TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowe SOR-y między Wrocławiem a Długołęką [ZDJĘCIA]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 23.02.2018 16:01:28 1 komentarz
fot. Adam Ciepluch

Od 27 stycznia zmienił się operator połączeń łączących Gminę Długołęka z Wrocławiem. Linie gminne od miesiąca obsługuje nowy przewoźnik – to konsorcjum firm A21, PPUH Kłosok oraz PKS Południe.

Śląskie konsorcjum zastąpiło dotychczasowych operatorów tego pakietu. Były to wrocławskie spółki Sevibus i Dolnośląskie Linie Autobusowe. Zmiana była podyktowana wrześniowym rozstrzygnięciem przetargu na obsługę tego zadania pisaliśmy o tym tutaj.

Za sześcioletnią obsługę linii autobusowych 904, 911, 914, 921, 924, 931, 934 i 936 śląski alians zarobi nieco ponad 46,7 mln PLN brutto. Bez względu na wielkość taboru stawka początkowa za wzkm wynosi 5,04 PLN brutto. W trakcie obowiązywania kontraktu konsorcjum wykona pracę eksploatacyjną na poziomie ok. 9,26 mln wzkm.

Zgodnie z wymaganiami przetargu konsorcjum musiało wprowadzić do ruchu przynajmniej 16 autobusów z silnikami spełniającymi normę Euro 6. Ponadto cztery pojazdy, które spełnią przynajmniej normę Euro 4 muszą stanowić rezerwę.

Przewoźnicy postanowili pozyskać 16 fabrycznie nowych autobusów marki SOR. To 11 sztuk modelu CN12, trzy BN9,5 oraz dwa BN8,5. Na rezerwę do Wrocławia ściągnięto kilka autobusów, również produkcji SOR-a, które skierowano na rezerwę.

Zgodnie z wymaganiami przetargowymi wszystkie autobusy są klimatyzowane, monitorowane oraz pomalowane we wrocławskie barwy. Są napędzane silnikami Iveco Tector 7, które zblokowano z mechanicznymi skrzyniami biegów. Tak dobrana kompletacja z pewnością umożliwi osiąganie znaczących oszczędności w zużyciu paliwa.

W pojazdach zainstalowano system informacji pasażerskiej, którego producentem jest bydgoski SIMS. To trzy zewnętrzne wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości oraz elektroniczna brygadówka. W środku znajdziemy jedną tablicę LCD o przekątnej 22". Całości dopełnia system głosowych zapowiedzi. Nie mogło także zabraknąć systemu GPS, czytnika Urban Card oraz elektronicznych kasowników dwusystemowych.

PPUH Kłosok, A21 i PKS Południe już miesiąc obsługują linie autobusowe między Wrocławiem a Długołęką. To wierni klienci marki SOR. Nic więc dziwnego, że na potrzeby tego pakietu zdecydowali się kolejny raz zaufać czeskiej marce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
Wrocław
UM
PPUH Kłosok
A21
PKS Południe
SOR
  • Cezary Raczyński – 23.02.2018

    Dwusystemowe kasowniki? Czyli obsługują papierowe bilety i co? Są przygotowane na Urbancard EP? Czy jak?

  • ITS stoi w korku, bo ITS – 23.02.2018

    Strona internetowa przygotowana na kolanie, brak schematu na stronie, brak pełnej informacji w systemie geolokalizacji, brak informacji o przewoźniku na pojeździe.

  • Michał Kwietniak – 24.02.2018

    Znalazłem kilka błędów w artykule: 1. Bardziej adekwatny byłby tytuł "Nowe SOR-y między Wrocławiem a Gminą Długołęka". 2. Wszystkie pojazdy podstawowe są z rodziny CN, a nie tylko CN12. 3. W pojazdach zamontowano standardowe kasowniki firmy SiMS, a nie takie dwufunkcyjne jak w pojazdach MPK czy Michalczewskiego. 4. Nie zamontowano żadnego czytnika UrbanCard.

  • Ksawery Sokalski – 24.02.2018

    Powiem tak- opakowany w plastik syf

  • Komentator – 24.02.2018

    Cudowne zdanie na koniec czwartego akapitu: "Na rezerwę do Wrocławia ściągnięto kilka autobusów, również produkcji SOR-a, które skierowano na rezerwę." Kolejny raz apeluję: czytajcie na litość boską po sobie!

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....