TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwszy Elf2 przekazany Kolejom Wielkopolskim. Kolejne wkrótce
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.09.2019 12:01:18
Pierwszy Elf2 przekazany Kolejom Wielkopolskim. Kolejne wkrótce

Pierwszy Elf2 jest w Wielkopolsce od soboty. Tym samym rozpoczęły się dostawy tych składów. Stało się to możliwe po wydaniu przez UTK stosownych dokumentów dopuszczeniowych.

Jak udało nam się ustalić dopuszczenie do ruchu ma już pięć ezt-ów. Wszystkie mają trafić do odbiorcy jeszcze w tym tygodniu. Wszystkie jednostki są gotowe do zabrania pasażerów na swój pokład. Prawdopodobnie na trasy wyjadą jeszcze w tym tygodniu.  

PESA poinformowała, że korzystając ze zdobytych doświadczeń i słuchając potrzeb klientów – wyprodukowała kilka serii elektrycznych zespołów trakcyjnych bardzo dobrze przyjętych przez użytkowników i podróżnych. Elf 2 jest wśród tych generacji pierwszym EMU homologowanym wg nowych przepisów i w pełni spełniającym normy TSI; w tym PRM - udogodnienia dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową.

Projektując Elfy postawiono przede wszystkim na bezpieczeństwo podróżujących. PESA podała, że jako jedna z pierwszych wprowadziła do powszechnej produkcji konstrukcje taboru spełniające najwyższe europejskie normy wytrzymałości (EN 12663-1 oraz EN 152227) przy trwałości konstrukcji 30 lat. Pojazdy te charakteryzują się także nowoczesnym designem, zarówno zewnętrznym, jak i przestrzeni pasażerskiej. Są projektowane z myślą o funkcjach zwiększających komfort podróżowania. Przestrzenne,  klimatyzowane wnętrze wyposażone w wygodne fotele, drzwi oddzielające przedsionki od strefy dla podróżujących,  dynamiczny system informacji pasażerskiej przekazywanej na wyświetlaczach elektronicznych, interkom zapewniający komunikację pasażerów z maszynistą oraz system emisji reklam i zliczania pasażerów. Elfy 2 posiadają też monitoring wewnętrzny i zewnętrzny z podglądem i zapisem w kabinie maszynisty oraz nowoczesne systemy diagnostyki online pozwalające na bieżące śledzenie pracy najważniejszych podzespołów pojazdu, co ogranicza do minimum możliwość wystąpienia usterki oraz skraca czas reakcji serwisu.

Na pojeździe zabudowany został system ETCS poziomu 2, baseline w wersji 3.4.0. Umożliwia on sterowanie ruchem z wykorzystaniem ciągłej, cyfrowej, dwukierunkowej transmisji radiowej poprzez urządzenia przystosowane do obsługi cyfrowego kanału radiowego GSM-R. Realizuje w ten sposób standardowe funkcje zabezpieczenia ruchu pociągów.

Prędkość eksploatacyjna Elfa2 wynosi 160 km/h, w zależności od potrzeb przewoźnika pojazdy produkowane są w wersjach od 2 do 5 członów i mogą mieć od 100 do prawie 300 miejsc siedzących.    Elektryczny zespół trakcyjny spełnia wymogi najnowszych obowiązujących norm TSI tj TSI LOC&PAS; TSI PRM; TSI CCS; TSI NOI; TSI SRT.    



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Koleje Wielkopolskie
Elf2
  • Jakub Kubera – 18.09.2019

    Ciekawe czy kiedykolwiek pojawia się na trasie do Kępna...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....