TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Operator z 30 autobusami poszukiwany w Lublinie
InfoBus.pl - Opublikowano: 17.02.2016 14:14:49 5 komentarzy
fot. Rafał Nieściór, phototrans.pl

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłosił wczoraj przetarg na świadczenie usług przewozowych łącznie 30 nowymi autobusami. Według wstępnych założeń kontrakt będzie realizowany od 1 grudnia tego roku do końca 2024 roku.

Praca eksploatacyjna ma wynieść nieco ponad 17,5 mln wzkm. Usługi będą realizowane 30 nowymi autobusami. 20 będą stanowić pojazdy przegubowe, natomiast 10 będzie klasy maxi. w przypadku dłuższych autobusów ZTM przewidział zakres przewozów w wysokości niespełna 11,35 mln wzkm oraz nieco ponad 6,2 mln wzkm dla solówek. Praca eksploatacyjna może jednak z powodu zaistnienia pewnych okoliczności zostać zredukowana lub zwiększona o 3% w stosunku do przyjętych szacunków. Kontrakt będzie obowiązywał od 1 grudnia tego roku do końca 2024 roku.

Zamawiający przewidział jednak pewną przesłankę, która będzie warunkowała krótszy okres obowiązywania kontraktu oraz zmniejszenie zakresu przewozów ponad 3% limitu. Stanie się tak, jeśli umowa ze względów proceduralnych nie zostanie zawarta ze zwycięzcą przetargu do 1 czerwca 2016 r. W takiej sytuacji operator rozpocznie realizację kontraktu w ciągu sześciu miesięcy od jego zawarcia. Okres przygotowawczy może jednak na jego wniosek zostać skrócony. Zakres powierzonych operatorowi przewozów zostanie wtedy w sposób proporcjonalny zmodyfikowany w stosunku do wstępnych szacunków. Ten schemat lubelski ZTM stosuje już w kolejnym przetargu na przewozy autobusowe. I trzeba przyznać, że to bardzo trafne rozwiązanie zważywszy na fakt, że na etapie procedury przetargowej zamawiający nie jest w stanie przewidzieć pewnych okoliczności.

Zwycięzca przetargu wprowadzi 30 nowych, całkowicie niskopodłogowych autobusów, które będą spełniały normę EURO6. 10 pojazdów klasy maxi ma mieć długość 11,5 - 13,5 m, trzy wejścia w układzie 2-2-2 oraz umożliwiać podróż przynajmniej 95 pasażerom. Miejsc siedzących ma być nie mniej niż 25, w tym minimum sześć dostępnych z niskiej podłogi.

Pojazdy przegubowe mają mieć długość 17,5 - 18,75 m, cztery wejścia w układzie 2-2-2-2. Będzie nimi mogło podróżować przynajmniej 140 pasażerów. Nie mniej niż 38 osób ma mieć zagwarantowaną przejazd na miejscu siedzącym. Minimum osiem fotelu ma być dostępnych bezpośrednio z niskiej podłogi.

Pojazdy mają być wyposażone w klimatyzację. Solówki powinny posiadać urządzenie o mocy przynajmniej 25 kW, natomiast przegubowce nie słabsze niż 44 kW. Wentylacja będzie zapewniona przez przesuwne okna boczne. Ponadto nie zabraknie monitoringu, rozbudowanego systemu informacji pasażerskiej (zewnętrzne wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, wewnętrzne tablice LCD 38", głosowe zapowiedzi przystanków), automatów do sprzedaży biletów, a także gniazdek USB.

Oferty będą oceniane na podstawie dwóch kryteriów. Cena to maksymalnie 98% punktów, zaś pozostałe za zadeklarowanie najdłuższego terminu płatności od momentu prawidłowego wystawienia faktury.

Aby złożyć ważną ofertę należy spełnić cztery najbardziej kluczowe warunki formalne. Po pierwsze należy zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 3 mln zł. Ponadto należy udowodnić zdolność kredytową lub posiadanie środków pieniężnych w kwocie nie mniejszej niż 6 mln zł. W celu spełnienia warunku doświadczenia oferenci będą musieli wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali jedną lub kilka usług przewozowych w ilości nie mniejszej niż 5 mln wzkm. Co ważne i po raz kolejny to podkreślamy nie muszą one być potwierdzone wyłącznie referencjami wystawionymi przez organizatorów komunikacji. ZTM dopuścił jeszcze dwie formy dokumentów w celu poświadczenia wymaganego doświadczenia. Ostatnim ważnym warunkiem udziału w postępowaniu jest udowodnienie, że oferent dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 30 autobusami klasy zgodnymi z wymogami zamawiającego.

Lubelski organizator wstępnie założył, że na oferty będzie czekać do 24 marca. Jeżeli ten termin zostanie dotrzymany to od tego momentu ZTM daje sobie 90 dni na sprawdzenie ofert. Można się spodziewać, że postępowanie będzie się cieszyło dużym zainteresowaniem, co m.in. wynika właśnie z założonego terminu związania ofertą. W trakcie oceny są natomiast oferty z przetargu na "pakiet konopnicki". Ich szczegóły omówimy już niedługo na łamach naszego portalu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Lublin
  • gigi – 17.02.2016

    KM w Lublinie poszła do przodu zdecydowanie na plus.

  • Mareczek – 18.02.2016

    A wygra Michalczewski. Gdzies po porazce w Wa-wie i w Radomiu(choc tutaj nic jeszcze nie wiadomo), musi startowac.

  • UrazonyKierowcaITS – 20.02.2016

    Jak Olka nie strzeli focha to wystartuje w Lublinie

  • Były kierowca IREX – 21.02.2016

    Na pewno wygra Irex i zaoferuje kierowcom jak dotychczas umowy śmieciowe 8,20 zł brutto na godzinę i rozkłady po 10 godzin.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....