TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy poziom kontroli biletów w Lublinie
ZTM LUBLIN - Opublikowano: 03.12.2013 08:45:05
Nowy poziom kontroli biletów w Lublinie
Jednolity strój pracowników i elektroniczne wezwania do zapłaty to główne zmiany, jakie będą obowiązywały w zakresie usługi prowadzenia kontroli biletowej. Wejdą one w życie w pierwszym tygodniu grudnia. 28 listopada br., podczas konferencji prasowej zaprezentowano nowe stroje i urządzenia.Kontrolerów biletowych będzie obowiązywał jednolity, estetyczny ubiór. Nowy strój w zależności od pory roku, będzie składał się z koszuli i krawata, (w przypadku Pań krawat zastąpi apaszka) kamizelki, bluzy i kurtki oraz spodni i spódnic. Koszula garniturowa będzie w kolorze niebieskim, pozostałe elementy stroju granatowe. Poprzez ujednolicenie stroju chcemy pozytywnie wpłynąć na zmianę wizerunku kontrolera. Kontroler podobnie jak kierowca, poprzez bezpośredni kontakt z pasażerem, stanowi wizytówkę komunikacji miejskiej. Nowy ubiór, to tylko jeden z elementów zmian wizerunkowych. Równolegle ogłoszono konkurs pod tytułem „Dzień dobry. Bileciki do kontroli”. Ma on na celu ocieplenie wizerunku kontrolerów biletowych poprzez pokazanie ich w pozytywnym i zabawnym świetle. Ponadto pracownicy kontroli będą wyposażeni w nowe urządzenia. Docelowo kontrole przeprowadzane będą za pomocą czytników kontrolerskich z dołączoną drukarką do wydruku na miejscu wezwania do zapłaty lub pokwitowania zapłaty gotówką. Ręczne wypisywanie papierowego blankietu będzie jeszcze miało miejsce w początkowej fazie uruchomienia systemu. Po zakończeniu fazy testów i wyposażeniu wszystkich kontrolerów w nowe urządzenia, odstąpienie od formy wydruku będzie możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach np. awaria systemu czy urządzenia drukującego. Zmiana formy wystawiania dokumentów ma na celu przede wszystkim usprawnienie procesów windykacyjnych i dochodzenia należności w elektronicznym postępowaniu upominawczym przed e-sądem. W momencie wystawienia Wezwania do zapłaty, dokument natychmiast znajdzie się w bazie dłużników ZTM i będzie przechowywany w formie elektronicznej. Ponadto, oprogramowanie nowych urządzeń pozwoli w konkretnych sytuacjach na weryfikację poprawności podanych przez pasażera danych osobowych. Oprócz zmiany wyglądu i wyposażenia, personel sprawdzający bilety obowiązują jeszcze inne nowe standardy świadczenia usługi. Zwiększyła się ilość wykonywanych miesięcznie kontroli z 6000 na 6500 w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz z 4000 na 4500 w miesiącach wakacyjnych: lipiec –sierpień. Celem poprawy bezpieczeństwa, zarówno kontrolerów jak i pasażerów, kontrole na liniach nocnych są prowadzone w obecności co najmniej 2 pracowników ochrony. –„Mamy nadzieję, że wprowadzone przez nas zmiany w zakresie ubioru oraz nowych technologii, mieszkańcy przyjmą pozytywnie i przełożą się one na jeszcze lepszą jakość obsługi pasażera. Z badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych przeprowadzonych w roku 2012 wynika, że 57% badanych ocenia bardzo dobrze/raczej dobrze pracę kontrolerów. Zależy nam aby poziom zadowolenia stale wzrastał”–głosi oficjalny komunikat ZTM Lublin.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Lublin
bilet
kontrola

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....