TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy Travego dla Turcji [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 29.02.2016 19:44:27 9 komentarzy
Nowy Travego dla Turcji [FILM]

W kwietniu, podczas targów Busworld Turkey, będzie miała miejsce premiera nowego turystycznego autobusu Mercedes-Benz Travego w wersji SHD, tradycyjnie przeznaczonej na rynek turecki.

- ?Wprowadzenie nowego modelu Travego do tureckiej oferty Mercedes-Benz jest jednym z kluczowych momentów w naszej historii? ? mówił podczas premiery, Prezes Grupy Daimler Buses i EvoBus, Hartmut Schick - Nowy autobus tylko potwierdza nasze stanowisko i wysokie kompetencje na świecie." ? dodał.

Z kolei prezes zarządu spółki Mercedes Benz Türk, Britta Seeger podkreśliła: - "Wierzymy, że to doskonały czas do podwyższenia komfortu podróży, odczują to na pewno nasi klienci i pasażerowie. Mamy nadzieję, że wpłynie to na sprzedaż naszych nowych pojazdów i wierzymy, że zachowamy wiodącą pozycję wśród producentów, poprzez dalsze wzmocnienie rynku autobusowego w Turcji." ? mówiła w swoim przemówieniu podczas prezentacji.

-?Od 2005 nasza fabryka w Hoşdere produkuje model Travego, który jest naszym flagowym produktem. W ciągu ostatnich 10 lat wyeksportowaliśmy 20 procent z pośród 6372 sztuk Travego, produkowanych w Turcji, a 80 procent z tych pojazdów zostało sprzedanych na rynek turecki. To jest nasz kraj w ciągu 10 lat, przewieźliśmy prawie 1 mld pasażerów i pokonaliśmy 11 miliardów kilometrów dróg naszymi autobusami, dzięki temu Travego stał się jednym z legendarnych modeli." ? powiedział Süer Sülün, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mercedes Benz Türk. "Do tej pory w fabryce Hoşdere, która generuje jedną z najwyższych sprzedaży zarówno autobusów jak i pojazdów ciężarowych w Turcji, zainwestowano 432 mln euro." ? wspominał.

Nowy design, bardziej wydajny, dynamiczny i atrakcyjny wygląd

Nowo zaprojektowana osłona chłodnicy, tylna pokrywa silnika, światła przednie i tylne, bardziej wytrzymałe, zwiększają dynamikę nowego Travego z imponującym wyglądem, czynniki które przyczyniają się do oszczędności paliwa i wydajność dzięki dopracowanej konstrukcji. Konstrukcja ze stopu aluminium, zmniejszająca masę pojazdu, zwiększenie bogactwa wizualnego również przyczynia się do oszczędności paliwa. Wyróżnione reflektory bixenon, LED-owe światła do jazdy dziennej i tylne światła LED zapewniają zwiększenie efektywności energetycznej i zapewniają doskonałą widoczność.

2 osie, 12 metrów długości Travego 15 SHD, 46 pasażerów i 428 KM (315 kW) mocy, 6-cylindrowy silnik spełniający najwyższe normy emisji spalin Euro 6. Sprawność silnika znana z Euro 5 i osiągi z silnika Euro 6 Bluetec OM470, przynoszące ze sobą mniejsze zużycie paliwa przy jednoczesnej redukcji emisji spalin. Dzięki zintegrowaniu z silnikami Euro 6, został opracowany specjalnie dla Mercedes-Benz nowy wodny retarder. Zwalniacz w ten sposób eliminuje koszt wymiany oleju i dodatkowej wagi. Atrakcyjne aerodynamiczna konstrukcja oraz zmniejszone o 100 kg nadwozie pojazdu przyczynią się automatycznie do obniżenia zużycie paliwa, zaczynających się już przy prędkościach rzędu 90 km/h. Nowe Travego oferuje najwyższy poziom komfortu zarówno kierowcy, jak i pasażera.

