TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

Największy lotniskowy Van Hool
VAN HOOL Jacek Pudło - Opublikowano: 17.07.2012 16:49:38 4 komentarze
Największy lotniskowy Van Hool

Van Hool zbudował jeden z największych autobusów lotniskowych dla firmy SGSIA, obsługującej Międzynarodowy Port Lotniczy Algieru. Od początku 2012 roku 3 takie autobusy dostarczono na algierskie lotnisko do przewozu pasażerów pomiędzy budynkiem lotniska a samolotami.

Autobus AP2375 ma pojemnośc 160 miejsc, w tym 14 siedzących (przy normie 4 os/m2). Długość wynosi 14,64 m, a szerokość aż 3,75 m. Pokaźna jest też liczba drzwi –autobus posiada dwoje drzwi z prawej strony, dwoje z lewej jak i jedne z przodu i dodatkowe z tyłu, co daje łącznei 6 par drzwi.

Poza nietypową pojemnością, zarząd lotniska oczekiwał od pojazdu również zaimplementowania podwójnego systemu klimatyzacji, dla sprostania ekstremalnym warunkom pogodowym i przewozu pasażerów w komfortowych warunkach.

Pojazdy są w eksploatacji od kilku miesięcy i sprawdzają się w ruchu codziennym –wszyscy pasażerowie z jednego średniej wielkości samolotu mieszczą się w jednym kursie. Nie tylko praktyczność, ale i wygląd pojazdów przyczyniają się do dobrego wizerunku lotniska w Algierze.

Pierwsze zamówienia autobusów Van Hool na algierskie lotnisko miały miejsce już w 1991 roku, kiedy Van Hool dostarczył pierwsze 17 specjalnych autobusów, dostosowanych do ekstremalnych warunków. Wszystkie z nich są nadal w eksploatacji. Utrzymanie pojazdów w stanie sprawności jest znacznym wyzwaniem przy tutejszych warunkach klimatycznych.

Dla przypomnienia warto dodać, pochodzący z Belgii Van Hool ma siedzibę w mieście Koningshooikt i został założony w 1947 roku. Firma zatrudnia na świecie 4000 pracowników z których większość pracuje w zakładach produkcyjnych w Koningshooikt i Bree.

W Algierze, w komunikacji miejskiej eksploatowane są również dwuprzegubowe autobusy Van Hool AGG300.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Van Hool
Algier
lotnisko
  • Jakub – 21.07.2012

    Ładny pojazd. Swoją drogą, było by grzecznie napisać, że artykuł jest tłumaczeniem informacji ze strony producenta.

  • Jakub – 21.07.2012

    Ładny pojazd. Swoją drogą, było by grzecznie napisać, że artykuł jest tłumaczeniem informacji ze strony producenta.

  • Jakub – 22.07.2012

    Ładny pojazd. Swoją drogą, było by grzecznie napisać, że artykuł jest tłumaczeniem informacji ze strony producenta.

  • Jacek Pudło – 22.07.2012

    Wpisywałem w źródło Van Hoola ale z jakiejś przyczyny się nie wyświetla.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....