TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Ostrołęka się nie poddaje. Czwarta próba zakupu 5 MIDI-diesli
INFOBUS.PL - Opublikowano: 17.10.2018 15:15:35
fot. MZK Ostrołęka, facebook.com

Urząd Miasta w Ostrołęce nie poddaje się i już czwarty raz szuka dostawcy 5 autobusów klasy MIDI z silnikami diesla. Kilka dni temu ogłoszono nowy przetarg. Czasu na przygotowanie ofert jest bardzo mało.

Miasto chce jeszcze raz spróbować wyłonić dostawcę 5 autobusów klasy MIDI z silnikami diesla. Ich dostawca będzie je musiał przekazać do Ostrołęki w terminie do 28 czerwca 2019 r. Taki czas na przekazanie może znowu trochę być nie na rękę producentom i miastu. Urzędnicy już dwa razy przez nie mieli ofert.

Dalej mają to być pojazdy z nadwoziami o długości 9,5 – 10,5 m, szerokości min. 2,35 m i wysokości do 3,2 m. Każdy ma umożliwić podróż przynajmniej 61 pasażerom, w tym nie mniej niż 20 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez dwa lub trzy wejścia w układzie 1-2-0, 1-2-2, 2-2-2 lub 1-2-1. Urzędnicy dopuszczają konstrukcje niskowejściowe pod warunkiem, że będą one przynajmniej w 70% niskopodłogowe.

Czas na napęd. Miasto chce, aby silnik diesla Euro 6 usytuowany był z tyłu pojazdu oraz miał pojemność od 6 do 8 l i moc co najmniej 180 kW. Jednostka ma być zblokowana z automatyczną, min. czterobiegową skrzynią biegów. Przekładnia musi być wyposażona w układ obniżający zużycie paliwa podczas postoju na przystankach, poprzez automatyczne przełączanie na bieg jałowy po zatrzymaniu pojazdu. Komora silnika wyposażona ma być system detekcji i gaszenia pożaru.

Wentylację przestrzeni pasażerskiej zapewnią okna przesuwne (minimum 4 sztuki), 2 szyberdachy i wentylatory. Dla kierowcy przewidziano kabinę typu półotwartego. Przestrzeń pasażerska ma być klimatyzowana i monitorowana.

Tablice zewnętrzne autobusów będą wykonane w technologii LED w oparciu o diody wysokiej jaskrawości w kolorze żółto-pomarańczowym. Każdy autobus ma posiadać monitor reklamowy o przekątnej ekranu min. 22. Wewnątrz pojazdów pasażerowie odczytają informacje z dwóch tablic LCD. Jedna z nich ma być zamontowana pod sufitem bezpośrednio za kabiną kierowcy. Druga zaś – będzie umieszczona pod sufitem w okolicy drugich drzwi. Wewnątrz nie zabraknie również bocznej tablicy o przekątnej od 37 do 40", której zadaniem będzie informacja o przebiegu trasy w formie graficznej.

Pora więc na warunki formalne. W kwestii minimalnej zdolności finansowej oferent musi udowodnić, że posiada ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN. Warunek doświadczenia urzędnicy uznają za spełniony, jeśli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej jedną dostawę 3 autobusów niskopodłogowych na olej napędowy. Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 100 000 PLN.

Wstępny termin składania ofert wyznaczono na 25 października. Ich ocenie posłużą cztery kryteria. Cena to maksymalnie 60%. W ocenie technicznej można wywalczyć do 25% punktów (premia za nadwozie ze stali nierdzewnej, niezależną oś przednią i trzyczęściowy zderzak przedni). Pozostałe 15% to rok produkcji oferowanych autobusów oraz warunki gwarancji (premiowany rocznik 2019 i gwarancja całopojazdowa na min. 60 miesięcy).

Czy tym razem Ostrołęce uda się coś kupić? Termin dostawy nie jest krótki, ale też nie należy do zbyt przychylnych dla producentów. Do tego premia za długą, bo min. pięcioletnią "całopojazdówkę". Jeżeli będą oferty to z pewnością w cenach nie takich, o jakich może myśleć miasto.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
Ostrołęka
UM
MZK Ostrołęka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...