TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Płock: Mniej kursów czerwoniaków do Orlenu
GAZETA WYBORCZA - PŁOCK 26.03.2008 - Opublikowano: 27.03.2008 11:13:18
Płock: Mniej kursów czerwoniaków do Orlenu
Od kwietnia Komunikacja Miejska wprowadza zmiany w rozkładach jazdy linii nr 2, 31, 32 i 34. Będzie mniej kursów do Orlenu. W KM tłumaczą to małą liczbą pasażerów korzystających z tych połączeń. Deklarują, że są jednak otwarci na propozycje innych zmian.
Linie 31, 32 i 34 dowożą pracowników koncernu pod bramę nr 1. Przyjeżdżają z trzech różnych punktów miasta: z Medycznej, Chopina i Otolińskiej.
W nowym rozkładzie linii nr 31 KM usunęła po jednym kursie z porannego i popołudniowego szczytu. Z linii nr 32 zniknęły m.in. dwa poranne kursy oraz kilka popołudniowych. KM zlikwidowała także niektóre kursy z linii nr 34.
Zapowiedziane zmiany już wywołały negatywną reakcję pasażerów, którzy zaczęli narzekać, że nie będą mieli jak dojechać do pracy na określoną godzinę.
- Każdą korektę w rozkładzie poprzedzają dokładne badania. Na początku roku przeanalizowaliśmy, jak wiele osób jeździ tymi liniami, i okazało się, że z niektórych kursów korzysta np. jedna, dwie osoby - tłumaczy Piotr Kamiński, prezes Komunikacji Miejskiej.
Dodaje, że zmiany ogłosił wcześniej, aby poznać opinię pasażerów. - Wnioski, które już odebraliśmy, spowodowały, że zastanawiamy się nad takim ustawieniem odjeżdżającego ze Skarpy jednego z kursów linii nr 31, aby korzystający z niego pasażerowie dojechali do pracy na godz. 6.30 - tłumaczy Piotr Kamiński.
Takie uwagi o zapowiedzianych w rozkładzie jazdy zmianach można przekazywać osobiście w siedzibie KM, telefonicznie albo za pomocą e-maila.
Jeśli po ich analizie w Komunikacji uznają, że istnieje potrzeba kolejnej korekty rozkładu, zostanie on dostosowany do potrzeb mieszkańców.
- Myślę, że powodem mniejszego zainteresowania naszymi usługami jest rosnąca liczba aut. Wystarczy spojrzeć na zatłoczone parkingi pod koncernem, by zobaczyć, dlaczego płocczanie nie jeżdżą już autobusami - mówi prezes Kamiński.
Jednocześnie deklaruje, że w miejsce wycofanych kursów jego spółka uruchomi nowe połączenia.
- Zastanawiamy się nad kursami prowadzącymi przez nowy most. W najbliższym czasie będzie też więcej autobusów skierowanych w rejon New Holland przy Targowej - dodaje prezes Komunikacji Miejskiej.
Czerwoniaki będą częściej jeździć na Otolińską w czasie porannego i popołudniowego szczytu, a także ok. godz. 22.
Dodajmy, że zmiany w godzinach kursowania już nastąpiły na linii nr 2 kursującej od ul. Przemysłowej przez Tysiąclecia, Jachowicza i Kilińskiego na lewy brzeg Wisły.
- 'Dwójka' przejeżdża przez najbardziej ruchliwe ulice w mieście, na których ruchem steruje sygnalizacja świetlna. Zmieniliśmy godziny kursowania w taki sposób, by zachować punktualność i unikać opóźnień - tłumaczył Piotr Kamiński.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Płock
linia
Orlen

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....