TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Ostrołęka idzie na zakupy
Piotr Bochenko - Opublikowano: 22.05.2014 08:59:30 7 komentarzy
MZK Ostrołęka idzie na zakupy
Miejski Zakład Komunikacyjny w Ostrołęce konsekwentnie odnawia swój tabor i co roku kupuje kilka fabrycznie nowych autobusów. Spółka właśnie ogłosiła przetarg na dostawę dwóch fabrycznie nowych autobusów klasy MIDI z silnikami spełniającymi normę Euro 6. Wkrótce przewoźnik zapowiada kolejne zakupy –tym razem pojazdów o napędzie elektrycznym. W obecnie prowadzonym postępowaniu przetargowym spółka chce nabyć dwa niskopodłogowe midibusy, przystosowane także do zasilania biopaliwami. Wymagana minimalna moc silnika to 175 kW, a maksymalna 215 kW przy pojemność jednostki napędowej w przedziale od 6600 dm3 do 7000 dm3. Minimalny moment obrotowy ma wynosić 1010 Nm. Pojazdy mają mieć długość od 9,5 do 10,5 m, szerokość 2,5-2,55 m i pojemność nie mniejszą niż 70 pasażerów, z czego co najmniej 16 na miejscach siedzących (co najmniej 4 miejsca muszą być dostępne z poziomu niskiej podłogi). Zamawiający dopuszcza także sporą dowolność w układzie drzwi –autobusy mogą być dwu- lub trzydrzwiowe w układzie drzwi 1-2-1 / 1-2-2 / 1-2-0. Z punktu widzenia pasażera autobusy będą bogato wyposażone, m.in. w klimatyzację przestrzeni pasażerskiej, monitory LCD do wyświetlania trasy przejazdu, monitoring przestrzeni pasażerskiej oraz przestrzeni przed i za pojazdem, głosowy system zapowiadania przystanków. Termin składania ofert upływa 16 czerwca, a nowe pojazdy mają być dostarczone do 15 listopada 2014 roku. Zakup jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 5.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.Dość szeroki zakres wymagań w zakresie właściwości technicznych autobusów powoduje, że o ostrołęckie zamówienie może powalczyć w zasadzie każdy producent, które oferuje pojazdy w klasie MIDI. Przetarg swoim zakresem obejmuje m.in. takie konstrukcje jak AMZ CitySmile 10 LF, MAN Lion`s City M, Solaris Urbino 10 czy Solbus SM 10. Dotychczasowe zakupy nowych autobusów przez MZK Ostrołęka wskazują, iż spółka nie boi się taborowej mozaiki. W swojej flocie firma posiada m.in. Solarisy Urbino 9, MAZ-y 206, czy Solbusy SN11. Czy obecny przetarg wygra któryś z dotychczasowych dostawców, czy ktoś zupełnie nowy, zobaczymy w czerwcu. Na koniec kilka słów o przygotowywanym przez MZK zamówieniu na zakup pojazdów elektrycznych. Mają to być dwa autobusy o długości do 9 metrów. –„Chcemy ten przetarg ogłosić jak najszybciej, by nowe autobusy pojawiły się u nas w styczniu 1015 roku”–mówi Ryszard Chrostowski, prezes spółki. Ten zakup ma być także dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i to w ramach dotychczasowej perspektywy finansowej 2007-2013. Aktualnie tabor MZK Ostrołęka liczy 33 autobusy, z których 28 jest w codziennym ruchu obsługując 16 linii. Strukturę taboru przedstawia poniższe zestawienie.Model autobusuRok produkcjiRok zakupuLiczba sztukSolaris Urbino 92000200010Iveco Daily 50C200420041Autosan H7-20.05200420041Jelcz M081MB3200520051Jelcz M081MB3200620061MAZ 206200920096MAN NMxx2199520091MAN NMxx2199720091MAN NLxx3200120101MAN 14.220 HOCL-NL / Berkhof Junior200120101Solbus SN11200920111Solbus SN11201120113Solbus SN11201220122Solbus SN11201320132Mercedes-Benz 515 CDI200720121Łącznie33Średni wiek9,18
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Ostrołęka
Ostrołęka
  • starewicz – 22.05.2014

    Boże, jak ten portal jest żałosny. Proszę natychmiast poprawić artykuł. MZK Ostrołęka nie ma ani jednego SN11, a SC10. Pełen profesjonalizm ...

  • Jarko – 22.05.2014

    i jeszcze ta data 1015 roku

  • Raph – 22.05.2014

    @starewicz - gdybyś był tak dobrze zorientowany, to byś wiedział, że nie ma oficjalnie czegoś takiego jak SC10 - autobusy są shomologowane jako krótszy wariant SN11

  • PB – 22.05.2014

    Otóż to. Strona przedsiębiorstwa podaje Solbusy jako SN11. Przewoźnik chyba wie, co kupuje. Więc kolego Starewicz przestań zarzucać mi brak profesjonalizmu. Autor

  • empi – 23.05.2014

    W przypadku wielu autobusów kwestia dokładnego oznaczenia typu (a czasem i marki!) nie jest wcale jednoznaczna. Żeby uznawać kogoś za "żałosnego" trzeba mieć wystarczająco dużo wiedzy, by zdawać sobie z tego sprawę (co wskazał Raph i PB), ale też wystarczająco dużo rozsądku, by przyjmować pewne uproszczenia - np. w artykule opisującym całość taboru bezcelowe jest wymienianie z osobna dokładnych podtypów i odmian takiej samej konstrukcji autobusu. Autor tego artykułu i tak prezentuje bardzo szczegółowe i prawidłowe dane dotyczące typów autobusów, dobra szkoła TWB ;-)

  • zew – 23.05.2014

    ustawka po amz

  • ttt – 24.05.2014

    @zew zgadza się

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....