TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy rosyjsko-białoruski trolejbus szlagierem w Petersburgu?
Roland von Bagratuni 5.06.2007 - Opublikowano: 06.06.2007 23:09:32
Nowy rosyjsko-białoruski trolejbus szlagierem w Petersburgu?

Jak donosi www.omnibus.ru ―konsrocjum rosyjskich i białoruskich firm “Politronika“skonstruowało i wyprodukowało najnowszy trolejbus MAZ-103T50, który na pierwszy rzut oka w niczym nie różni się od współczesnych nowoczesnych trolejbusów spotykanych na świecie i wcale nie przypomina już swojego sowieckiego poprzednika ZIU z miasta Engels. Trolejbus zamówiła spółka Gorelektrotrans z Sankt Petersburga. Konstrukcja trolejbusu oparta jest na bazie białoruskiego autobusu firmy MAZ z Mińska. Zaopatrzono go w asynchroniczny silnik produkcji ZAO NPP EPRO z Petersburga. Silnik ten pozwala osiągnąć 30-procentową oszczędność energii ekektrycznej. Oprócz tego, w razie przerwy w dostawie energii elektrycznej może przetoczyć się samobieżnie 100 metrów do najbliższego przystanku, albo ominąć czasową przeszkodę (wypadek drogowy, objazd itp.). Trolejbus ten wkrótce pojawi się na jednej z głównych tras Sankt Petersburga, gdzie będzie przechodził próby przewożąc pasażerów. Do jesieni powinien otrzymać odpowiednie certyfikaty i jeżeli paasżerowie będą z nigo zadowoleni ―może ruszyć produkcja seryjna.


Sprawdź też:
MAZ
trolejbus
ZIU
San Petersburg

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...