TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

PESA wygrywa w Małopolsce. Pociągi dla Przewozów Regionalnych?
InfoRail.pl - Opublikowano: 29.08.2019 14:49:33 1 komentarz
PESA wygrywa w Małopolsce. Pociągi dla Przewozów Regionalnych? (wiz. PESA)

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego rozstrzygnął przetarg na dostawę czterech ezt-ów. Wygrała go PESA, o włos przed Newagiem.

Zadecydowała cena. Oferta bydgoskiej firmy otrzymała 100 pkt, nowosądeckiej 99,75 pkt. A to dlatego, że PESA swoje pociągi wyceniła na 109 732 000,00 zł. Newag natomiast zaproponował 110 196 000,00 zł. Obie oferty były wyższe niż szacunki zamawiającego, który na ten cel chciał przeznaczyć 93 200 000,00 zł. Zarówno PESA, jak i Newag, proponują 84 miesięcy gwarancji.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeń pasażerskich w na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją (DSU, DTR, WTWiO), ilość zamawianych składów: EZT czteroczłonowe – 4 szt.

2) Świadczenie kompleksowej usługi serwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 5 lat, do poziomu utrzymania P4 włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego EZT 500 km. Obsługa serwisowo-utrzymaniowo-naprawcza obejmuje wszystkie czynności z tego zakresu wynikające z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu.

3) Udzielenie gwarancji na okres od 60 do 120 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego każdego EZT (zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie).

4) Przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.

Użyte w ogłoszeniu sformułowanie kolei małopolskich oznacza prawdopodobnie, że składy wcale nie muszą trafić do Kolei Małopolskich, a równie dobrze do Przewozów Regionalnych. Oficjalnie nikt tego nie potwierdza, ale coraz lepsze stosunki przewoźnika z nowymi władzami województwa dają prawie pewność, że to do Przewozów Regionalnych trafią cztery nowe składu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Newag
Małopolska
przetarg
  • Wawerskie Linie Autobusowe – 29.08.2019

    Dajcie coś Newagowi wygrać, a wy zajmijcie się EZT np. tymi dla SKMW.

  • Mateusz Hołdowicz – 29.08.2019

    Ciekawe z jakim opóźnieniem będą dostarczone?

  • Jarek Ibuprom – 29.08.2019

    O mamuśko. To Małopolska se poczeka na nowy tabor.

  • Jakub Kacper Kopko – 29.08.2019

    PR nie obsługuje SKA

  • Jakub Kacper Kopko – 29.08.2019

    Tadeusz Drozda wiesz co powiedzieć. Pora Umierać

  • mechanik – 02.09.2019

    I tak sobie zapomnieli o zakupie gwarantowanych czterech Impulsów z opcji...

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....