TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy trolejbus Skody na bazie Nowego Urbino
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.06.2017 10:22:27 11 komentarzy
Pierwszy trolejbus Skody na bazie Nowego Urbino

W zeszłym tygodniu, na ulicach Pilzna, pierwsze testy eksploatacyjne przeszedł trolejbus Skoda-Solaris 27 Tr nowej generacji. Docelowo pojazd trafi do słowackiej Żyliny.

Łącznie słowackie miasto zamówiło 15 szt. takich pojazdów, w tym 12 szt. w wersji przegubowej Skoda-Solaris 27 Tr i 3 szt. w wersji standardowej - Skoda-Solaris 26 Tr. To oznacza, że czeski producent wraz z wejściem w IV generacji nadwozi Solarisa nie zmieni nazw swoich trolejbusów i pozostaną one takie same, jak przy III generacji Solarisa. Klasyczny czeski pragmatyzm.

-"Nowe trolejbusy to nie tylko ciekawy design, ale również wysoki komfort dla pasażerów i kierowcy. Z kolei przewoźnicy powinni docenić niskie koszty eksploatacji i serwisu" - mówi kierownik sprzedaży Skoda Electric, Petr Kasenčák.

Wartość całego kontraktu dla Żyliny to ok. 225 milionów CZK. Druga część umowy zawiera opcję na dalsze dostawy - maksymalnie 12. pojazdów, w tym 6 szt. klasy MAXI i 6 szt. klasy MEGA.

-"Testy nowej generacji będą kontynuowane bez pasażerów w Bratysławie, a pierwsze jazdy z pasażerami zaplanowano już w Żylinie" - mówi kierownik projektu Jitka Holá. - "Po wersji 18-metrowej rozpoczniemy badania nad wersją 12-metrową".

Nowe pojazdy dla Żyliny oferują wysoki komfort pasażerów i kierowców To m.in. klimatyzacja, ładowarki USB i przejrzysty system informacji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
trolejbus
Skoda
Solaris
Słowacja
  • Nowicjusz – 14.06.2017

    Czemu nie może być jako Solaris tylko Skoda ?

  • PLati – 14.06.2017

    Bo Solaris dostarcza tylko pudła. Cała reszta zabudowywana jest przez Skodę :)

  • PLati – 14.06.2017

    Bo Solaris dostarcza tylko pudlo. Cała reszta zabudowywana jest przez Skodę :)

  • Gość – 14.06.2017

    Wcześniej już trafiły skody 12sto metrowe na bazie nowego urbino do jakiegoś czeskiego miasta....

  • h – 14.06.2017

    nadkola badziewne. czemu brak przesuwnego okna przed 3 osia? durnie to wyglada jak wszedzie sa okna a tam nagle nie.

  • HGGG – 15.06.2017

    O ile mnie wzrok nie myli to nadkola są zdjęte. Brakuje tego kolorowego panelu na nadkolu. Co do okien to ja bym chciał dowiedzieć czy doczekam sie kiedyś Solarisa z porządnymi oknami których rama ukryta jest pod taflą szyby tak jak w MANie czy Citrao...

  • HGGG – 15.06.2017

    O ile mnie wzrok nie myli to nadkola są zdjęte. Brakuje tego kolorowego panelu na nadkolu. Co do okien to ja bym chciał dowiedzieć czy doczekam sie kiedyś Solarisa z porządnymi oknami których rama ukryta jest pod taflą szyby tak jak w MANie czy Citrao...

  • trajtek! – 15.06.2017

    Znaczek Škody w miejscu eSki Solarisa, wygląda w tym zagłębieniu maski, wręcz obłędnie.

  • xx – 16.06.2017

    A od kiedy w MB ramy od przesuwnych okien sa ukryte? Takie same ma okna jak Solaris i sie wiele razy sprawdzily. Przy uszkodzeniu szyby musi byc cale okno wymienione. spojrz np tutaj: http://www.ln-online.de/var/storage/images/ln/lokales/fotostrecken-lokales/fotostrecken-luebeck/bus-kracht-in-hauswand/bus-kracht-in-haus/587880920-1-ger-DE/Bus-kracht-in-Haus_gallerylarge.jpgzeby bylo smieszne, okno wcale nie zostalo uderzone. wystarczylo, ze bylo otwarte i przez ten impet, ktorym wjechal w sciane, okno po prostu same wybilo szybe..Dlatego dobrze, ze Solaris robi takie okna a nie inne bo chodzi o stabilnosc.

  • HGGG – 16.06.2017

    Conecto maja takie jak Solaris ale już Citaro maja takie jak napisałem. Autobus wygląda o klasę lepiej a przypadki o których piszesz zdarzają sie ale należą do rzadkości.

  • farafiu – 19.06.2017

    Jeśli taką konfigurację sobie życzysz, zapłacisz za pojazd, takie okna dostaniesz.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....