TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pierwsze wrocławskie ?lwy? już gotowe
MPK WROCŁAW - Opublikowano: 02.04.2015 21:47:48 25 komentarzy
Pierwsze wrocławskie ?lwy? już gotowe

 Trwa produkcja autobusów MAN Lion`s City dla firmy ITS Michalczewski, która 15. czerwca rozpocznie obsługę pakietu linii we Wrocławiu. To debiut najnowszej generacji Lion`s City w barwach stolicy Dolnego Śląska. Pierwsze gotowe pojazdy już zawitały w Centrum Obsługi Klientów w fabryce MAN Bus Sady. ??Chcemy wprowadzić na trasy pierwsze autobusy możliwie jak najwcześniej, a nasze zadanie wykonywać stopniowo, by zrobić to płynnie i mieć czas na rekrutowanie nowych pracowników - mówi Aleksandra Michalczewska-Kucharska, dyrektor zarządzający ITS Michalczewski.

Równolegle Solaris w Bolechowie uruchomił montaż pojazdów klasy MIDI, które także zamówił radomski ITS pod wrocławski kontrakt. Będzie to również debiut modelu Urbino 8,6 w charakterystycznym wrocławskim, żółto-czerwonym kolorze. Generalnie przygotowania podwykonawcy MPK do przejęcia obsługi pierwszych linii idą pełną parą. Przypomnijmy, że firma ITS Michalczewski wygrała jesienią ubiegłego roku przetarg MPK Wrocław na obsługę wybranych linii i po podpisaniu umowy zamówiła 69 szt. nowych, niskopodłogowych i klimatyzowanych autobusów, w tym 43 szt. Lion?s City G i 19 szt. Lion?s City. Do tego domówiono 7 szt. midibusów Urbino 8,6.

Już 15 czerwca pierwsza partia ?jamników?i ?lwów?rozpocznie swoją służbę na ulicach Wrocławia. Jak zapowiada podwykonawca - ostatnie trafią do ruchu z końcem października, mimo, że termin na uruchomienie usługi przewozu według umowy upływa 15 grudnia.  Podwykonawca będzie musiał zorganizować własne zaplecze techniczne. Lokalizacja zajezdni to na razie informacja, którą podwykonawca zatrzymuje dla siebie. ITS Michalczewski to doświadczony przewoźnik. W Radomiu działa od ponad 20 lat, a w Warszawie - od 12. W stolicy firma pracuje na mniej więcej takich samych zasadach jakie zostaną wprowadzone we Wrocławiu. MPK powierzy jej obsługę 17 linii autobusowych. Będą to: A, 100, 110, 113, 114, 119, 120, 125, 128, 140, 145, 146, 147, 149, 406, 409, 612.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Wrocław
ITS Michalczewski
Wrocław
  • Teofilow – 02.04.2015

    I znowu chyba te kretynskie fotele bokiem do kierunku jazdy w przegubowym. Po prostu chore. Nawet w Niemczech dbaja o pasazera, by mogl siedziec PRZODEM do kierunku jazdy!

  • ja – 03.04.2015

    @Teofilow. Sam jesteś chory. Przy leżącym silniku innej możliwości nie ma. A ile jest tych siedzeń bokiem do kierunku jazdy? Trzy. Wybacz. Szukasz problemu tam, gdzie go nie ma.

  • Obserwator – 03.04.2015

    Ale ten koleś tak ma, na wszystko narzeka i wymyśla bez sensu pisząc bzdury. Jak np. w olalis Urino jest 6 miejsc bokiem za przegubem to mu się podoba, a tu trzech się czepia.

  • Sreofilow – 03.04.2015

    Niemcy dbają? Ciekawe, bo z czego ja widzę, to Niemcy namiętnie stosują z tyłu układ z siedzeniami bokiem do kierunku jazdy.

  • Miłośnik – 03.04.2015

    Tak przeglądam niektóre artykuły na infobusie i spotykam wiele komentarzy autora "Teofilow" i co komentarz to jest "To źle, tamto źle, tu powinno być tak, a tam tak" :-D Widzę że się"specjalista ds. transportu publicznego znalazł. No więc nikt nie zmusza cię do siedzenia bokiem, w autobusie nie ma tylko takich miejsc siedzących. Możesz siedzieć tyłem bokiem przodem jak ci wygodnie. Nie podobają ci się siedzenia umiejscowione bokiem to stój albo znajdź inne miejsce, to taki problem?

