TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pilawa na pierwszych w historii zakupach. Hybryda + autokar
INFOBUS.PL - Opublikowano: 04.03.2019 14:00:27
fot. wikipedia

W ubiegłym tygodniu Pilawa ogłosiła przetarg na dostawę dwóch nowych autobusów. Urzędnicy postawili na bardzo ciekawy i trochę kontrastujący ze sobą duet. Chodzi o hybrydę i autokar z bardzo szybką dostawą.

Na celowniku Pilawy są dwa rodzaje autobusów. Pierwszy to w pełni niskopodłogowy pojazd, zasilany olejem napędowym oraz dodatkowo wspomagany energią elektryczną. Chodzi więc o hybrydę z silnikiem diesla o mocy min. 200 kW i pojemności min. 6,6 l. Jednostka będzie wspomagana przez silnik elektryczny o mocy min. 11 kW. Pojazd ma mieć nadwozie o długości całkowitej 12,1 - 12,7 m i wysokości całkowitej maksymalnie 3,3 m. Ma umożliwiać podróż przynajmniej 60 pasażerom, w tym nie mniej niż 38 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład będzie zapewniony przez dwa wejścia w układzie 2-2-0.

Drugimi nabytkiem Pilawy będzie autokar. Również ma to być konstrukcja o długości całkowitej 12,1 - 12,7 m, ale wysokości całkowitej do maksymalnie 3,8 m. Umożliwi podróż przynajmnie 60 pasażerom, w tym nie mniej niż 50 na miejsacach siedzących. Dostęp na pokład również będzie zapewniony przez dwa wejścia, tyle że w układzie 1-1-0. Napęd będzie stanowił duży silnik deiasla Euro 6 m pojemności min. 10 l i min. 295 kW mocy.

Oba pojazdy mają trafić do Pilawy w ciągu maksymalnie 150 dni od podpisania umowy. Czasu jak widać niewiele chyba, że... O tym więcej przy okazji omówienia SIWZ.

Czas na warunki formalne. Oferent musi udowodnić, że posiada zdolność finansową na sumę nie mniejszą niż 1 mln PLN. Ponadto musi na taką samą kwotę posiadać ubezpieczenie od prowadzonej działalności. Warunek doświadczenia miasto uzna za spełniony, jeśli wykonawca udowodni, że w ciągu ostatnich trzech lat dostarczył przynajmniej jedną hybrydę i jeden autokar. Wadium w tym postępowaniu określono na 50 000 PLN.

Wstępny termin składania ofert wyznaczono na 9 kwietnia. Zostaną one ocenione przy pomocy trzech kryteriów. Cena to maksymalnie 60% punktów. Do 30% można zdobyć za ocenę techniczną. Pozostałe 10% przeznaczono na ocenę warunków gwarancji.

Zakup autobusów przez Pilawę to element projektu, który ma wsparcie unijne z mazowieckiego RPO. Nowe nabytki miasta będą podjeżdżać bezpośrednio pod dworzec PKP i na nowo wybudowany parking P+R.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Pilawa
UM
hybryda
unia
mazowieckie
RPO
  • Wawerskie Linie Autobusowe – 04.03.2019

    Niezvyt duża Pilawa inwestuje w KM - to mi się podoba. Będzie pierwsze podejście do centrum przesiadkowego.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....