TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Piła kontynuuje unijne zakupy. Po hybrydach diesle
InfoBus.pl - Opublikowano: 31.03.2017 11:34:27 1 komentarz
MZK Piła podpisuje umowę na unijne dofinansowanie z WRPO

21 marca Piła ogłosiła przetarg na zakup 6 szt. autobusów miejskich z napędem hybrydowym klasy MAXI. Teraz domawia cztery pojazdy klasy MAXI z silnikami diesla Euro 6.

MZK Piła chce w drugim, autobusowym przetarg kupić cztery pojazdy o długości całkowitej od 11 800 mm do 12 200 mm; szerokości od 2 400 mm do 2 550 mm i wysokości całkowitej maks. 3 100 mm (wraz z urządzeniami klimatyzacyjnymi). Każdy autobus musi posiadać co najmniej 90 miejsc, z tego co najmniej 25 miejsc siedzących i co najmniej 10 dostępnych z poziomu niskiej podłogi. Wymagany termin realizacji zamówienia to 135 dni

Warunki finansowe są następujące: środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN + polisa OC z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. Zamawiający wymaga też wniesienia wadium w wysokości 90 000 PLN.

O tym, kto złoży ofertę w Pile i czy będzie to podobnie jak w innych wielkopolskich przetargach tylko jedna oferta Solarisa dowiemy się 9 maja. Pilskie kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty są następujące:

  • Cena oferty brutto ? 60%

  • Właściwości techniczno-eksploatacyjne - 30%

  • Gwarancja ? 10%

Rozbudowana technika

W zakresie nas najbardziej interesującej techniki, pilski MZK premiuje dodatkowym punktami następujące rozwiązania (punktacja jest bardzo podobna do tej, jaka została zastosowana w przetargu na 6 szt. hybryd):

  • za zaoferowanie szkieletu nadwozia wykonanego ze stali nierdzewnej - odpornej na korozji zgodnej z PN-EN 10088 - oferta otrzyma 2 pkt. (za KTL lub aluminium - oferta otrzyma 1 pkt.)

  • za zaoferowanie autobusu z dostępem do wszystkich foteli pasażerskich poprzez pokonanie max. 1stopnia/podestu - oferta otrzyma 2 pkt.

  • za szybę przednią 3-częściową oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie autobusów spełniających wymóg w odniesieniu do palności wnętrza autobusu zgodnie z Regulaminem 118 EKG ONZ oferta otrzyma 1 pkt.

  • za zaoferowanie pełnego oświetlenia zewnętrznego wykonanego w technologii LED oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie zawieszenia osi przedniej zależnego oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie automatycznej, 4-stopniowej skrzyni biegów oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie szyb bocznych pojedynczych oferta otrzyma 1 pkt.

  • za wykonanie poszycia bocznego w sposób umożliwiający wymianę jego poszczególnych elementów bez konieczności jego późniejszego klejenia, zgrzewania lub spawania - oferta otrzyma 3 pkt.

  • za zaoferowanie układu 2 schładzaczy przedziału pasażerskiego oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie silnika o pojemności do 7 dm3 oferta otrzyma 2 pkt.

  • za zaoferowanie autobusów spełniających wymogi homologacji typu pojazdu w zakresie ochrony osób przebywających w kabinie pojazdu użytkowego (homologacja udzielona zgodnie z Regulaminem nr 29 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - oferta otrzyma 4 pkt.

  • za zaoferowanie autobusów spełniających wymogi homologacji w zakresie wytrzymałości ich konstrukcji nośnej (homologacja udzielona zgodnie z Regulamin nr 66 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - oferta otrzyma 4 pkt.

Unijne dofinansowanie

Przypomnijmy, że pod koniec 2016 r. Miejski Zakład Komunikacji w Pile zajął szóstą lokatę na liście projektów dofinansowanych środkami UE. Pozwoli to firmie na zakup łącznie 11 nowych, niskoemisyjnych autobusów, w tym:

  • 6 szt. niskopodłogowych pojazdów miejskich hybrydowych klasy MAXI z silnikami diesla Euro 6;

  • 5 szt. niskopodłogowych pojazdów miejskich klasy MAXI z silnikami diesla Euro 6;

Autobusy dodatkowo zostaną wyposażone w klimatyzacje przestrzeni pasażerskiej, gniazda USB, biletomaty obsługujący również karty płatnicze. W każdym autobusie będzie wyznaczone miejsce dla osoby z niepełnosprawnością i będzie działał system zapowiedzi głosowych, który informuje pasażerów o lokalizacji następnego przystanku, jako ułatwienie dla osób starszych, niedowidzących i niewidomych.

Ponadto w ramach projektu zaplanowano budowę i modernizację infrastruktury transportu publicznego, w tym:

ZAKUP 27 ZESTAWÓW MONITORINGU WIZYJNEGO / Projekt przewiduje wyposażenie należących do obecnego taboru 27 autobusów w zestawy do monitoringu wizyjnego, a więc wszystkie autobusy miejskie będą wyposażone w nowoczesny system monitoringu. Zwiększy to bezpieczeństwo bezpieczeństwa kierowców i pasażerów.

