TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy Mercedes-Benz Conecto. Premiera!
InfoBus - Opublikowano: 05.09.2016 11:46:49 48 komentarzy
Nowy Mercedes-Benz Conecto. Premiera!

I oto jest! Conecto doczekał się następcy. Ale nadal oferuje znane zalety, uzupełnione jednak o najnowocześniejszą technikę. Mercedes-Benz zaprezentował dziś następcę modelu, który jeździ w Warszawie i Stambule, w krajach bałtyckich i w Moskwie, w Taszkencie i na Bliskim Wschodzie.

Najwyższa ekonomiczność i najnowocześniejsza technika

Producent informuje, że nowy Conecto łączy bezkompromisowe dążenie do niskich całkowitych kosztów użytkowania (TCO) oraz minimalną emisję zgodną z normą Euro VI. Spotykają się tu najnowocześniejsza technika układu napędowego i jezdnego z najwyższym bezpieczeństwem i wysokim komfortem dla pasażerów oraz przyjazną obsługą dla kierowcy. Tym samym nowy Conecto wyrasta na nowoczesną i oszczędną gwiazdę wśród niskopodłogowych autobusów miejskich.

Po raz pierwszy napęd na gaz ziemny

Wyjątkowa kombinacja najnowocześniejszych silników i regulowanych podzespołów, a także łatwości serwisowania i długich przebiegów międzyprzeglądowych przekłada się na wzorcowo niskie całkowite koszty użytkowania (TCO). Z tyłu Conecto pracują bez wyjątku wysokowydajne i niskoemisyjne silniki wysokoprężne spełniające normę Euro VI. Conecto G korzysta przy tym z najnowszej, jeszcze bardziej ekonomicznej, generacji silnika heavy duty OM 470. Alternatywnie Conecto może być po raz pierwszy wyposażony w niezwykle cichy i niskoemisyjny napęd na gaz ziemny. Dzięki temu na typowych rynkach gazowych, na przykład w Turcji lub w Europie Wschodniej, jest jeszcze bardziej interesujący.

Natomiast na rynki, które niezmiennie wymagają normy emisji spalin Euro III, Mercedes-Benz nadal dostarcza poprzedni model.

Technika bezpieczeństwa

Nowe wzorce w swojej klasie Conecto wyznacza również w dziedzinie techniki bezpieczeństwa. Są to przykładowo: oś przednia z niezależnym zawieszeniem kół, gwarantująca w równym stopniu komfort i bezpieczeństwo jazdy, opcjonalny dla pojazdu jednoczłonowego elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP oraz standardowe dla autobusu przegubowego unikalne zabezpieczenie przeciwzgięciowe ATC (Articulation Turntable Controller) marki Mercedes Benz.

Warunkiem funkcjonowania zabezpieczenia ATC jest między innymi nowa platforma elektroniczna B2E. Dostarcza ona dodatkowych danych, a jednocześnie nie potrzebuje wielu przewodów.

Program autobusów jednoczłonowych i przegubowych skupiony na przetargach

Niskopodłogowy autobus miejski dostępny jest jako trzydrzwiowy jednoczłonowy Conecto o długości 12,13 m oraz czterodrzwiowy przegubowy Conecto G o długości 18,12 m. Jest to więc model dedykowany dla regionów, w których cena odgrywa szczególnie ważną rolę, a które nie chcą jednak rezygnować z najnowocześniejszej techniki układu napędowego i jezdnego.

Koncentrując się na wyraźnie określonych wersjach co do długości i silnika, Conecto jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej predestynowany do typowych przetargów. Z tego powodu idealnie uzupełnia Citaro Mercedes Benz. Conecto przejął od niego wymiary oraz rozwiązania w zakresie napędu, jest jednak mniej zindywidualizowany i wyraźnie różni się skoncentrowaniem na w dużym stopniu wcześniej ustalonych wersjach.

Przestrzeń pasażerska i miejsce pracy kierowcy

Pasażerowie nowego Conecto korzystają z przyjaźnie i funkcjonalnie ukształtowanego wnętrza niskopodłogowego autobusu miejskiego. Ciche i spokojnie pracujące silniki oraz oś przednia z niezależnym zawieszeniem kół gwarantują wysoki komfort.

Kierowca otrzymał przestronne miejsce pracy z elegancko wygiętą deską rozdzielczą. Lepsza widoczność jest zasługą podwyższonej pozycji siedzenia. Duża zaletą są także nowoczesne wskaźniki, wzorcowa obsługa z uporządkowanymi przyciskami i przełącznikami, a także kierownica wielofunkcyjna.

