TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy Mercedes Intouro zastąpi Setrę MultiClass 400 UL
InfoBus.pl - Opublikowano: 24.09.2020 13:00:07
Nowy Mercedes Intouro zastąpi Setrę MultiClass 400 UL

Mercedes przeprowadził rewolucję w międzymiastowej rodzinie Intouro i wyznaczył jej nową rolę w ofercie Daimler Buses.

Dzięki swojej ekonomiczności i elastyczności, a teraz także pionierskim systemom wspomagania - nowy Intouro wyznacza standardy dla autobusów międzymiastowych.

Z ABA 5

Jako prawdziwy Mercedes-Benz nowy Intouro oferuje poziom bezpieczeństwa, który nie ma sobie równych w jego segmencie. Jest on pierwszym autobusem wyposażonym w jedyny w swoim rodzaju układ wspomagania hamowania awaryjnego Active Brake Assist 5 – w skrócie ABA 5 –, stanowiący kolejny kamień milowy w procesie podnoszenia poziomu bezpieczeństwa. ABA 5 jest pierwszym systemem, w którym zdecydowano się na połączenie radaru i kamery. Dostępny na życzenie układ wspomagania może wykonywać automatyczny manewr hamowania awaryjnego w granicach działania systemu aż do momentu całkowitego zatrzymania pojazdu w reakcji na nieruchome i ruchome przeszkody. Będący pierwszym na świecie autobusowym asystentem hamowania awaryjnego ABA 5 może teraz spowodować nawet automatyczne pełne zatrzymanie awaryjne w przypadku rozpoznania poruszających się osób.

Wyjątkowe nowe elementy wyposażenia poprawiającego bezpieczeństwo jazdy Intouro obejmują również opcjonalny, oparty na technologii radarowej układ wspomagania skrętu Sideguard Assist z funkcją rozpoznawania osób. Wspiera on kierowcę, zwłaszcza podczas wykonywania manewru skrętu w terenie zabudowanym, i skutecznie chroni słabszych użytkowników dróg, takich jak piesi czy rowerzyści.

Zamiast 400 UL i UL business

Ze względu na znacznie poszerzony wachlarz zastosowań nowy Intouro zastąpi poprzednią serię. Opracowanie nowego modelu stało się również impulsem do uporządkowania produktów Daimler Buses w segmencie autobusów międzymiastowych: Dotychczasowe serie MultiClass 400 UL i UL business siostrzanej marki Setra zostają połączone w nowym Intouro.

Jak podkreśla jednak Daimler - bardzo popularna seria MultiClass 400 LE business pozostanie niezmiennie w asortymencie Setry.

Zabieg ten daje w efekcie jasno ustrukturyzowaną ofertę: Segment wysokopodłogowych autobusów międzymiastowych obejmuje nowy Mercedes-Benz Intouro, a segment niskopodłogowych autobusów przejmuje Setra LE business.

Cztery wersje

Na początek Intouro zostanie wprowadzony na rynek w swoim zasadniczym, najliczniej obsadzonym przez niego segmencie jako Intouro o długości 12,18 m i Intouro M o długości 13,09 m.

Następnie, dzięki swojej modułowej budowie, pojawi się wersja Intouro K (długość 10,75 m) i trzyosiowa Intouro L o długości 14,88 m.

To pokazuje, że Intouro zaoferuje znacznie więcej możliwych konfiguracji. Począwszy od funkcjonalnego wysokopodłogowego autobusu międzymiastowego z przedziałem bagażowym, poprzez autobus szkolny i pojazd do przewozów transferowych, jak również w transporcie pracowniczym aż po komfortowy autobus na całodniowe wycieczki i wyjazdy weekendowe. To wszystko robi pozytywne wrażenie i jest to kolejna próba podjęcia bezpośredniej walki z niekwestionowanym królem międzymiastowych autobusów w Europie, czyli modelem Iveco Crossway. Będzie detronizacja?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
intercity
autokar
Mercedes
Setra

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....