TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Słupsk przerywa przetarg na pięć autobusów
INFOBUS.PL - Opublikowano: 13.02.2020 15:45:26
MZK Słupsk przerywa przetarg na pięć autobusów

Na razie Miejski Zakład Komunikacji w Słupsku wstrzymał się z zakupem pięciu nowych autobusów klasy MAXI. 10 lutego spółka przerwała przetarg na ich dostawę.

Jakich autobusów chcieli w Słupsku?
Przypomnijmy, że nowe nabytki MZK Słupsk miały mieć nadwozia o długości 11,5 - 12,5 m. Powinny umożliwiać podróż przynajmniej 90 pasażerom, w tym nie mniej niż 27 osobom na miejscach siedzących. Przynajmniej siedem foteli miało być dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład musiało być możliwe dzięki czterem wejściom w układzie 2-2-2.

Autobusy miały być napędzane silnikami diesla spełniającymi normę Euro 6. Jednostka ma mieć przynajmniej 280 KM mocy, maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 1000 Nm. Będzie zblokowana z automatyczną skrzynią biegów, wobec której MZK nie ma konkretnych wymagań w postaci doboru jej charakterystyki pracy czy ilości przełożeń. W komorze silnika nie może zabraknąć systemu detekcji i gaszenia pożaru.

Autobusy trzeba było wyposażyć klimatyzację z funkcją rozdzielenia pracy osobno na przestrzeń pasażerską i kabinę kierowcy. Naturalna wentylacja miała być zapewniona przez wywietrzniki dachowe oraz uchylne okna boczne. Pasażerowie mieli mieć do dyspozycji gniazdka z portami USB. Nie zabraknie oczywiście także monitoringu.

Czas na SIP. Na wyposażeniu miały się znaleźć diodowe wyświetlacze zewnętrzne o wysokiej rozdzielczości. Idziemy do środka. Tutaj znajdą się dwa typy tablic LCD. Za kabiną kierowcy pojazdy się monitor o przekątnej 22". Z boku, przed drugimi drzwiami zainstalowany będzie monitor 38", czyli tzw. "e-korale". Do tego oczywiście miało nie zabraknąć głosowych zapowiedzi oraz systemu GPS. Całością miał sterować autokomputer z dotykowym interfejsem typu R&G SRG6000P.

Tak skompletowane autobusy miały trafić do Słupska w ciągu 180 dni od podpisania umowy. Każda z pięciu "dwunastek" miała być objęta min. trzyletnią gwarancją całopojazdową.

Proceduralny problem
Na razie jednak nici z zakupów. Dwa dni temu MZK przerwało przetarg. Wszystko z powodów proceduralnych. Spółka prowadziła postępowanie wykorzystując platformę ePUAP. Skrzynka MZK na tym serwisie jednak nie działała, co skutkowało brakiem komunikacji z potencjalnymi oferentami. Uznano to za niemożliwą do usunięcia wadę prawną, co też automatycznie skutkuje niemożnością dalszego prowadzenia przetargu.

Będziemy więc musieli poczekać na powtórkę przetargu. Siłą rzeczy spowoduje ona późniejszy termin przekazania pięciu nowych "dwunastek".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Słupsk
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....