TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PKP Intercity: 94% wagonów z klimatyzacją
InfoRail.pl - Opublikowano: 05.09.2019 12:32:38
PKP Intercity: 94% wagonów z klimatyzacją

O inwestycjach w tabor mówił w Krynicy Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity.

"Nasz program inwestycyjny, czyli Kolej Wielkich Prędkości zakłada inwestycje do 2023 r. w kwocie 7 mld zł. To inwestycje głównie w tabor, miejsca postojowe i bocznice kolejowe" – wyliczył Resmer.

Jak już pisaliśmy wczoraj podał, że program zakłada też modernizację 800 i zakup 185 nowych wagonów, które będą dostosowane do wymagań i oczekiwań pasażerów. Resmer zaznaczył, że po modernizacji aż 85 proc. całego taboru PKP Intercity będzie nowa lub unowocześniona, 94 proc. wagonów będzie posiadać klimatyzację, a 77 proc. będzie wyposażona w bezprzewodowy internet.

Dodał, ze program inwestycyjny obejmie też zakup 118 nowych lokomotyw i modernizację 200 lokomotyw spalinowych i elektrycznych. Jeszcze w tym roku Newag ma przekazać przewoźnikowi dwa Griffiny. Łącznie PKP Intercity będą miały 30 takich lokomotyw, po skorzystaniu z opcji dokupienia 10 kolejnych elektrowozów. Przypomnijmy, że zamówienie podstawowe obejmuje 20 jednostek.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
wagon
klimatyzacja
  • Chcemy przywrócenia Małego Ruchu Granicznego z Kaliningradem – 05.09.2019

    No za 4 lata to może faktycznie...

  • Jurek Zbrzeźny – 05.09.2019

    A jak już jest klima to pożal się... Ostatnio jechaliśmy ekspresem Ciechanów Zakopane. Wagony takie zwykłe stare tyle, że bez przedziałowe. I zgadnijcie gdzie wylot klimatyzacji? Ano przy dolnej krawędzi szyby. No kompletne nieporozumienie. Przeważnie na krawędzi tej szyby człowiek opera sobie rękę. A klima walki prosto w twarz lub w rękę. Oczywiście po kilku godzinach po przyjeździe do Zakopanego wieczorem do apteki bo coś moja druga połówkę rozkłada. Wiadomo 6 godzin nawiewu prosto w twarz z odległości 30 cm

  • Karl Stetz – 05.09.2019

    Okna to nie klimatyzacja...

  • Mateusz Włodarczyk – 05.09.2019

    Kupta wagony Talko 😁

  • Maciej Smoliński – 05.09.2019

    A ile % działa? ;)

  • Przemysław Kędzierski – 05.09.2019

    Ta klima tak działa w upały, że i tak chłodniej jest tylko po otwarciu okna (jeśli nie zostało zablokowane kwadratem)

  • Grzegorz Wzgarda – 05.09.2019

    A 6% na najdłuższe trasy nie hahaha

  • Bartosz Kozłowski – 05.09.2019

    W 2079 kurwa

  • Wojciech Otta – 05.09.2019

    To super, tylko niech działa.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....