TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy rosyjsko-białoruski trolejbus szlagierem w Petersburgu?
Roland von Bagratuni 5.06.2007 - Opublikowano: 06.06.2007 23:09:32
Nowy rosyjsko-białoruski trolejbus szlagierem w Petersburgu?

Jak donosi www.omnibus.ru ―konsrocjum rosyjskich i białoruskich firm “Politronika“skonstruowało i wyprodukowało najnowszy trolejbus MAZ-103T50, który na pierwszy rzut oka w niczym nie różni się od współczesnych nowoczesnych trolejbusów spotykanych na świecie i wcale nie przypomina już swojego sowieckiego poprzednika ZIU z miasta Engels. Trolejbus zamówiła spółka Gorelektrotrans z Sankt Petersburga. Konstrukcja trolejbusu oparta jest na bazie białoruskiego autobusu firmy MAZ z Mińska. Zaopatrzono go w asynchroniczny silnik produkcji ZAO NPP EPRO z Petersburga. Silnik ten pozwala osiągnąć 30-procentową oszczędność energii ekektrycznej. Oprócz tego, w razie przerwy w dostawie energii elektrycznej może przetoczyć się samobieżnie 100 metrów do najbliższego przystanku, albo ominąć czasową przeszkodę (wypadek drogowy, objazd itp.). Trolejbus ten wkrótce pojawi się na jednej z głównych tras Sankt Petersburga, gdzie będzie przechodził próby przewożąc pasażerów. Do jesieni powinien otrzymać odpowiednie certyfikaty i jeżeli paasżerowie będą z nigo zadowoleni ―może ruszyć produkcja seryjna.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAZ
trolejbus
ZIU
San Petersburg

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....