TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy standard na trasie Kraków – Zakopane
Krzysztof Gałat - Opublikowano: 15.01.2008 21:04:48 7 komentarzy
Nowy standard na trasie Kraków – Zakopane

Firma Szwagropol działająca od 1993 roku jako przewoźnik pasażerski na trasie Kraków - Zakopane, a od 1999 również na trasie Kraków –Nowy Sącz, trwale podnosi jakość świadczonych przez siebie usług. Dlatego nie znajdziemy teraz w taborze przewoźnika Autosana H10-11, który 1 kwietnia 1993 roku wyruszył w pierwszy kurs do Zakopanego czy LDV Convoy, który w 1999 roku otworzył trasę do Nowego Sącza.

Przez ciągle udoskonalany park taborowy Szwagropolu przewinęły się już Jelcze RP100D, Jelcz D120 czy Jelcz T120 oraz Autosany H10-10, H10-11 i H10-12.  Stopniowo podnosząc standard świadczonych usług firma w 2000 roku wprowadziła do eksploatacji nowe pojazdy marki Bova Futura w wersji 12 metrowej, a następnie w 2003 roku 15-metrowego przedstawiciela tej rodziny (pierwszy taki w Krakowie). Od 2003 roku zaczęły pojawiać się Volvo 9700, a w 2004 roku przybyły 4 Solbusy (trzy sztuki C10.5 i jeden egzemplarz C9.5). 

Jednocześnie przewoźnik nie zapominał o pojazdach marki Bova, kupując w 2006 kolejne białe Futury, a pod koniec 2007 roku dwie sztuki Bovy Futura FHD 127-365 - model który Bova Polska zaprezentowała kilka miesięcy wcześniej na targach TransExpo w Kielcach. Najnowszy standard jakościowy to wprowadzenie do eksploatacji na początku tego roku Bovy Magiq MHD 148-460 Magnum. Jest to pierwszy egzemplarz tego modelu w Polsce. Dzięki temu zakupowi firma świadczy usługi o jakości połączeń międzynarodowych na trasach dalekobieżnych. Pasażerowie pierwszy raz mogli się przejechać tym pojazdem w dniu 12 stycznia 2008, kiedy o godzinie 9:40 autobus wyruszył z RDA w Krakowie w kierunku Zakopanego (powrót o 12:40), a następnie popołudniu o 16:05 do Nowego Sącza (powrót o 19:05). 

Krakowianie mogą zobaczyć również pomarańczowo - fioletową Bovę Magiq MHD 148-460 w barwach Węgierskiego przewoźnika OrangeWays na trasie Kraków –Budapeszt. Potwierdza to fakt, iż jest to autobus przeznaczony do komunikacji międzynarodowej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Bova
Szwagropol
Volvo
RDA
Kraków
Zakopane
Nowy Sącz
  • krakusek – 16.01.2008

    jeszcze zeby kierowców szanowali i godziwie płacili!!!!!!!!!!!!!!

  • pawel – 16.01.2008

    kupując 4 syfbusy obniżyli swój pozoim drastycznie

  • suomi – 16.01.2008

    Solbusy to 2005 rok (w tekście ejst mały błąd). Od tamtej pory do firmy przyszły 3 Volva 9700 i 11 Bov wiec te "syfbusy" jak je nazywasz to chyba błąd, który się więcej nie powtórzy (OBY)

  • pawel – 17.01.2008

    dla mnie solbus=syfbus, tak więc nie ma błędu

  • suomi – 17.01.2008

    Paweł - miałam na myśli to, że Solbusy to błąd, którego Szwagropol wiecej nie powtórzy ;)

  • pawel – 17.01.2008

    tak to ok

  • gosc z Berlina – 14.05.2009

    Moim zdaniem Szwagropol powiniem zadbac o wyswitlacz LCD na przedniej szybie, a nie takie krzywe tablice kierunkowe byle jak wtykniete na przedniej szybie. Bo albo robic cos porzadnie, albo lepiej nic...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....