ROZBUDOWA SYSTEMU DYSTRYBUCJI BILETÓW / Projekt zakłada doposażenie obecnych biletomatów w system płatności bezgotówkowych (kartami zbliżeniowymi PayPass i payWave, jak i klasycznymi z użyciem kodu PIN) oraz zakup do pozostałych pojazdów nowych biletomatów wyposażonych również w te funkcje. W ramach projektu zostaną zakupione i zamontowane w autobusach:

a) 14 szt. nowych biletomatów, które mają również funkcję płatności kartą płatniczą,

b) 32 czytniki kart płatniczych w obecnych biletomatach (modernizacja obecnych biletomatów).

Zapewnienie dostępu we wszystkich autobusach do biletomatów wyposażonych także w czytniki kart płatniczych praktycznie pozwoli na wycofanie sprzedaży biletów u kierowców, co przyczyni się do wyeliminowania opóźnień, poprawy punktualności pojazdów i skrócenia czasu podróży oraz zwiększy jej bezpieczeństwo.

MODERNIZACJA ZAJEZDNI AUTOBUSOWEJ MZK PRZY UL. ŁĄCZNEJ 4 / Założenia planowanej inwestycji przewidują wykonanie przebudowy wewnętrznych dróg, placów manewrowych oraz stanowisk postojowych dla autobusów oraz samochodów osobowych i dostawczych, jako odtworzenie stanu istniejącego układu, przy zmianie konstrukcji nawierzchni. Zakres projektu przewiduje także przebudowę infrastruktury podziemnej w pasie istniejących utwardzeń. Poprawi to bezpieczeństwo na terenie zajezdni.

UTWORZENIE PARKINGÓW P&R I B&R / Powstanie jeden parking B&R i jeden parking P&R przy obecnej siedzibie MZK, niedaleko przystanku autobusowego, co ułatwi możliwość przesiadki do autobusu komunikacji miejskiej. Miejsca te będą udostępniane mieszkańcom bezpłatnie.

BUDOWA ZINTEGROWANEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO PRZY AL. PIASTÓW / Stworzenie w centrum miasta funkcjonalnego, zintegrowanego przystanku, stanowiącego węzeł przesiadkowy dla pasażerów korzystających z samochodów, autobusów komunikacji miejskiej, podmiejskiej, rowerzystów i pieszych. Węzeł będzie utworzony w jednym z głównych punktów przesiadkowych na terenie miasta Piły przy Biurze Obsługi Klienta MZK (BOK), w którym mieszkańcy mogą otrzymać pomoc w pełnym zakresie usług komunikacji miejskiej. Biuro Obsługi Klienta jest przystosowane do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych ? jest umieszczony podjazd dla wózków, tam uzyskają pomoc od pracownika MZK w wypełnieniu wniosku o wydanie Pilskiej Karty Miejskiej, wykonaniu zdjęcia, a także otrzymają spersonalizowaną kartę.

Obecnie obok miejsca budowy węzła przesiadkowego usytuowany jest przystanek autobusowy, który integruje 11 linii komunikacji miejskiej i podmiejskiej. W niedalekiej odległości od przystanku znajdują się miejsca parkingowe dla samochodów osobowych. Wielkość i kształt peronu i wiaty przystankowej będzie przystosowany do przepływu dużych grup ludzi. Stworzenie węzła poprawi warunki oczekiwania na przystanku, łatwość wsiadania i wysiadania, dogodność przesiadania się oraz poprzez dostęp do BOK zapewni pasażerom pełną informację o komunikacji miejskiej. Inwestycja zachęci podróżujących do zostawienia samochodów na parkingach i skorzystania z autobusów.

DZIAŁANIA INFORMACYJNO-PROMOCYJNE / Działania informacyjno-promocyjne na rzecz zachęcania mieszkańców do korzystania z transportu publicznego przyczynią się do zwiększenia dostępności do rzetelnych i kompletnych informacji przekazywanych pasażerom, łatwości i czytelności zapamiętywania układów linii i rozkładów jazdy.

Działania obejmujące tematyką promocję transportu publicznego, rowerowego i pieszego mają na celu zapewnienie, że transport zbiorowy oraz niezmotoryzowany będzie wybierany częściej, niż samochód jako podstawowy środek przemieszczania się w obrębie aglomeracji.

W ramach działań informacyjno- promocyjnych przewidziano:

- ułatwienie mieszkańcom miasta pozyskania informacji o komunikacji miejskiej

- organizację imprezy promującej komunikację miejską dla mieszkańców

- spotkania informacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym

- spotkanie informacyjne dla osób zagrożonych wykluczeniem

- akcję "rozkład jazdy w każdym gospodarstwie domowym"

- promocję w prasie, TV i mediach społecznościowych


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Piła
przetarg
tabor
  • Miraz – 31.03.2017

    Fajna akcja z tą promocją miejskiej komunikacji. Powinno takie coś stać się ogólnokrajowe i każda tego typu firma powinna robić wszystko by wypromować, uatrakcyjnić i zachęcić ludzi do transportu publicznego.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....