Więcej przestrzeni na półkach, nowe rodzaje wysokiej jakości tkanin, specjalnie zaprojektowana tkanina na ścianach bocznych, kompatybilne z nową jakością usług dla wykończeń aluminiowych umieszczonych wzdłużnie przy oświetleniu wewnętrznym w technologii LED, oferujące przyjemną atmosferę. Fotele z regulacją wysokości i składane zagłówki, zaprojektowane specjalnie dla nowego Travego, cieszące się najwyższym poziomem komfortu pasażerów podczas podróży. Siedzenia można przesuwać na boki, zwiększając poczucie komfortu, stylowego wyglądu dodaje parkiet. Klimatyzacja dwustrefowa, zapewniająca podróż na najwyższym poziomie, utrzymująca komfortową temperaturę wewnątrz autobusu.

Coś dla kierowców, coś dla pasażerów

Nowo zaprojektowany kokpit, nowoczesna deska rozdzielcza, kolorowy wyświetlacz i nowoczesna atmosfera, która panuje wewnątrz dodająca komfortu podróży. Ergonomiczna i spójna konstrukcja kokpitu z łatwym dostępem do przycisków, pozwala kierowcy zachować pełną kontrolą nad pojazdem. Kierownica z przyciskami wielofunkcyjnymi może przyczynić się do czerpania przyjemności z jazdy, elegancki design kierownicy. Nowa jednostka sterująca klimatyzacją, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów oferuje możliwość rozdzielenia sterowania, a dzięki cyfrowemu wyświetlaczowi może być łatwo kontrolowana temperatura wewnątrz. System multimedialnej nawigacji przeznaczony dla autobusów Mercedes-Benz (CMS), dostępny jest dzięki wbudowanemu na desce rozdzielczej 7 ?calowemu panoramicznemu wyświetlaczowi. CMS, wbudowany Bluetooth i możliwość bezpiecznego połączenia z telefonem poprzez ten moduł, kamery cofania automatycznie uruchamiają się po aktywacji i są przeniesione na ekran CMS. Przycisk start-stop jest również jedną z cech, które zwiększają komfort podróżowania. Ponadto nowe Travego na wyposażeniu standardowym oferuje wiele systemów zabezpieczeń. Zwiększono również długość okresów między przeglądami z 45 000km na 60 000km. Niskie koszty utrzymania pojazdów, będą miały również wpływ na utrzymanie niskiego zużycia paliwa. Serwis i części zamienne dla klientów Mercedes-Benz będą sprzedawane w Turcji już od marca 2016 roku.

TUTAJ  można zobaczyć relację z premiery nowego Travego, a poniżej jeden z filmów Mercedes Benz Türk przygotowujących tureckich klientów do premiery nowego Travego.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mercedes-Benz
Travego
Busworld
Turcja
  • qazmko – 26.02.2016

    http://www.busworldturkey.com/en/index.html => Wiadomość z przyszłości? BusWorld w Stambule jest w kwietniu.

  • Kribs – 27.02.2016

    Trochę mija się z prawdą pierwsze zdania.

  • Kamil – 27.02.2016

    Stylistyka z Actrosa, Troche przestarzała

  • Silver strand – 29.02.2016

    Nie rzuca na kolana, ale sympatycznie. że COŚ ROBIĄ i to trzeba docenić.

  • Polonez – 29.02.2016

    Polecam ciekawe koncepty znalezione na andy02.daportfolio.comTakie chciałbym widzieć na drodze.

  • Alfons Gałka – 29.02.2016

    O Boże !!! Szpetne toooo!

  • Jak Turki coś wymyślą, to Oj. – 29.02.2016

    "Nowy design, bardziej wydajny, dynamiczny i atrakcyjny wygląd"- z naciskiem na atrakcyjny... :))

  • kibel – 01.03.2016

    wzięli reflektor od Actrosa i dorobili resztę... ot cała tajemnica jak powstał ten świetny dizajn

  • biba – 11.07.2016

    A Serta 500 to ładna? chiński design.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....