W ten sposób Conecto nadal rozwija swoje dotychczasowe zalety jako niezwykle ekonomiczny niskopodłogowy autobus miejski i uzupełnia je najnowszą techniką w zakresie układu napędowego i jezdnego oraz bezpieczeństwa, tworząc przekonujący całościowy pakiet dla flot pojazdów, pasażerów i kierowców.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mercedes
Conecto
  • olo – 05.09.2016

    stylistycznie taki średni bym powiedział

  • Gdynianin – 05.09.2016

    Coś nowego .mordka fajna

  • Bielszczanin – 05.09.2016

    Dla mnie beznadziejny!

  • zz – 05.09.2016

    Zawsze mnie śmieszyły te teksty typu wspaniały, przyjazny, bezkompromisowy, wyznaczający nowe kierunki. Te teksty to Niemcom pisze chyba jedna i ta sama osoba, takie same zadęcie jak na początku lat 90-tych.

  • TomTom – 05.09.2016

    Stylistycznie to nawiązuje troszkę do MAZa i LAZa. Względnie do Bredamenarinibusa.

  • xyz – 05.09.2016

    Do czego do doszło... Mercedes wzoruje się na produktach z Białorusi i Ukrainy. Poza nieco ulepszoną ścianą przednią i poprawionym sufitem (choć i tak tandetnym w porównaniu do obecnych standardów) nic się nie zmieniło. Ukraińskie ZAZ-y które ostatnio kupił PKS Grodzisk Mazowiecki są już ładniejsze, poważnie.

  • KVAG – 05.09.2016

    Na Plus to moze przod, bo ma zaokraglony dach i nie ma juz tych bocznych slupow w kolorze. Dach i gorna czesc pojazdu przypomina troche Setre 415NF.Ale wszystko inne albo bez zmian albo na gorsze. Gigantyczne szafy sufitowe zupelnie bezsensowe. Widocznie nowy Conecto jest dla naprawde bardzo wschodnie kraje przewidziany jak dla Rosjii..Mam nadzieje ze w Polsce beda dominowac nowe Urbina lub w ostatecznosci niemieckie C2. Ale nie to cos..

  • krakowianin – 05.09.2016

    Dość szpetny !!

  • kubex – 05.09.2016

    Degsinerzy się nie spisali tym razem. o wiele bardziej podobało mi się poprzednie Conecto.

  • pogromcaidiotow – 05.09.2016

    Jak można tak zjebać porządny autobus?

  • FAIL – 05.09.2016

    Porzadny autobus? HahahahahaPowiedzialbym, dopasowany do realiow. Conecto to praktycznie ta sama liga co maz, laz liaz, byd & co.

  • FAIL – 05.09.2016

    I zapomniałem dodać Solaris.

  • mars84 – 05.09.2016

    To przecież kopia Temsy LF....

  • max – 05.09.2016

    Zepsuli ten przód teraz wygląda jak BYD

  • fred – 05.09.2016

    Conecto jest bardzo lubiany w Krakowie / Mobilis/ w tym faktycznie zepsuli wygląd przodu autobusu , stary był dużo ładniejszy

  • Sepul – 05.09.2016

    Turecki na wskroś, Isuzo-Cobro podobny

  • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz – 05.09.2016

    Paskudny jeszcze brzydszy od poprzednika. Z Conecto to ładny jest tylko wysokopodłogowiec z roczników 2000-2007.

  • hahaha – 05.09.2016

    Musi być taki inaczej Citaro by się nie sprzedawało...

  • jss – 05.09.2016

    Jak lubię Mercedesa, to to im się nie udało. Przód szpetny, do tego ten pulpit tak cholernie plastikowy... WRRR

  • dren – 05.09.2016

    Przód jak w Jelczu Tantusie , porażka

  • p – 05.09.2016

    Ciekawe czy Warbus będzie miał je w Lublinie?

  • MichalK – 05.09.2016

    Ale wieża i układ siedzeń na tyle żywcem zerżnięte z Warszawskiego Solbusa SM18. :-D

  • farafiu – 05.09.2016

    Pulpit sprawia dziwne wrażenie na pierwszy rzut oka, ale w rzeczywistości może okazać się całkiem OK. Poza tym Conecto jak Conecto... Chciał być Citaro, ale nim nie będzie. Przełomowa zmiana to to nie jest, raczej krzyk Mercedesa, aby stanowić konkurencję dla Urbino IV. Kilka zmian nawet znaczących, ale mogłyby obyć się bez zmiany mordki, bo tak to reszta tylko odświeżona.

