TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowy MAN Lion's City. MEGA wcielenie "lwa"
INFOBUS.PL - Opublikowano: 18.01.2018 20:00:33 21 komentarzy
fot. MAN

Wdrożenie nowego MAN-a Lion's City do seryjnej produkcji i sprzedaży jest na ostatniej prostej. Prototypy przechodzą testy. Nam udało nam się zdobyć zdjęcia kolejnego egzemplarza przedseryjnego. Czas na zwiększenie metrażu!

Nowy MAN Lion's City odziedziczył pewne cechy swojego poprzednika w zakresie technologii i wzornictwa. Projektanci tworząc nowy autobus zwrócili uwagę na wydajność, komfort i ergonomię oraz ustanawiając nowe standardy dla wszystkich komponentów obniżyli koszty cyklu życia (LCC), dodatkowo zwiększając komfort i bezpieczeństwo na pokładzie. Nie wolno zapominać, że nowy Lion's City spełnia już wszystkie obecne obowiązujące przepisy w zakresie m.in. wytrzymałości zderzeniowej i niepalności.

Zewnętrzna sylwetka tego nowego autobusu miejskiego stanowi zapowiedź nowego języka designu MAN. Oprócz charakterystycznych reflektorów z wbudowanymi listwami LED, pełniącymi funkcję świateł dziennych, typowej, czarnej, doskonale się prezentującej atrapy chłodnicy i chromowanego profilu, wzrok przykuwa pociągnięta nieco w dół linia okien z boku pojazdu. Nie tylko nadaje ona autobusowi dynamiczny wygląd, ale również stanowi przemyślany element podzielonego na segmenty poszycia pojazdu.

Także tył nowego MAN Lion's City zyskał nowy rozpoznawalny wygląd. Przejrzysty i konkretny, o ponadczasowej strukturze – umożliwia bardzo łatwy dostęp do różnych komponentów. Nowy język designu MAN-a zaznacza się tutaj jasno i wyraźnie, sprawiając, że nie sposób pomylić autobus z logo "lwa" na masce z żadnym innym.

Doskonałym przykładem jest tutaj przednie i tylne oświetlenie pojazdu. W nowym MAN-ie Lion's City diody LED zostały wykorzystane nie tylko w funkcji świateł do jazdy dziennej. Po raz pierwszy główne reflektory są dostępne jako pełne światła LED. Nowe światła tylne MAN wykonywane są seryjnie jako pełne światła LED. We wnętrzu pojazdu pośrednie i ciągłe oświetlenie LED oraz opcjonalne oświetlenie nastrojowe tworzą równomierną, nowoczesną i dynamiczną kompozycję świetlną. Ponadto ważnymi atutami lamp są długa żywotność wynosząca nawet 10 000 godzin, wysoki stopień bezawaryjności oraz energooszczędność.

Pierwsze testy drogowe nowego Lion'sa City rozpoczęły się już we wrześniu bieżącego roku.

Odbywają się one w kilku niemieckich miasta m.in. w Regensburgu, Norymberdze i Monachium. Następnie w marcu 2018 nowa generacja autobusów miejskich zostanie zaprezentowana premierowo w ramach oficjalnego wprowadzenia modelu na rynek. Z kolei wprowadzenie do sprzedaży nowego miejskiego "lwa" planowane jest pół roku później.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAN
Lions City
test
  • M – 18.01.2018

    Mega! Zostawia daleko w tyle nU18

  • Polski Patriota – 18.01.2018

    OBY POznań je kupił i Autosany, olewając raz na zawsze szmelc z oblechowa!!!

  • nU18 wygrywa – 18.01.2018

    Nic ciekawego, jak to man.

  • obleśne – 18.01.2018

    Polski Patriota jak widać nie jest polskim patriotą tylko opłaconym spamerem.

  • fuj – 18.01.2018

    Typowa wiocha, ale czego się spodziewać po niemieckim vw.

