TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Piła: MZK kupuje sześć Neoplanów N4411
Mikołaj Dudek 30.09.2010 - Opublikowano: 30.09.2010 19:37:29 3 komentarze
Piła: MZK kupuje sześć Neoplanów N4411

W tym tygodniu Miejski Zakład Komunikacji w Pile wzbogacił się o kolejne, tym razem używane pojazdy. W ten sposób MZK nie powiększy swojego taboru, ale za to unowocześni i usprawni. Autobusy te zastąpią najstarsze Jelcze, które na początku września trafiły na złomowisku w Kotuniu. Nowe nabytki MZK to 6. Neoplanów, N4411, które przyjechały do nas z Austrii, gdzie również służyły, jako autobusy miejskie. Czym różnią się te autobusy od pozostałych? Klimatyzacja! Są to pierwsze autobusy w pilskim MZK, które posiadają klimatyzację, i w kabinie kierowcy, jak i w przestrzeni pasażerskiej. Cała szóstka będzie posiadała monitoring (cztery kamery), biletomaty, czytniki do PKM oraz kasowniki do papierowych biletów. W naszej komunikacji znajduję się łącznie 11. krótkich pojazdów, są to 3. Solarisy Uribino 10, 2. Neoplany N4009 i 6. Neoplanów N4411. Ostatnia szóstka pochodzi z 2003 lub 2004r. Na liczniku mają mniej, niż 400 tyś km. W ostatnim czasie MZK sprzedało 5. Jelczy dla przewoźnika z Płocka oraz jedynego w swoim rodzaju - Autosan H9-21, który trafił do pilskiego PKS-u. Autobusy, które przyjechały do Piły w poniedziałek otrzymają numery boczne od 396 do 401. Pojazdy wyjadą na pilskie ulice tuż za kilka dni. Każdy z tych pojazdów kosztował nieco ponad 430 tyś zł. Łącznie ponad dwa i pół miliona złotych.
Warto również wspomnieć, że od 4. października Sekcja Kontroli Biletów MZK Piła zmienia swoją siedzibę. Od poniedziałku SKB mieści się przy ul. Kwiatowej 18. (dworzec PKS, 1 piętro). Od wtorku biuro te będzie działać już normalnie, ale jutro będzie czynne tylko do godz. 12. Osobom, którym termin złożenia odwołania przypadł w okresie, kiedy biuro było nieczynne, termin składania odwołań zostanie przesunięty. Godziny otwarcie bez zmian, czyli: poniedziałek i czwartek w godz. 9. do 17. Wtorek, środa i piątek - 9. do 14. Numer do SKB również ulegnie zmianie, będzie on podany w późniejszym terminie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Piła
Neoplan
  • tom – 01.10.2010

    430tys za jeden, siedmioletni autobus midi?! To super interes zrobił pośrednik! Swoją drogą mogli trochę dołożyć kasy i kupić autosana sancity 9

  • edik – 01.10.2010

    Pytanie co jest w środku - a nie super interes. Ten siedmiolatek lepiej wygląda niż nowy autosan.

  • Obserwator – 27.11.2017

    Po ponad siedmiu latach eksploatacji tych autobusów, stwierdzono, że nie nadają się one dla tego przewoźnika. To jest dramat! - ciasne, niewygodne, dziwne rozsuwane drzwi, mała rzeźnia, kompletnie nie praktyczna. Tylko po to by mieć niską podłogę? Nonsens - sprzedać dobre 8 i 9 letnie Jelcze 120M, bardzo pojemne autobusy, co z tego, że wysokopodłogowe, ale te N44,11 co najwyżej mogą pojeździć ok. 7-9 lat u pilskiego przewoźnika. Po tych kilku latach są w makabrycznym stanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....