TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PGNiG wspiera infolinię NFZ ws. koronawirusa
WIRUS, PGNIG InfoBus.pl - Opublikowano: 26.03.2020 11:00:59
PGNiG wspiera infolinię NFZ ws. koronawirusa; fot. PGNiG

Już od tygodnia kilkudziesięciu pracowników PGNiG Obrót Detaliczny wspiera Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze infolinii dedykowanej tematyce koronawirusa. Dzięki tym działaniom skrócił się czas oczekiwania na porady związane ze zdrowiem Polaków.

Od 17 do 23 marca, czyli od chwili delegowania pracowników spółki do obsługi infolinii NFZ, udzielili oni ponad 3000 odpowiedzi. Oznacza to, że średnio ok. 500 osób dziennie otrzymuje telefoniczną pomoc od konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny na temat pandemii koronawirusa.

- To doskonały przykład na społeczną odpowiedzialność biznesu Grupy PGNiG. Gdy tylko nastała potrzeba, podzieliliśmy nasze zasoby tak, by z jednej strony służyć społeczeństwu w kwestiach zdrowotnych, a z drugiej nadal zapewniać płynną obsługę naszych Klientów w Contact Center– powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Gazowa mobilizacja

Warto podkreślić, że cały proces został zorganizowany błyskawicznie – zaledwie w ciągu jednego dnia. Szybko zainstalowano niezbędne programy do obsługi i skonfigurowano stanowiska pracy. Wykonano testy techniczne oraz biznesowe, nadano stosowne uprawnienia do systemów. Konsultanci w ekspresowym tempie zapoznali się z materiałami merytorycznymi, odbyli niezbędne szkolenia i konsultacje z trenerami.

- Ponad trzydziestu konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny obsługuje infolinię NFZ, którą uruchomiliśmy w ciągu 24 godzin. Informacje udzielane są w oparciu o skrypty przekazane z NFZ, które są sukcesywnie aktualizowane. To kolejny przykład, na sprawność naszej organizacji, w sytuacji nagłej potrzeby – pokreślił Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Konsultanci PGNiG są dostępni od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00pod nr 800 190 590.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....