TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Pasażerka Słonecznego: Już nigdy nie skorzystam z tego połączenia!
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.08.2019 10:01:47 1 komentarz
Pasażerka Słonecznego: Już nigdy nie skorzystam z tego połączenia!

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o gigantycznych problemach pasażerów Słonecznego, którzy na zakończenie długiego weekendu nie zmieścili się do pociągu.

Koleje Mazowieckie nie znalazły czasu, aby odpowiedzieć na nasze pytania dotyczące biletów, które mimo olbrzymiego tłoku można było kupować nadal na kilka minut przed odjazdem pociągu.

Udało nam się natomiast dotrzeć do jednej ze "szczęśliwych" pasażerek Słonecznego, której udało się wsiąść do pociągu w Gdyni. Dalej było to już niewykonalne. Jej relacja potwierdza nasze wcześniejsze doniesienia.

Ludzie w Gdańsku próbowali ostatkiem sił dostać się do pociągu. W znacznej części przypadków bezskutecznie. Podróż z Gdyni do Warszawy, trwająca ponad cztery godziny to był koszmar. Zaduch, smród, brak jakichkolwiek szans na dostanie się do toalety, niedziałająca klimatyzacja. Prawie mdleliśmy. Konduktor zamiast próbować łagodzić sytuację bredził coś od rzeczy. Już nigdy nie skorzystam z tego pociągu – tak podróż Słonecznym opisuje jedna z jego pasażerek.

Niestety przewoźnik nie pokusił się o wydanie żadnego komunikatu w tej sprawie. Nie padło słowo "przepraszam". Szkoda. Wydawało nam się, że standardy w Kolejach Mazowieckich są wyższe…

Dodatkowo wyszło na jaw, że nikt nie kontroluje liczby sprzedawanych biletów na połączenie z Ustki. Wszyscy chętni mogą je nabyć. Nie wszyscy jednak mogą zmieścić się do pociągu. Wydaje się, że skoro Koleje Mazowieckie nie są w stanie same poradzić sobie z tym problemem do akcji powinien wkroczyć UTK, na reakcję którego czekamy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
bilet
Słoneczny
Gdańsk
  • DarekP – 27.08.2019

    Co jest dziwnego w tym, że w szczycie sezonu nie wszyscy chętni są w stanie się pomieścić w jednym pociągu. Z góry wiadomo, że pociąg ma określoną pojemność i wejdzie określona liczba ludzi. Podobnie jest w komunikacji podmiejskiej, którą obsługuje KM albo w komunikacji miejskiej w mieście. Stajemy się narodem roszczeniowym i bezmyślnym na zasadzie mnie się należy. Jest ładna pogodna to sobie pojadę, albo i nie, ale miejsce dla mnie ma być i już.Zawsze trzeba pamiętać, że połączenia w niskiej cenie będą oblegane, to jest wpisane w zasady gry rynkowej.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....