TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwsze zamówienie na trójczłonowy autobus Volvo w Meksyku
Dariusz Więcławski - Opublikowano: 17.06.2008 18:30:20 1 komentarz
Pierwsze zamówienie na trójczłonowy autobus Volvo w Meksyku

Volvo Buses otrzymało pierwsze zamówienie na nową, trójczłonową wersję swojego autobusu miejskiego 7300. Pojazdy będą obsługiwały najdłuższą obecnie trasę szybkiego autobusu (BRT) w Mexico City. Stolica Meksyku jest liderem w Ameryce Łacińskiej w dziedzinie inwestycji w zrównoważony transport. Wśród nich należy wymienić np. budowę wydajnego systemu szybkiego autobusu czy przejście na stosowanie paliw o niskiej zawartości siarki. Obecnie, Mexico City dysponuje najdłuższym korytarzem BRT na świecie, liczącym sobie 28,5 km, który łączy północne i południowe dzielnice miasta. W ciągu najbliższych 5 lat planuje się budowę kolejnych 11 linii BRT –wówczas powstanie sieć połączeń o łącznej długości 240 km. Pierwsza uruchomiona linia jest obecnie obsługiwana 135 przegubowymi autobusami, z czego 92 to pojazdy marki Volvo. Jednak w związku z budową kolejki dojazdowej do stacji BRT oczekuje się, że liczba pasażerów wzrośnie w godzinach szczytu o 30%. To zdecydowanie przekracza możliwości przewozowe systemu w obecnej formie. Dlatego, aby przygotować się na zwiększoną liczbę pasażerów, przewoźnik postanowił zamówić 12 autobusów dwuprzegubowych Volvo. Autobus Volvo 7300 Bi-artic, którego produkcję uruchomiono na początku 2008 r., ma 25 m długości i może zabrać na pokład do 240 pasażerów. Autobus powstaje na podwoziu Volvo B12MA z poziomym, 12-litrowym silnikiem, umieszczonym w środkowym członie pojazdu. Autobus posiada niską podłogę na całej długości przejścia, a wysokość stopnia wejściowego jest dostosowana do wysokości peronów na przystankach BRT, tak aby ułatwić wymianę pasażerów. Stosowany w modelu 7300 Bi-artic silnik spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4, które obecnie są wprowadzane także w Meksyku. W porównaniu z dotychczasowymi standardami, oznacza to obniżenie emisji cząstek siarki o 70%, a tlenków azotu –o 30%. Podobnie jak w Europie, tak i w Meksyku dla spełnienia tych norm Volvo zdecydowało się na wykorzystanie technologii SCR, m.in. ze względu na korzystny wpływ tego rozwiązania na zużycie paliwa. Trójczłonowe autobusy Volvo 7300 Bi-artic pojawią się w Meksyku w sierpniu b.r. Podwozia powstaną w zakładach Volvo w Kurytybie (Brazylia), natomiast nadwozia wykona fabryka Volvo w Meksyku. Oprócz 12 sztuk odmiany dwuprzegubowej, zamówienie obejmuje także 43 autobusy Volvo 7300 w wersji przegubowej (dwuczłonowej). Te pojazdy zostaną dostarczone w drugiej połowie roku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Mexyk
Volvo
paliwo
BRT
  • desimo – 22.06.2008

    Drobne uchybienie, autobusy do obsługi peronów nie muszą cechować się niską podłogą, wręcz jest to niedopuszczalne. Mają one płaską podłogę na całej długości o przebiegu dostosowanym do wysokości peronów i nie posiadają typowych stopni ani spotykanych u nas podestów w drzwiach, ale nie nadają się do obsługi typowych przystanków, bo z peronu wsiada się najczęściej po rampie prosto do pojazdu (to tak jak nasze pociągi np. EW58).

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....