TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy Isuzu Citibus w Polsce
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 19.12.2013 12:40:45 6 komentarzy
Pierwszy Isuzu Citibus w Polsce
11 grudnia miało miejsce przekazanie pierwszego niskowejściowego autobusu Isuzu Citibus dla firmy PPUH Andrzej Kłosok. Pojazd po przemalowaniu na żółto-czerwone barwy wejdzie w skład floty, która od 1 stycznia przejmie obsługę miejskich linii w Wodzisławiu Śląskim. –„To pierwszy egzemplarz tego typu sprzedany w naszym kraju, są duże szanse, że w I kwartale 2014 r. dołączą do niego kolejne Citibusy, prowadzimy zaawansowane rozmowy z innymi przewoźnikami –mówi Jarosław Głębocki, prezes firmy Wowo z Białegostoku, wyłącznego przedstawiciela Isuzu w Polsce. –Generalnie widzimy na rynku duże zainteresowanie takimi autobusami w naszym kraju –szczególnie wśród prywatnych przewoźników, którzy kładą duży nacisk na cenę zakupu, która w naszym przypadku jest atrakcyjna przy bardzo bogatym wyposażeniu, w standardzie klimatyzacja całopojazdowa, Co ważne w tym segmencie nie ma obecnie za dużej konkurencji, dlatego postaramy się wykorzystać tę szansę.”Niskowejściowy debiutant ma długości 9,5-metra przeznaczony jest do obsługi mniej obciążonych miejskich linii. Dzięki niskiej podłodze w przedniej części pojazdu może bezproblemowo przewozić wózki (środkowe drzwi wyposażone są w ręcznie odkładaną rampę) czy osoby niepełnosprawne. Na pewno jego mniejsze gabaryty i zwrotność docenią kierowcy podczas przejazdu wąskimi uliczkami, w ścisłym centrum miasta. Citibus sprawdzi się również w mniejszych gminach, gdzie liczba przewożonych pasażerów nie wymaga zastosowania taboru o dużej pojemność, a jednocześnie liczą się niższe koszty eksploatacyjne. Pojazd wyróżnia się atrakcyjną stylistyką oraz mocno przeszkoloną ścianą przednią z wklejonym wyświetlaczem informacji pasażerskiej, co zapewnia dobrą widoczność prowadzącemu pojazd. Do tego dochodzi ciekawie zaprojektowana deska rozdzielcza, która została podzielona na dwa skrzydła z zlokalizowanymi po środku głównymi zegarami. Obejmuje one wszystkie niezbędne przyciski. Natomiast panele obsługowe w zakresie ogrzewania, klimatyzacji czy informacji pasażerskiej znajdują się w dolnym pionowym słupku po prawej stronie kierowcy. Przestronne wnętrza Citibusa pomieści maksymalnie 72 pasażerów, w tym 27 osób na miejscach siedzących. Standardowo pojazd występuje z układem drzwi 1-2-1, natomiast w opcji można zastosować system 1-2-0 (tak jak w egzemplarzu zakupionym przez PPUH „Kłosok”). Katalogowa cena Isuzu Citibus zaczyna się od 465 tys. PLN netto.W układzie napędowym Isuzu Citibus zastosowano 5-litrowy silnik ISUZU 4HK1ES5S Euro 5/EEV o mocy 204 KM współpracujący z automatyczną skrzynią biegów Allison 2100 oraz retarderem firmy Voith. Co ciekawe podczas tegorocznej wystawy w Kortrijk turecki producent pokazał także wersję gazową tego autobusu, co w tej klasie pojazdów jest rzadkością na europejskim rynku. Konstrukcje z silnikami CNG o mocy 226 KM przy 28000 obr. / min. wejdą do produkcji w 2014 r., a ich pojemność pasażerska zmniejszy się do maksymalnie 69 osób. W przyszłym roku w ofercie Isuzu pojawi się także Citibus z silnikiem Euro 6 o większej mocy 254 KM przy 2100 obr. / m.in. Pojemność pasażerska pozostanie bez zmian i nadal będzie wynosić 74 pasażerów. Co ważne Citibus posiada już europejską homologację, a w bazie firmy Andrzeja Kłosoka powstanie kolejny wewnętrzny serwis Isuzu w Polsce –pierwszy w zakresie pojazdów miejskich tej marki. Firma Wowo dostarczy urządzenie diagnostyczne do obsługi pojazdu oraz zapewni odpowiednie szkolenia. To zapowiada, że już wkrótce na Śląsku pojawią się kolejne autobusy z logo Isuzu. Dane techniczne autobus Isuzu Citibus zakupionego przez PPUH „Kłosok”Długość- 9515 mmSzerokość - 2409 mmWysokość (z klimatyzacją)- 3117 mm Rozstaw osi- 4435 mmDMC- 14000 kgMasa własna- 8160 kgSilnik - ISUZU Japan 4HK1-E5S.Skrzynia biegówautomatyczna - Allison 2100Oś tylnia -Meritor MC10.144.Zbiornik paliwa- 215 lLiczba miejsc - 72+1Liczba miejsc siedzących- 27+1ogrzewanie dodatkowe- EberspacherKlimatyzacja- SafkarDrzwi - 1-2-0Szerokość drzwi- od 710 do 1200 mm
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Isuzu
Kłosok
Wowo
  • Teofilow – 19.12.2013

    Boze co za gowno..

  • bubu – 19.12.2013

    teofilow z jakiego spadłeś drzewa

  • Trajluś – 19.12.2013

    Co chcecie od tego autobusu, mnie podoba się. Znaleźli się krytycy, bo kur** nazywa się egzotycznie Isuzu. I już wiecie jaką ma jakość, znawcy i busiarze.

  • M11 – 20.12.2013

    Podoba mi się deska wraz z zegarami: oldschoolowa, czytelna i zapewne praktyczna.

  • jd – 20.12.2013

    Wnętrze jak w Solbusie SN11.

  • pasażyr – 23.12.2013

    O jpd to już widze ze MAZy się przejadły i teraz idą w Isuzu? Co dalej? Widzę że ciągną na wschód , może się skuszą na jakieś przeróbki Ikarusa z Korei Północnej? Żałosny przewoźnik i żałosny autobus. Ciekawe ile on potrwa w tym Wodzisławiu? Czy będzie też tak leciał w kulki jak w obsłudze sieci KZK GOP wysyłanie codziennie autobusów niezgodnych z umową , niesprawnych itd?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....