TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Płock: Mniej kursów czerwoniaków do Orlenu
GAZETA WYBORCZA - PŁOCK 26.03.2008 - Opublikowano: 27.03.2008 11:13:18
Płock: Mniej kursów czerwoniaków do Orlenu
Od kwietnia Komunikacja Miejska wprowadza zmiany w rozkładach jazdy linii nr 2, 31, 32 i 34. Będzie mniej kursów do Orlenu. W KM tłumaczą to małą liczbą pasażerów korzystających z tych połączeń. Deklarują, że są jednak otwarci na propozycje innych zmian.
Linie 31, 32 i 34 dowożą pracowników koncernu pod bramę nr 1. Przyjeżdżają z trzech różnych punktów miasta: z Medycznej, Chopina i Otolińskiej.
W nowym rozkładzie linii nr 31 KM usunęła po jednym kursie z porannego i popołudniowego szczytu. Z linii nr 32 zniknęły m.in. dwa poranne kursy oraz kilka popołudniowych. KM zlikwidowała także niektóre kursy z linii nr 34.
Zapowiedziane zmiany już wywołały negatywną reakcję pasażerów, którzy zaczęli narzekać, że nie będą mieli jak dojechać do pracy na określoną godzinę.
- Każdą korektę w rozkładzie poprzedzają dokładne badania. Na początku roku przeanalizowaliśmy, jak wiele osób jeździ tymi liniami, i okazało się, że z niektórych kursów korzysta np. jedna, dwie osoby - tłumaczy Piotr Kamiński, prezes Komunikacji Miejskiej.
Dodaje, że zmiany ogłosił wcześniej, aby poznać opinię pasażerów. - Wnioski, które już odebraliśmy, spowodowały, że zastanawiamy się nad takim ustawieniem odjeżdżającego ze Skarpy jednego z kursów linii nr 31, aby korzystający z niego pasażerowie dojechali do pracy na godz. 6.30 - tłumaczy Piotr Kamiński.
Takie uwagi o zapowiedzianych w rozkładzie jazdy zmianach można przekazywać osobiście w siedzibie KM, telefonicznie albo za pomocą e-maila.
Jeśli po ich analizie w Komunikacji uznają, że istnieje potrzeba kolejnej korekty rozkładu, zostanie on dostosowany do potrzeb mieszkańców.
- Myślę, że powodem mniejszego zainteresowania naszymi usługami jest rosnąca liczba aut. Wystarczy spojrzeć na zatłoczone parkingi pod koncernem, by zobaczyć, dlaczego płocczanie nie jeżdżą już autobusami - mówi prezes Kamiński.
Jednocześnie deklaruje, że w miejsce wycofanych kursów jego spółka uruchomi nowe połączenia.
- Zastanawiamy się nad kursami prowadzącymi przez nowy most. W najbliższym czasie będzie też więcej autobusów skierowanych w rejon New Holland przy Targowej - dodaje prezes Komunikacji Miejskiej.
Czerwoniaki będą częściej jeździć na Otolińską w czasie porannego i popołudniowego szczytu, a także ok. godz. 22.
Dodajmy, że zmiany w godzinach kursowania już nastąpiły na linii nr 2 kursującej od ul. Przemysłowej przez Tysiąclecia, Jachowicza i Kilińskiego na lewy brzeg Wisły.
- 'Dwójka' przejeżdża przez najbardziej ruchliwe ulice w mieście, na których ruchem steruje sygnalizacja świetlna. Zmieniliśmy godziny kursowania w taki sposób, by zachować punktualność i unikać opóźnień - tłumaczył Piotr Kamiński.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Płock
linia
Orlen
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....