  • Teofilow – 03.04.2015

    @ja: Nie ma? To sprawdz, jak stosuje to Üstra w Hannoverze. Az sie zdziwisz! @Obsraniecowator: Chyba liczyc nie umiesz. A z reszta, pokaz mi w Urbino IV gdzie jest niby jakies miejsce bokiem do kierunku jazdy. No slucham?! @Piz.. 13.34.17: To pojedz se do Hamburga, Lübeck, Regensburg czy do Brema. Az sie zdziwisz, ze powrocili do NORMALNEGO ukladu siedzen! @Milosniak: Juz same imie mowi, ze jedyne co cie interesuje, to jazda autobusem. Najlepiej nie pisz wcale. Ja chociarz biore pod uwage wszystkie aspekty. A jazda kierunku bokiem jest koszmarna i tyle. 1 miejsce siedzace sie traci, zadne miejsce stojace sie nie zyska a porecze pionowe tez brakuja. I tu wlasnie marnujemy nie tylko komfort podrozy jazdy ale takze cenne miejsca. Ale co tam, takie osoby jak ty tego nie poja. ;)

  • hahahaha – 03.04.2015

    @Teofilow przyklej sobie jamnika do czoła i jeździj rowerem nie będziesz miał problemów.

  • Teofilow – 03.04.2015

    Ucz sie lepiej po niemiecku czy angielskiego. W Polsce nie masz przyszlosci. :D

  • Obserwator – 03.04.2015

    We Wrocku jest 6 siedzeń bokiem w Urino 18 i chyba w którychś w Łodzi tak mi się wydaje, tu nie mam pewności bo nie ekscytuję się Urino tak jak Ty, pewnie wiesz lepiej. Siedzenia bokiem to żadna wada, tak się w metrze stosuje i jest ok, w autobusach 3 siedzenia to niewiele, no ale @Teofilów jest jak ktoś zauważył "ekspertem" od komunikacji, dodam jeszcze skrzyń biegów i aż się boję pytać od czego jeszcze ;) Niedługo zacznę podejrzewać, że Mr Teofil na montażu w Bylechowie stoi, a tu wpada w przerwach :)i

  • Teofilow – 03.04.2015

    Lodz ma 3 bokiem, bo tak chcieli. Istnieje mozliwosc usytuowania tam "czworaka", ale tego nie chcieli. Nie, nie jest ok, bo traci sie cenne miejsca i komfort. Ale ty zazwyczaj wiesz lepiej i przekrecasz czlowiekowi zdanie w gebie. Obserwuj se dalej, ale maly TiP: W Niemczech wiecej zarobisz niz w Polsce. ;)

  • – 03.04.2015

    @teofilow akurat te autobusy są produkowane w Polsce ;)

  • Miłośnik – 03.04.2015

    Hahahaha teraz to żeś mnie Teofilow rozśmieszył po pierwsze "Miłośnik" to nie jest imię tylko NICK i właśnie udowodniłeś swoją niekompetentność w tak błahych sprawach, a co dopiero do transportu. A poza tym że jestem miłośnikiem to jestem zawodowo związany z transportem więc pozdrowienia za ocenianie kogoś o kim się nic nie wiem. Na każdym kroku udowadniasz że nie jesteś osobą wiarygodną. Układ siedzeń zależy od zamawiającego i wszystko ma swoje minusy i plusy. Boczny układ ma o tyle dobrze, że osoba siedząca może swobodnie ustawić jakąś większą torbę przy nogach a nie wciskać ją między sektory siedzeń. Parafrazując Dobrze mięć w pojeździe różny układ siedzeń ponieważ pasażer wybierze (w miarę możliwość) korzystne miejsce dla siebie. A chyba firma która bierze udział w transporcie publicznym osób musi mieć przygotowane pojazdy pod każdym aspektem. Jedna osoba będzie wolała stać, druga siedzieć bokiem, trzecia jechać tyłem itd. Mam wrażenie że ty byś całą przestrzeń w autobusie zamienił na siedzenia. Tylko że to będzie wtedy PKS.

  • Obserwator – 03.04.2015

    @Teofilów: a pomyślałeś że może Michalczewski lub Wrocław tez tak chce. Więc się nie czepiaj i nie wypowiadaj się co jest kretyńskie na dzień dobry (no chyba że zerkniesz w lustro:) ). Geniuszem nie jesteś, każdy wie że ławka w poprzek ma 3 i zajmuje tyle co 2x2 miejsca. Dzięki, wiem że w Niemczech cenią ludzi myślących, ale nie chciałbym być przełożonym bezwartościowych Niemców.