  • R – 18.01.2018

    Przy nU18 to jakiś żart

  • SG – 18.01.2018

    Bez rewelacji, i sami to jest rewelacją, design bardzo wyważony, bez zbędnych wariacji, po prostu ładny przyjemny dla oka autobus

  • :-) – 18.01.2018

    Kolejny szmelc tej grupy, Solaris ładnie wybrnął jednak :-)

  • Driver – 18.01.2018

    Zadziwiające. Często czytając wpisy tych samych osób zastanawiam się skąd opinia że autobusy z Bolechowa to Polska produkcja. Fakt, są montowane w PL, ale w większości z elementów pochodzących z zagranicy. Poza tym jeżdżę tym na codzień SU18 3 generacji i powiem szczerze, że nie ma tygodnia żeby coś się nie krochmaliło. Generalnie szału nie ma. Prawdziwą przyjemność kierowca autobusu miejskiego czerpie z prowadzenia Mercedesa Citaro- jest najlepszy i długo jeszcze go nie docenią...

  • ... – 18.01.2018

    @Driver: Ty ignorancie. Powiedz mi zatem, bo pewnie wiesz, skoro tak twierdzisz, gdzie powstaje cała elektryka do Solarisów? Napęd do Trollino i Urbino Electric? Hmmm, co tam jeszcze... szyby na przykład? I cała masa innych części, które co prawda są produkowane przez zagraniczne firmy, ale jednak na terenie Polski.

  • Marek – 18.01.2018

    Taki sobie... Design Urbino IV generacji lepiej mi się podoba

  • kier – 18.01.2018

    Co z tego że w Polsce jest składany Solaris jak i tak części są innych producentów.I tak kasa nie trafia do polski tylko za granicę.Man tez jest skladany w polsce.Mniejsza juz gdzie skladaja nie ma to jak MAN konfortowy cichy silnik ogrzewanie i niezawodny.Codzienie Solaris u nas stoją na warsztacie,a man wogóle nie ma.I prosze nie pisac od patriota czy cos w tym stylu.Bo w tym przypadku jest nie na miejscu.

  • śmiesznyś – 18.01.2018

    @up: hahahahah kolejny bajkopisarz :-D

  • Driver – 18.01.2018

    Parówka na kółkach

  • lecov – 18.01.2018

    Dużo ładniejszy od kartonów... Karton to jakiś żart... kanciaty i rozlatujący się złom a ten widać że solidny, kontrowersyjna linia i zadziwiający kształt.

  • 1131 – 18.01.2018

    Tyle złego tu wylano na nowego MANa,na jego wygląd,moze lepiej poczekać z opinią gdy kilka sztuk w różnych kolorach wyjedzie na drogi i wtedy oceniać.

  • xd – 18.01.2018

    @lecov: buahahahah ile ci płacą za te bajeczki?

  • Sinis – 18.01.2018

    Co jak co, ale mam porównanie w PKM Świerklaniec. Mają kilkadziesiąt MANów i kilkanaście Solarisów. MANy są praktycznie bezawaryjne, lubiane przez pasażerów no i co najważniejsze niezawodne. Osobiście bardzo podobają mi się Solarisy IVGN z zewnątrz bo desing jest kosmiczny ale i atrakcyjny. Nie można jego odmówić Solarisom 3GN awaryjności (z pewnością większej niż MANowska). Przewoźnicy gdyby nie cena tez preferowali by MANy. Świerklaniec tak zrobił i wcale nie żałuje. Pod względem technicznym MANy i Mercedesy robią na prawde dobre auta, oby nowa generacja MANa byla pod tym wzgledem jeszcze lepsza.

  • ble ble ble – 18.01.2018

    Tak samo wszyscy klekotali jak wchodziła czwarta genera, że to, tamto i sramto. I proszę, jakoś sobie chwalą nie tylko w Polsce.

  • pytanie – 18.01.2018

    Co to jest karton? Czy można operować normalnym słownictwem a nie gimbusiarskim?

  • tantus – 19.01.2018

    @Driver: a myślisz, że Autosan czy Ursus, to jakich części używają do swoich autobusów?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....