Dwupiętrowy model Neoplan ma 50 lat. Historia jego sukcesu sięga aż roku 1967, kiedy po raz pierwszy zachwycił swoją stylistykę klientów i pasażerów na całym świecie.
Dzięki dużej pojemności, wyjątkowej stylistyce i ekonomii stał się przykładem klasy Premium w wielkiej turystyce. Pięćdziesiąt lat później, ten ponadczasowy klasyk po raz kolejny po raz kolejny imponuje dynamiką i doskonale uformowanym designem. To krótko mówiąc prawdziwa uczta dla oczu.
Od czerwca 2015 roku autokar Neoplan Skyliner jest dostępny w wersji Euro 6. Ten autobus dwupiętrowy jest atrakcyjny ze względu na optymalne połączenie ekonomiczności, zmniejszenia zanieczyszczeń i ekskluzywnego komfortu. Nagrodzony projekt "Sharp Cut" o jasnym, spójnym profilu zapewnia najlepsze parametry aerodynamiczne. Pociągają one za sobą oszczędności paliwa do pięciu procent w porównaniu z autobusami dwupiętrowymi bez aerodynamicznie zoptymalizowanej budowy. Model Neoplan Skyliner ustala nowe standardy dotyczące również bagażnika: 11 m3 to wystarczająco dużo miejsca na bagaż.
Przestronne wnętrze oferuje maksymalną swobodę ruchów w autobusie dwupiętrowym. 83 miejsca siedzące sprawiają, że autobus jest optymalnym rozwiązaniem do zastosowania w transporcie dalekobieżnym. Wyposażenie do transportu dalekobieżnego z wyświetlaczem celu podróży i gniazdkami wtykowymi o napięciu 230 V lub/i portami USB przy wszystkich miejscach siedzących oraz nowy fotel kierowcy ze zoptymalizowaną pozycją zapewniają zwiększony komfort pasażerów i kierowcy.
O rozrywkę podczas długich podróży dba również system Onboard Entertainment. Oprócz możliwości korzystania z sieci bezprzewodowej WLAN na pokładzie autokaru dostępne jest także centrum multimedialne Multi Media Coach Advanced z dwoma 19-calowymi i jednym 15-calowym monitorem TFT na górze oraz 15-calowym płaskim ekranem na dole pojazdu.
Dla specjalnych potrzeb MAN Bus Modification Center w Plauen oferuje szeroką paletę możliwości doposażenia.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Produkowany w Turcji?
Artykuł sponsorowany?
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.