TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Ostrołęka idzie na zakupy
Piotr Bochenko - Opublikowano: 22.05.2014 08:59:30 7 komentarzy
MZK Ostrołęka idzie na zakupy
Miejski Zakład Komunikacyjny w Ostrołęce konsekwentnie odnawia swój tabor i co roku kupuje kilka fabrycznie nowych autobusów. Spółka właśnie ogłosiła przetarg na dostawę dwóch fabrycznie nowych autobusów klasy MIDI z silnikami spełniającymi normę Euro 6. Wkrótce przewoźnik zapowiada kolejne zakupy –tym razem pojazdów o napędzie elektrycznym. W obecnie prowadzonym postępowaniu przetargowym spółka chce nabyć dwa niskopodłogowe midibusy, przystosowane także do zasilania biopaliwami. Wymagana minimalna moc silnika to 175 kW, a maksymalna 215 kW przy pojemność jednostki napędowej w przedziale od 6600 dm3 do 7000 dm3. Minimalny moment obrotowy ma wynosić 1010 Nm. Pojazdy mają mieć długość od 9,5 do 10,5 m, szerokość 2,5-2,55 m i pojemność nie mniejszą niż 70 pasażerów, z czego co najmniej 16 na miejscach siedzących (co najmniej 4 miejsca muszą być dostępne z poziomu niskiej podłogi). Zamawiający dopuszcza także sporą dowolność w układzie drzwi –autobusy mogą być dwu- lub trzydrzwiowe w układzie drzwi 1-2-1 / 1-2-2 / 1-2-0. Z punktu widzenia pasażera autobusy będą bogato wyposażone, m.in. w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, monitory LCD do wyświetlania trasy przejazdu, monitoring przestrzeni pasażerskiej oraz przestrzeni przed i za pojazdem, głosowy system zapowiadania przystanków. Termin składania ofert upływa 16 czerwca, a nowe pojazdy mają być dostarczone do 15 listopada 2014 roku. Zakup jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 5.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.Dość szeroki zakres wymagań w zakresie właściwości technicznych autobusów powoduje, że o ostrołęckie zamówienie może powalczyć w zasadzie każdy producent, które oferuje pojazdy w klasie MIDI. Przetarg swoim zakresem obejmuje m.in. takie konstrukcje jak AMZ CitySmile 10 LF, MAN Lion`s City M, Solaris Urbino 10 czy Solbus SM 10. Dotychczasowe zakupy nowych autobusów przez MZK Ostrołęka wskazują, iż spółka nie boi się taborowej mozaiki. W swojej flocie firma posiada m.in. Solarisy Urbino 9, MAZ-y 206, czy Solbusy SN11. Czy obecny przetarg wygra któryś z dotychczasowych dostawców, czy ktoś zupełnie nowy, zobaczymy w czerwcu. Na koniec kilka słów o przygotowywanym przez MZK zamówieniu na zakup pojazdów elektrycznych. Mają to być dwa autobusy o długości do 9 metrów. –„Chcemy ten przetarg ogłosić jak najszybciej, by nowe autobusy pojawiły się u nas w styczniu 1015 roku”–mówi Ryszard Chrostowski, prezes spółki. Ten zakup ma być także dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i to w ramach dotychczasowej perspektywy finansowej 2007-2013. Aktualnie tabor MZK Ostrołęka liczy 33 autobusy, z których 28 jest w codziennym ruchu obsługując 16 linii. Strukturę taboru przedstawia poniższe zestawienie.Model autobusuRok produkcjiRok zakupuLiczba sztukSolaris Urbino 92000200010Iveco Daily 50C200420041Autosan H7-20.05200420041Jelcz M081MB3200520051Jelcz M081MB3200620061MAZ 206200920096MAN NMxx2199520091MAN NMxx2199720091MAN NLxx3200120101MAN 14.220 HOCL-NL / Berkhof Junior200120101Solbus SN11200920111Solbus SN11201120113Solbus SN11201220122Solbus SN11201320132Mercedes-Benz 515 CDI200720121Łącznie33Średni wiek9,18
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Ostrołęka
Ostrołęka
  • starewicz – 22.05.2014

    Boże, jak ten portal jest żałosny. Proszę natychmiast poprawić artykuł. MZK Ostrołęka nie ma ani jednego SN11, a SC10. Pełen profesjonalizm ...

  • Jarko – 22.05.2014

    i jeszcze ta data 1015 roku

  • Raph – 22.05.2014

    @starewicz - gdybyś był tak dobrze zorientowany, to byś wiedział, że nie ma oficjalnie czegoś takiego jak SC10 - autobusy są shomologowane jako krótszy wariant SN11

  • PB – 22.05.2014

    Otóż to. Strona przedsiębiorstwa podaje Solbusy jako SN11. Przewoźnik chyba wie, co kupuje. Więc kolego Starewicz przestań zarzucać mi brak profesjonalizmu. Autor

  • empi – 23.05.2014

    W przypadku wielu autobusów kwestia dokładnego oznaczenia typu (a czasem i marki!) nie jest wcale jednoznaczna. Żeby uznawać kogoś za "żałosnego" trzeba mieć wystarczająco dużo wiedzy, by zdawać sobie z tego sprawę (co wskazał Raph i PB), ale też wystarczająco dużo rozsądku, by przyjmować pewne uproszczenia - np. w artykule opisującym całość taboru bezcelowe jest wymienianie z osobna dokładnych podtypów i odmian takiej samej konstrukcji autobusu. Autor tego artykułu i tak prezentuje bardzo szczegółowe i prawidłowe dane dotyczące typów autobusów, dobra szkoła TWB ;-)

  • zew – 23.05.2014

    ustawka po amz

  • ttt – 24.05.2014

    @zew zgadza się

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....