TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

NovoCiti Life i Jest w Krakowie. Na testach
InfoBus.pl - Opublikowano: 19.10.2019 10:00:01
Karsan Jest w ... Krakowie. Nietypowy rozmiar ; fot, MPK Kraków

Kraków testuje autobusy o mniejszej pojemności. Równolegle z minibusem Karsan Jest, MPK sprawdza midibus Isuzu NovoCiti Life.

Isuzu Novociti Life jest kolejnym autobusem w tym roku, który będzie testował krakowski przewoźnik. Pasażerowie będą mogli nim podróżować przez najbliższe dwa tygodnie na linii nr 100 i 101.

Isuzu Novociti Life ma długość 7,86 m i szerokość na 2,435 m. Umożliwia podróż maksymalnie 60 pasażerom, w tym 21 na miejscach siedzących.

Autobus spełnia normę emisji spalin Euro 6. Jest wyposażony w klimatyzację, system informacji pasażerskiej. W środku zostanie zamontowana specjalna skrzynka, do której pasażerowie będą mogli wrzucać swoje opinie na temat autobusu.

Testowy Jest

W tym samym czasie w Krakowie sprawdzany jest autobus Karsan Jest. Od 12 października - przez trzy tygodnie - kursuje on na liniach nr 100 oraz 101. To jeden z najmniejszych jakie miało możliwość testować MPK. Długość pojazdu to zaledwie niecałe 6 metrów. W środku jest miejsce dla 22 pasażerów.

Komfort podróży zapewniają wygodne siedzenia, klimatyzacja i przestronna przestrzeń pasażerska. Podróżujący chcący podładować swoje telefony mogą skorzystać z ładowarek USB. Osoby poruszające się na wózkach lub podróżujące z wózkiem dziecięcym na pewno docenią niską podłogę, platformę oraz specjalnie wydzieloną przestrzeń zapewniającą im wygodną podróż.

Z myślą o wygodzie kierowcy w autobusie zostały zaprojektowane przeznaczone wyłącznie dla niego drzwi. Świetną widoczność zapewnia panoramiczna szyba przednia i ogromne lusterka, które na pewno przydadzą się w krakowskim ruchu miejskim. Ale największa zaleta to łatwość prowadzenia autobusu. Wąskie uliczki, ciasne skrzyżowania czy cofanie to coś, w czym Karsan bardzo dobrze się sprawdza. Autobus może zawrócić na pętli wynoszącej zaledwie 13,6 m średnicy.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • Mateusz Wawrzyczek – 19.10.2019

    Czy wcześniej był testowany przez jastrzębskiego prywaciarza?

  • Michał Paweł Łukasz – 19.10.2019

    Testy przed przetargiem? Ciekawe są te karsany, wystarczy wywalić "kar" i "y" będzie "san", wtedy dodajmy "auto" i będzie autosan, może autosan by zrobił takie kioski na kółakch :)

  • Paul Rogulski – 19.10.2019

    Łódź jak i inne miasta wybierają zgodnie NovoCity. Więc coś jest na rzeczy

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....