  • frafiu – 03.04.2015

    Ja nie mogę... we Wrocławiu się da, ale niecałe 300km na wschód już nie... W Krakowie to było by nie do pomyślenia, że prywatny przewoźnik zacznie o wiele wcześniej pracę niż zakładał organizator. No widać teraz jaki naprawdę Mobilis jest, a jaki ITS.... Chylę czoło i szczerze mówiąc podziwiam.

  • Filip – 04.04.2015

    Te światła do jazdy dziennej, to jakaś amatorka. Wygląda to kiepsko.

  • mwk – 04.04.2015

    Lion's City chyba może mieć światła do jazdy dziennej, ale nie będą to LEDy, tylko zwykłe żarówki gdzieś w górnej części reflektrów. MAN na zdjęciu chyba nie ma foteli bokiem do kierunku jazdy w "przyczepie". Co innego jest dziwne: czy we wszystkich MANach Euro 6 są takie podwyższone fotele naprzeciwko siebie przy oknie. Dziwnie i mało estetycznie to wygląda, o wygodzie pasażerów nie wspominając. Widziałem też takie coś w Lion's City M Euro 6.

  • MK – 04.04.2015

    Jak dobrze, że nie kupili obsralisa.

  • wrocławianin – 04.04.2015

    Żaden tam debiut. Przecież po Wrocławiu od lat jeździ MAN NG313 #8600.

  • Teofilow – 04.04.2015

    @mwk: Tak. Pod tym podeszcie na podeszcie (znane od Shitaro z lezacym silnikiem) znajduje sie ten system oczyszczania spalin (przez dodatek AdBlue) aby wlasnie spelnic ta norme Euro VI.

  • frafiu – 05.04.2015

    "Jak dobrze, że nie kupili obsralisa." Chyba nigdy nie skończy się nagonka na autobusy Solaris... W porównaniu do Mana, Solarisom nie pękają kratownice...

  • Teofilow – 07.04.2015

    e tam - zgrywałem się. Tak na prawdę uwielbiam siedzenie bokiem. tylko na takich siadam jak podróżuje moim ulubionym MB Citaro.

  • MIG – 07.04.2015

    Przedmówca "frafiu" słusznie porusza temat pękających kratownic w autobusach MAN. I niestety tego problemu się obawiam i nie cieszy mnie wcale ta nowa - stara marka we Wrocławiu. Nowa - stara, bo MANy jeździły i jeżdżą w DLA, POLBUS PKS i MPK, jeździły w Sevibusie i pojawiały się na testach.

  • Miłośnik – 07.04.2015

    Specjalnie hejtuje Teofilow zeby stal w gorszym swietle i nikt nie widzial, jakie ja mam depresje przez to, ze zrezygnowali z moich staran o prace w firmie Solaris. A tak chetnie chcialem tam pracowac. :(

  • Miłosnik (prawdziwy) – 07.04.2015

    No teraz o koleżko przegiąłeś... Oświadczam wszystkim że wszystkie komentarze podobne do tego po wyżej podpisane "Miłośnik" mogą być podszywaniem się pod moją osobę ze strony najprawdopodobniej pewnego "specjalisty"(Teofilow) który chyba nigdy nie był doceniony przez rówieśników. A co do ciebie to nie spodziewałem się że jest z tobą aż tak źle... Co do pracy w Solarisie to nigdy nie chciałem tam pracować i nie mam najmniejszego zamiaru. A stawiać ciebie w gorszym świetle nie trzeba bo sam bardzo dobrze to robisz poprzez twoje durne "wypociny". Co jak co ale z takich ludzi jak ty nie odbiera się poważnie. Jeżeli chodzi o depresje to masz ją chyba ty bo sądząc po twoich idiotyzmach wypisywanych tutaj masz zerową wiedzę na tematy szeroko pojętego transportu zbiorowego i Solarisie to by ciebie nie chcieli, ponieważ tam potrzeba ludzi którzy mają coś modrego do przekazania i nie błądzą wśród idiotycznych "mądrości".

  • Poz Haw Haw – 07.04.2015

    @frafiu w Poznaniu jakoś w Manach nie pękają kratownicę, a wręcz przeciwnie w pierwszych solarisach zaczęły pękać tak, że kratownica trzyma się na poszyciu. z drugiej strony Solaris sam jest sobie winien za spalone pojazdy i spadające silniki ...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....