TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy MAN TGE z Wrześni. W tle 10 tys. Crafterów [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 14.04.2017 11:36:00 7 komentarzy
Pierwszy MAN TGE z Wrześni. W tle 10 tys. Crafterów [FILM]

W zakładzie VW zlokalizowanym we Wrześni wyprodukowano już ponad 10 tysięcy pojazdów typu Crafter. Z kolei 10 kwietnia br., z tej samej fabryki, wyjechał pierwszy MAN TGE, czyli brat-bliźniak Craftera.

Pierwszy MAN TGE

Miesiąc po uruchomieniu sprzedaży z linii produkcyjnej zjechał pierwszy samochód dostawczy MAN TGE, wyprodukowany w nowo wybudowanej fabryce we Wrześni.

Wprowadzenie na europejski rynek nowego pojazdu modelu TGE oznacza początek nowej ery dla MAN. Po raz pierwszy firma MAN Truck & Bus oferuje lekki samochód dostawczy w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez wielu długoletnich klientów w branży logistycznej, kurierskiej i handlowej czy też obsługi serwisowej. Wśród głównych przyczyn coraz większego zakresu stosowania dużych samochodów dostawczych można wymienić: poszerzanie się rynku zakupów internetowych, zharmonizowane przepisy dotyczące prawa jazdy, szeroki zakres uniwersalności tych pojazdów oraz ich obsługa i osiągi jak w przypadku samochodu osobowego. Popyt na szeroką gamę pojazdów o dmc przekraczającej 3 t napędza zwłaszcza postępująca urbanizacja.

-"Nasza niedawno utworzona fabryka we Wrześni wyznacza nowe standardy jakości. Pojazdy poddawane są drobiazgowej kontroli jakości. Stabilność wymiarowa samego nadwozia jest wielokrotnie sprawdzana podczas procesu montażu za pomocą zautomatyzowanych laserów i aparatów cyfrowych na wielu stacjach geometrycznych. Dlatego cieszę się, że TGE uzupełnia ofertę marki MAN o nowy model o tak wysokiej wartości dodanej", komentuje Jens Ocksen. Dennis Affeld entuzjastycznie przyznaje: "Cieszymy się z połączenia wysokiej jakości standardów produkcji TGE z profesjonalną siecią sprzedaży i obsługi MAN. Nie ma wątpliwości, że nasi klienci go pokochają. Planujemy sprzedawać około 20.000 pojazdów rocznie".

Pojazd o numerze VIN 1 to srebrny samochód dostawczy z małym rozstawem osi i wysokim dachem. Model ten ma około 6 m długości i ładowność 10,7 m? . Ten samochód dostawczy w wariantach o masie do 3,5 t napędzany jest silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1968 cm?, osiągającym moc 103 kW/140 KM. Istnieje już jedno miejsce, gdzie pojazd ten będzie wykorzystywany: fabryka MAN w Monachium.

10-tysieczny Crafter

Generalnie seryjna produkcja nowej wersji dostawczego Volkswagena Craftera ruszyła we wrześniu 2016 roku. W fabryce powstaje dziennie ponad 150 samochodów w kilkudziesięciu wariantach. W 2018 roku zakład ma produkować 100 tysięcy samochodów rocznie.

-"Wszystko przebiega zgodnie z planem, osiągamy zaplanowane wolumeny produkcyjne. Do końca roku w naszym nowym zakładzie chcemy uruchomić drugą i trzecią zmianę, żeby produkować dziennie około 400 pojazdów" - poinformował prezes Volkswagen Poznań Jens Ocksen.

Zakład Volkswagen Crafter jest najnowocześniejszym i jednym z największych z zakładów VW na świecie. Nakłady finansowe w wysokości 800 milionów euro przeznaczone na budowę fabryki oraz jej wyposażenie powodują, że zakład we Wrześni jest też największą dotychczasową inwestycją zagraniczną w Polsce. Volkswagen Poznań jest też największym pracodawcą w Wielkopolsce.

Firma podała, że przez najbliższe miesiące prowadzić będzie rekrutację m.in. na takie stanowiska jak: lakiernik natryskowy, blacharz, automatyk, monter. Docelowo w fabryce zatrudnienie znajdzie 3 tys. osób.

Koncern w Wielkopolsce posiada cztery zakłady, które zatrudniają łącznie blisko 10 tysięcy pracowników. Od ponad dekady w Poznaniu produkowane są modele VW Caddy i VW Transporter.


Sprawdź też:
VW
MAN
Crafter
TGE
fabryka
  • pks_rulez – 14.04.2017

    I co to ma wspólnego z portalem Infobus?

  • blue – 14.04.2017

    Tyle samo co kierowca busa z zawodowym kierowcą czyli nic.

  • T-rex – 14.04.2017

    "Po raz pierwszy firma MAN Truck & Bus oferuje lekki samochód dostawczy w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez wielu długoletnich klientów w branży logistycznej, kurierskiej i handlowej czy też obsługi serwisowej." - czy ci klienci nie mogą sobie kopić po prostu VW Crafera? Przecierz to to samo. Tym bardziej że to jeden koncern MAN jest własnością VW.

  • MIG – 14.04.2017

    Już kiedyś MAN oferował lekki samochód ciężarowy opracowany wspólnie z VW, pod podwójną marką MAN-VW.

  • ** – 14.04.2017

    Hmmm ..., ale śmiesznie to logo wygląda na takim pojeździe :). Za chwilę będą małe autobusy .Dla Redakcji Portalu" Infobus " i Czytelników Wszystkiego Najlepszego na Wielkanoc 2017.

  • AK – 14.04.2017

    dzięki za życzenia:) temat o tyle spójny z infobusem że
    za moment i crafter i tge będą oferowane w wersjach
    pasażerskich. patrząc na sukces transita w 18+1
    to może mocno zmienić rynek MINI w PL. i tyle.

  • Zigi – 14.04.2017

    Oczywiście, że tak. Uruchomienie produkcji Craftera w Polsce to jest bardzo ważne wydarzenie mające wpływ na rynek minibusów - a minibusy to w Polsce (niestety) ogromny rynek. Zmienią się ceny, dostępność pojazdów pod zabudowę, oferta firm zabudowujących. To są ważne rzeczy dla kogoś kto monitoruje rynek - ale oczywiście zupełnie nieistotne dla kogoś kto się zajmuje rozstrzyganiem czy Solaris jest lepszy od Mana czy coś w tym stylu.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...