TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Nowe Autosany na ulicach Wrocławia
WWW.DLA.COM.PL - Opublikowano: 03.02.2010 18:25:00 19 komentarzy
Nowe Autosany na ulicach Wrocławia

Po ubiegłorocznym zakupie 4 sztuk autobusów Bogdan, z początkiem stycznia br. Dolnośląskie Linie Autobusowe z Wrocławia wprowadziły na nowo obsługiwane linie 2 sztuki fabrycznie nowych Autosanów A0909L Tramp dostarczonych przez firmę JELCZ Motors. Są to pierwsze tego typu autobusy A0909L Tramp II jakie dotychczas zostały wyprodukowane przez AUTOSAN S.A. pod dwoma względami. Po pierwsze nowe Trampy zostały wyposażone w drugie drzwi 2-skrzydłowe otwierane na zewnątrz. Po drugie w autobusach zamontowane zostały nowe silniki firmy CUMMINS spełniające normy czystości spalin EURO 5 / EEV.

9 latach temu na Targach Komunikacji Miejskiej w Łodzi AUTOSAN S.A. zaprezentował podobny model A0909L.01.03 w wersji podmiejskiej jednak nie wszedł on do produkcji seryjnej. Nowy Tramp dostarczony do DLA może być doskonałą ofertą dla firm takich jak PKS zajmujących się obsługą linii podmiejskich, ponieważ szerokie drzwi drugie pozwalają na znacznie szybszą wymianę pasażerów. We wnętrzu zamontowanych zostało znacznie mniej foteli niż w wersji międzymiastowej, dwa kasowniki, dodatkowe poręcze dla osób stojących oraz zestaw tablic kierunkowych (przednia, boczna i tylna). Autobus może pomieścić około 60 pasażerów.

Zasadniczą zmianę we wnętrzu autobusu widać na stanowisku kierowcy. Dotychczasowa, prosta i mało funkcjonalna deska kierowcy została zastąpiona nową, bardzie funkcjonalną i estetyczną.

Warto dodać, że do połowy bieżącego roku DLA Wrocław wprowadzi na linie kolejne 4 sztuki nowych autobusów marki SOR. Będą to autobusy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 3 sztuki 12-metrowych BN12 oraz 1 sztukę 9,5-metrowego CN9,5.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
DLA
Jelcz Motors
Autosan
  • Łukasz – 04.02.2010

    co to za firma Jelcz Motors?

  • jARkO12 – 04.02.2010

    już lepsze takie trampy mogli je kupić zamiast tych Bogdanów.Bo to ukraińskie gówno .Po prostu śmiechu warte.Nie dość że Bogdany są brzydkie to jeszcze skrzypią i w środku śmierdzą

  • Waliczek – 04.02.2010

    wstyd po prostu wstyd

  • Jarek – 04.02.2010

    a te trampy prezentują się bardzo oryginalnie.Szkoda że kupili 2 sztuki.Już wkrótce we Wrocławiu pojawią się cztery Sory

  • siwy – 04.02.2010

    Ten "Bogdan " i ta przróbka Trampa, pokazuje wsteczność rozwoju komunikacji miejskiej we Wrocławiu. Współczuję pasażerom co mają tym podróżować . To jeżdzące po Wrocławiu stare Volva i i nowe Merce w poruwnaniu do tych wynalazkó są jak Rakieta kosmiczna do racy na sylwestra .

  • Krzysztof – 04.02.2010

    a mi się te wózki podobają...

  • Paweł – 04.02.2010

    trampy przeszły gruntowną modernizację poczynając od silnika przez zawieszenie po samą konstrukcę nadwozia i na nasze drogi szczególnie drugorzędne jest jedyny

  • driver – 04.02.2010

    jelcz motors?

  • KW – 04.02.2010

    Info o Jelcz Motors: http://forum.infobus.pl/viewtopic.php?f=16&t=4121

  • Marekk – 04.02.2010

    Ciekawe ile wydali na zakup tych autobusów

  • dobry – 04.02.2010

    To one były w końcu wykonane w jelczu czy w Sanoku? Przecież maja znaczek Autosana

  • Trix – 04.02.2010

    Oczywiście, że w Sanoku. To, że dostarcza je podmiot zarejestrowany w Jelczu-Laskowicach nie oznacza, że tam zostały zmontowane.

  • Bartek1983Lbn – 04.02.2010

    Brzydkie to strasznie blle

  • dobry – 04.02.2010

    Ale przedstawicielem Autosana powinny być Polskie Autobusy, albo sam Autosan

  • olaf – 05.02.2010

    nie mogę obejrzeć fotek zróbcie coś. dlaczego autosan ma innego przedstawicela niż on sam?

  • Trix – 05.02.2010

    @dobry: I właśnie przedstawicielem fabryki w Sanoku są Polskie Autobusy. Natomiast firma Jelcz Motors z siedzibą w Jelczu-Laskowicach jest przedstawicielem, czy jak kto woli dealerem Polskich Autobusów na województwo dolnośląskie i śląskie.

  • dobry – 06.02.2010

    @Trix: dzięki za wyjaśnienie. Ale jest to trochę dziwne, że Autosan ma innego przedstawiciela na terenie 2 województw... Polskie Autobusy (a najlepiej on sam) powinny go reprezentować na terenie całego kraju. Co będzie jeśli Jelcz Motors upadnie, a DLA będą chciały skorzystać z naprawy gwarancyjnej

  • olaf – 06.02.2010

    Dlaczego PH na dwa województwa ? koledzy muszą mieć robotę i prowizje za sprzedaż. to uszczupla zysk autosana i obniża możliwości inwestycyjne autosana. stu pośredników spółek i spółeczek jak na kolei od podkładów wagonów itd.

  • Robert – 11.02.2010

    Zdjęcie wnętrza jest porażające pojedyncze siedzenia pod oknami a przy nich dodatkowy podest. Jak się pasażerowie mają na tym utrzymać? Gdzie tu ergonomia?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....