TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwsze zamówienie na trójczłonowy autobus Volvo w Meksyku
Dariusz Więcławski - Opublikowano: 17.06.2008 18:30:20 1 komentarz
Pierwsze zamówienie na trójczłonowy autobus Volvo w Meksyku

Volvo Buses otrzymało pierwsze zamówienie na nową, trójczłonową wersję swojego autobusu miejskiego 7300. Pojazdy będą obsługiwały najdłuższą obecnie trasę szybkiego autobusu (BRT) w Mexico City. Stolica Meksyku jest liderem w Ameryce Łacińskiej w dziedzinie inwestycji w zrównoważony transport. Wśród nich należy wymienić np. budowę wydajnego systemu szybkiego autobusu czy przejście na stosowanie paliw o niskiej zawartości siarki. Obecnie, Mexico City dysponuje najdłuższym korytarzem BRT na świecie, liczącym sobie 28,5 km, który łączy północne i południowe dzielnice miasta. W ciągu najbliższych 5 lat planuje się budowę kolejnych 11 linii BRT –wówczas powstanie sieć połączeń o łącznej długości 240 km. Pierwsza uruchomiona linia jest obecnie obsługiwana 135 przegubowymi autobusami, z czego 92 to pojazdy marki Volvo. Jednak w związku z budową kolejki dojazdowej do stacji BRT oczekuje się, że liczba pasażerów wzrośnie w godzinach szczytu o 30%. To zdecydowanie przekracza możliwości przewozowe systemu w obecnej formie. Dlatego, aby przygotować się na zwiększoną liczbę pasażerów, przewoźnik postanowił zamówić 12 autobusów dwuprzegubowych Volvo. Autobus Volvo 7300 Bi-artic, którego produkcję uruchomiono na początku 2008 r., ma 25 m długości i może zabrać na pokład do 240 pasażerów. Autobus powstaje na podwoziu Volvo B12MA z poziomym, 12-litrowym silnikiem, umieszczonym w środkowym członie pojazdu. Autobus posiada niską podłogę na całej długości przejścia, a wysokość stopnia wejściowego jest dostosowana do wysokości peronów na przystankach BRT, tak aby ułatwić wymianę pasażerów. Stosowany w modelu 7300 Bi-artic silnik spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4, które obecnie są wprowadzane także w Meksyku. W porównaniu z dotychczasowymi standardami, oznacza to obniżenie emisji cząstek siarki o 70%, a tlenków azotu –o 30%. Podobnie jak w Europie, tak i w Meksyku dla spełnienia tych norm Volvo zdecydowało się na wykorzystanie technologii SCR, m.in. ze względu na korzystny wpływ tego rozwiązania na zużycie paliwa. Trójczłonowe autobusy Volvo 7300 Bi-artic pojawią się w Meksyku w sierpniu b.r. Podwozia powstaną w zakładach Volvo w Kurytybie (Brazylia), natomiast nadwozia wykona fabryka Volvo w Meksyku. Oprócz 12 sztuk odmiany dwuprzegubowej, zamówienie obejmuje także 43 autobusy Volvo 7300 w wersji przegubowej (dwuczłonowej). Te pojazdy zostaną dostarczone w drugiej połowie roku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Mexyk
Volvo
paliwo
BRT
  • desimo – 22.06.2008

    Drobne uchybienie, autobusy do obsługi peronów nie muszą cechować się niską podłogą, wręcz jest to niedopuszczalne. Mają one płaską podłogę na całej długości o przebiegu dostosowanym do wysokości peronów i nie posiadają typowych stopni ani spotykanych u nas podestów w drzwiach, ale nie nadają się do obsługi typowych przystanków, bo z peronu wsiada się najczęściej po rampie prosto do pojazdu (to tak jak nasze pociągi np. EW58).

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....