  • ARG – 20.03.2014

    Mędrcy a co ma tu moda do rzeczy barwy są takie jakie wpisane są w elementy identyfikacyjne miasta a dodatkowo projekt i barwy tych autobusów wybrało społeczeństwo w powszechnym konkursie.

  • Nuxxx – 20.03.2014

    piękne auta, kolory również znacznie ładniejsze jak żółto czerwona masa zalewająca coraz większą ilość polskich miast

  • citek_rtk – 20.03.2014

    Ciekawe za ile będą wycofywać te Citaro? Idealnie nadają się na używki do Polski bo mają odpowiednią liczbę drzwi.

  • Teofilow – 20.03.2014

    @ARG: To sa standardy, ty wielka Madrala.. Uklad drzwi w Shitaro jest do Du*y. Drzwi---------Drzwi--------DrzwiDrzwi,

  • ARG – 20.03.2014

    @Teofilow mógłbyś jaśniej bo nie wiem o co miałeś na myśli. Nie łapie sensu twojego komentarza w stosunku to mojego wcześniejszego postu?

  • Teofilow – 20.03.2014

    Mercedesowy standard w C2 jest brazowy laminat i szare siedzenia. A te palanty WL maja szaro-czerwona podloge, czerwone siedzenia, czerwony pas nad oknami i czerwone szlufki na poreczach (standard: SZARE!).

  • mka – 21.03.2014

    To już wiemy czym za 10 lat będziemy jezdzić w Polsce!

  • IoN – 21.03.2014

    I pomyśleć, że kiedyś Austriacy sami potrafili budować dobre autobusy. Cywilizacja się cofa w niektórych krajach i gadżetami się tego nie zakryje.

  • Teofilow – 22.03.2014

    Za 10 lat w Polsce? Yyy przepraszam, GDZIE!? XD

  • Kuba – 22.03.2014

    W GOPIE he he

  • ... – 24.03.2014

    @Teofilow: Takie chcieli kolory wnętrza, to mają, nie jest to żaden powód do rzucania epitetami. Spójrz najpierw na siebie ynteligencie...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....