TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Piła: MZK kupuje sześć Neoplanów N4411
Mikołaj Dudek 30.09.2010 - Opublikowano: 30.09.2010 19:37:29 3 komentarze
Piła: MZK kupuje sześć Neoplanów N4411

W tym tygodniu Miejski Zakład Komunikacji w Pile wzbogacił się o kolejne, tym razem używane pojazdy. W ten sposób MZK nie powiększy swojego taboru, ale za to unowocześni i usprawni. Autobusy te zastąpią najstarsze Jelcze, które na początku września trafiły na złomowisku w Kotuniu. Nowe nabytki MZK to 6. Neoplanów, N4411, które przyjechały do nas z Austrii, gdzie również służyły, jako autobusy miejskie. Czym różnią się te autobusy od pozostałych? Klimatyzacja! Są to pierwsze autobusy w pilskim MZK, które posiadają klimatyzację, i w kabinie kierowcy, jak i w przestrzeni pasażerskiej. Cała szóstka będzie posiadała monitoring (cztery kamery), biletomaty, czytniki do PKM oraz kasowniki do papierowych biletów. W naszej komunikacji znajduję się łącznie 11. krótkich pojazdów, są to 3. Solarisy Uribino 10, 2. Neoplany N4009 i 6. Neoplanów N4411. Ostatnia szóstka pochodzi z 2003 lub 2004r. Na liczniku mają mniej, niż 400 tyś km. W ostatnim czasie MZK sprzedało 5. Jelczy dla przewoźnika z Płocka oraz jedynego w swoim rodzaju - Autosan H9-21, który trafił do pilskiego PKS-u. Autobusy, które przyjechały do Piły w poniedziałek otrzymają numery boczne od 396 do 401. Pojazdy wyjadą na pilskie ulice tuż za kilka dni. Każdy z tych pojazdów kosztował nieco ponad 430 tyś zł. Łącznie ponad dwa i pół miliona złotych.
Warto również wspomnieć, że od 4. października Sekcja Kontroli Biletów MZK Piła zmienia swoją siedzibę. Od poniedziałku SKB mieści się przy ul. Kwiatowej 18. (dworzec PKS, 1 piętro). Od wtorku biuro te będzie działać już normalnie, ale jutro będzie czynne tylko do godz. 12. Osobom, którym termin złożenia odwołania przypadł w okresie, kiedy biuro było nieczynne, termin składania odwołań zostanie przesunięty. Godziny otwarcie bez zmian, czyli: poniedziałek i czwartek w godz. 9. do 17. Wtorek, środa i piątek - 9. do 14. Numer do SKB również ulegnie zmianie, będzie on podany w późniejszym terminie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Piła
Neoplan
  • tom – 01.10.2010

    430tys za jeden, siedmioletni autobus midi?! To super interes zrobił pośrednik! Swoją drogą mogli trochę dołożyć kasy i kupić autosana sancity 9

  • edik – 01.10.2010

    Pytanie co jest w środku - a nie super interes. Ten siedmiolatek lepiej wygląda niż nowy autosan.

  • Obserwator – 27.11.2017

    Po ponad siedmiu latach eksploatacji tych autobusów, stwierdzono, że nie nadają się one dla tego przewoźnika. To jest dramat! - ciasne, niewygodne, dziwne rozsuwane drzwi, mała rzeźnia, kompletnie nie praktyczna. Tylko po to by mieć niską podłogę? Nonsens - sprzedać dobre 8 i 9 letnie Jelcze 120M, bardzo pojemne autobusy, co z tego, że wysokopodłogowe, ale te N44,11 co najwyżej mogą pojeździć ok. 7-9 lat u pilskiego przewoźnika. Po tych kilku latach są w makabrycznym stanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....