  • Marcinek – 05.09.2016

    Paskudztwo! Oby żaden nie pojawił się na polskiej ziemi!

  • delfin – 05.09.2016

    Solaris ma bardzo dużo zagranicznych zamówień więc Mercedes poczuł szanse

  • Wódź – 05.09.2016

    No bardaszka jakich mało. Już pogięło tych z Wolicy, żeby gonić ludzi na spęd i nie mieć co pokazać.

  • Mazur – 05.09.2016

    Oby nie postawili go w Kielcach, bo trzeba go będzie szeroko omijac, co by szpetota na człowieka się nie przelała.

  • Gwiazdeczki błyszczy, ale chyba nie wystarczy... – 05.09.2016

    O boże! Co oni pili, co wąchali? Słabo to wygląda i jakoś tandeta zalatuje.

  • Auf Wiedersehen – 05.09.2016

    @farafju... no ta deska to z Acrosą trzy generacje wstecz. Jak to Niemcy mawiają :Kwadratisch, praktisch, gut. Ale tu akurat to rozwiązanie cofa ich w rozwoju. Serwują stare kotlety na polski gościnny stół. Się chyba gospodarze fqurvio.

  • Palimy kasę, bo w tym roku duże zyski. – 05.09.2016

    Tyle szumu..... i nic.Wow!!!Taka sztuczka marketingowa we włosko-niemieckim stylu.

  • mistrz desajnu – 05.09.2016

    ALE NOWOCZESNY PSZUT

  • Wacek – 06.09.2016

    Rada dla przewozów: oglaszajcie przetargi na wozy maxi do 12 metrów, a mega do 18 a zadne nowe conecto do Polski nie zawita :)

  • Wacek – 06.09.2016

    Przewoźników, nie przewozów.

  • tantus – 06.09.2016

    @Palimy kasę...: można powiedzieć, że góra urodziła mysz. ;-)

  • tantus – 06.09.2016

    @dren: wypraszam sobie ;-)

  • Sprawiedliwy – 06.09.2016

    Analiza SIWZ z kliku lat wstecz zdefiniowała wygląd i technikę nowego autobusu miejskiego. Ma być: praktycznie, prosto, tanio, bezpiecznie i ekonomicznie. Tak czy inaczej ten "sympatyczny z przodu" autobusik nie zasłużył jeszcze na falę "hejtu". Na początek życzę sukcesów i dużo zadowolonych klientów bo to ich opinia będzie najważniejsza!Dopóki Infobus będzie ukrywał IP użytkowników dopóty będzie konkurencja tak sobie na wzajem tutaj na forum "dosadzać" bez żadnych konsekwencji.

  • Niemiec – 06.09.2016

    Szmelc jakich mało.

  • Jelczu – 06.09.2016

    Taka temsa w odświeżonym wydaniu ze znaczkiem mercedesa.

  • bun – 06.09.2016

    Mordka zapożyczona trochę z Jelcza :) - https://i.ytimg.com/vi/fpFOCdrKyoY/hqdefault.jpg

  • bun – 06.09.2016

    Acz w Jelczy była ładniejsza :)))

  • jpyg – 06.09.2016

    Stylistyczny armagedon, katastrofa i esencja brzydoty!A to zdanie jest najlepsze:"Kierowca otrzymał przestronne miejsce pracy z ELEGANCKO wygiętą deską rozdzielczą." ahahahah

  • Michał – 06.09.2016

    Brzydki ten autobus.

  • XWJ – 06.09.2016

    Wóz jest wyraźną inspiracją Urbino Metrostyle od Waszego guru autobusowego, a Wy tak narzekacie, że brzydkie.

  • xD – 07.09.2016

    A gdzie zdjecia od tylu? Czy tyl sie spalil? xD

  • Polak – 07.09.2016

    Nie chcemy go w Polsce! Polska dla Polaków!

  • gosc – 08.09.2016

    Ciekawe z której strony był inspirowany Urbino Metrostyle. Temsa Conecto...

  • Jozek. – 10.09.2016

    Nie bardzo wyszedl ten nowy Merc.Solaris duzo ladniejszy.

  • zxcvbnm – 03.11.2017

    Solaris IV, Man Lion`s City, Mercedes Citaro C2 - to jest dobry design. Jeszcze Autosany Sancity są spoko, Scanie Citywide i nawet Ursusy. Ale Conecto 2 wygląda bardzo fatalnie. Chroń Boże Warszawę przed tym dziadostwem który wygląda jak tir, któremu zachciało się być autobusem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....