TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Olimpiada coraz bliżej. Transolimpica coraz krótsza [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 17.05.2016 15:59:09 1 komentarz
Olimpiada coraz bliżej. Transolimpica coraz krótsza [FILM]

Władze Rio poinformowały o nowych terminach oddania transportowych inwestycji na zbliżające się Igrzyska Olimpijskie 2016. Już wiadomo, że linia BRT Transolimpica nie zostanie ukończona do końca na czas.

-?Linia szybkich autobusów BRT o nazwie Transolimpica, która w założeniu miała połączyć dwa centra sportowe rozpoczynających się 5 sierpnia igrzysk w Rio de Janeiro, będzie liczyć tylko trzy stacje z planowanych dwudziestu jeden? - poinformował mer Rio, Eduardo Paes.

Pod koniec czerwca mają zostać otwarte stacje Recreio, Park Olimpijski (Barra da Tijuca) oraz Magalhaes Bastos. Goście igrzysk nie dojadą więc ekspresową linią autobusową do Parku Deodoro, gdzie będą rozgrywane zawody olimpijskie w ośmiu dyscyplinach: jeździectwie, hokeju na trawie, strzelectwie, kajakarstwie górskim, kolarstwie górskim i na rowerach BMX, w rugby i pięcioboju nowoczesnym.


Trasa Transolimpica

Olimpijska obsuwa

Prace przy Transolimpica ruszyły w czerwcu 2012 roku. Na odcinku 25 km, przecinającym się z autostradą Transcarioca, miało powstać - pierwotnie do 2015 roku - 17 mostów, 18 estakad i dwa tunele, a koszty szacowano na 2,2 miliarda reali (około 550 mln euro). Paes zapewnił, że kolejne stacje Transolimpica będą otwierane sukcesywnie po zakończeniu igrzysk.

Nieukończenie Transolimpica to kolejna porażka organizatorów olimpiady na polu infrastruktury transportowej. Już wcześniej ogłoszono, że linia metra "4" z centrum miasta (Ipanema) do oddalonego o 16 km Parku Olimpijskiego Barra da Tijuca zostanie otwarta dopiero w sierpniu, kilka dni przed rozpoczęciem igrzysk, a jej przepustowość będzie o połowę mniejsza niż planowano - 300 tys. osób dziennie. Z linii tej będą mogli korzystać tylko posiadacze biletów na zawody sportowe, oficjele i osoby odpowiedzialne za organizację igrzysk.

Pociągi z maksymalną liczbą pasażerów i z maksymalną częstotliwością będą kursować dopiero od końca września, gdy w Rio de Janeiro rozgrywana będzie paraolimpiada.

Trzecia linia BRT

Przypomnijmy, że budowana trasa Transolimpica to trzecia nitka systemu szybkich autobusów w Rio. Już teraz tysiące pasażerów codziennie korzysta z dwóch tras: Transoeste i Transcarioca, które obsługują autobusy Marcopolo i Neobus na podwoziach Volvo i Mercedes-Benz. Docelowo trasy BRT - wraz z kolejowym systemem Transbrasil - stworzą wokół miasta transportowy krąg , integrujący pociągi, autobusy, metro, promy i lotniska. Jak ten system będzie funkcjonował można przekonać się na poniższym filmie:


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
BRT
Rio
  • www – 17.05.2016

    Przykra sprawa, ale Brazylijczycy za późno wzięli się za robotę. Przynajmniej jak na ich możliwości. To jednak nie Chiny, to nie ta jakość i pracowitość. Chińczycy są dobrymi budowlańcami i potrafią logicznie planować. Teraz mamy się czego od nich uczyć. Dziwne, prawda? Gdyby Brazylia wynajęła Chińczyków olimpiada błyszczałaby. A tak, to zobaczymy jak będzie, ale bliżej będzie nam do problemów znanych z Aten.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....