TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy Nowy Trollino 12 już w Tychach: Witamy w domu!
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.11.2018 16:00:25
fot. TLT Tychy, facebook.com

Pierwszy z trzech Nowych Trollino 12 został już dostarczony do Tychów. To oznacza, że coraz bliższy staje się początek nowego rozdziału w historii trolejbusów w śląskim mieście. Pojazdy umożliwią Tyskim Liniom Trolejbusowym realizację nowych zadań.

Trzy Nowe Trollino 12 są efektem umowy, którą TLT podpisało z Solarisem pod koniec stycznia. Ich zakup to koszt w wysokości 6 881 850 PLN brutto. A to oznacza, że jeden trolejbus kosztuje 1 865 000 PLN netto.

Szczegółowo nowe "jamniki na szelkach dla Tychów opisaliśmy tutaj. Każdy umożliwia podróż maksymalnie 82 pasażerom, w tym 29 na miejscach siedzących. Ci drudzy skorzystać mogą w z dedykowanych dla Solarisa foteli Ster 8MU. Z niskiej podłogi mamy dostępnych 8 siedzeń. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.

Pojazdy są wyposażone w oszczędny napęd ze sterowaniem impulsowym warszawskiego Medcomu. Trolejbusy są napędzane asynchronicznym silnikiem trakcyjnym austriackiej firmy TSA. Jednostka typu TMF 35-44-4 osiąga maksymalną moc 160 kW. Dodatkowo będą one mogły pokonać dystans ok. 20 km na bez konieczności korzystania z sieci trakcyjnej. A to za sprawą baterii Solaris High Power o pojemności 58 kWh. To baterie LTO, czyli najlepiej nadające się do częstych ładowań o dużej mocy.

Trolejbusy są klimatyzowane, monitorowane oraz posiadają wszelkie współczesne udogodnienia dla pasażerów. Bardzo przejrzysty i czytelny system informacji pasażerskiej dostarczył bydgoski SiMS.

Pierwszy Nowy Trollino 12 dotarł już na bazę TLT. A to oznacza, że możliwe będzie dokonanie pewnych zmian w tyskiej sieci połączeń trolejbusowych. W ten sposób powstanie jedna zupełnie nowa linia, a inna zmieni swój przebieg obejmując swoim zasięgiem jeszcze większą części miasta.

Pierwszym z nich będzie nowe połączenie oznaczone literą "G". Linia będzie zatrzymywała się na przestankach: Tychy Sikorskiego wiadukt, Osiedle Z, Paprocany, Osiedle W, Osiedle U, Osiedle L, Osiedle R, Stoczniowców, Harcerska, Hotelowiec, Stadion, Pływalnia, Elfów, Gen. G. Roweckiego, Rondo Cassino, Śródmieście, Osiedle O, Osiedle T, Paprocany, Osiedle Z, Sikorskiego Wiadukt.

Z kolei dzięki nowym trolejbusom będzie możliwa modyfikacji linia E. Po zmianie trasy obsłuży przystanki: Tychy Sikorskiego Wiadukt, Osiedle Z, Paprocany, Osiedle T, Osiedle O, Śródmieście, Rondo Cassino, Gen. G. Roweckiego, Elfów, Pływalnia, Stadion, Bielska, Begonii, Harcerska, Stoczniowców, Osiedle R, Osiedle L, Cztery pory Roku, Osiedle W, Paprocany, Osiedle Z, Sikorskiego Wiadukt.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
TLT Tychy
Solaris
trolejbus
bateria
  • Magazyn Stron – 28.11.2018

    jakubczak, ulbrych co znowu sie dzieje?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....