TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy pociąg LEO Express jest już w Europie [FILM]
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.09.2019 16:46:01
Nowy pociąg LEO Express jest już w Europie (foto: LE)

Nowy pociąg Leo Express Sirius dotarł do Czech z portu w niemieckiej Bremie i zaczyna właśnie przygotowania do testów na torze w Velimiu.

Leo Express ma nadzieje, że pociąg zostanie dopuszczony do ruchu możliwie jak najszybciej, tak aby nowe jednostki mogły zacząć swoją pracę już na początku przyszłego roku.

Pociąg Sirius, zaprojektowany przez Leo Express i partnerów jest zbudowany w oparciu o sugestie pasażerów. Wygląd pociągu, należący w całości do Leo Express to pochodna setek opinii pasażerów. Nazwa Sirius została wybrana spośród ponad 4,000 propozycji, które zostały nadesłane przez klientów Leo Express.

W projekt nowego pociągu zaangażowało się wiele czeskich studiów projektowych i krajowych dostawców. Co piąta część używana w pociągu pochodzi z Czech. Z tego kraju pochodzi także cały system bezpieczeństwa. Oprócz tego, że transport kolejowy jest najbardziej ekologicznym środkiem transportu, Sirius może pochwalić się wysokim stopniem odzysku energii i niższym zużyciem dzięki lekkiej aluminiowej konstrukcji. Jeśli pasażerowie zdecydują się podróżować pociągiem zamiast samochodem, zaoszczędzą 97% energii i przyczynią się do obniżenia emisji.

Pasażerowie Leo Express nie tylko nazwali pociąg, ale także stworzyli całą jego koncepcję. Wewnętrzny układ jednostek i poszczególnych elementów został zaprojektowany zgodnie z ich potrzebami, które były monitorowane przez Leo Express w czasie rzeczywistym za pomocą ankiet. Pociąg nie posiada barier dla rodziców z wózkiem, dla pasażerów na wózkach inwalidzkich oraz podróżujących z rowerami. Oczywiście w pociągu jest więcej miejsca na bagaż, narty i rowery. Uwzględniane są również indywidualne potrzeby pasażerów, jak różne klasy podróży i strefa dla dzieci.

Do tej pory Leo Express kupił trzy EZT od największego producenta na świecie i jest autorem oraz właścicielem ich koncepcji i projektu. Firma ma opcję zakupu 30 kolejnych jednostek. Całkowita wartość transakcji wynosi 5 miliardów CZK. W grudniu Leo Express rozpocznie działalność na torach regionalnych w regionach Pardubice i Zlin z jednostkami Leo Express Lint. Firma ogłosiła przetarg na nowe pociągi do transportu regionalnego w regionie ołomunieckim i w Pradze oraz wyraziła zainteresowanie transportem regionalnym na Słowacji.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
LEO Express
Czechy
CRRC
Velim
  • Artur Borówka – 17.09.2019

    może mimo wszystko dotrze na Trako?

  • Maciek Wu – 17.09.2019

    A u nas w PL nie da się tych tramwajów rozładowywać? Wątpię, żeby to szło przez Niemcy...

  • Paweł Pasternak – 17.09.2019

    W tym całym artykule brakuje najważniejszego: kto wyprodukował pociąg. Czyżby chcieli wstydliwie ukryć, że Made in China?

  • Norbert Kwiecień – 18.09.2019

    Bremerhaven tydzień temu.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....