TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Jelenia Góra na MAXI-zakupach. 2 lub 3 autobusy
INFOBUS.PL - Opublikowano: 26.02.2020 16:00:36
MZK Jelenia Góra na MAXI-zakupach. 2 lub 3 autobusy

Miejski Zakład Komunikacji w Jeleniej Górze wzbogaci się o dwa lub trzy używane autobusy klasy MAXI. I to dosyć młode. Spółka szuka dostawcy maksymalnie czteroletnich autobusów. Ale symbolicznie punktuje młodszy wiek.

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. MZK zastrzega sobie prawo skorzystania z opcji zakupu jednego dodatkowego autobusu o takich samych parametrach i wyposażeniu co pozostałe dwa objęte zamówieniem gwarantowanym.

Mają to być pojazdy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. i z przebiegami nie większymi niż 200 000 km. Każdy ma zabierać na pokład przynajmniej 70 pasażerów, w tym min. 28 na miejscach siedzących. Dostęp na pokład ma być zapewniony przez trzy wejścia w układzie 2-2-2 lub 1-2-2.

Autobusy mają być napędzane silnikadmi diesla, które spełniają przynajmniej normę Euro 6. Jednostka ma mieć minimum 180 kW mocy oraz pojemność skokową nie większą niż 7 l. Silnik zostanie zblokowany z automatyczną, przynajmniej pięciobiegową skrzynią biegów ze zwalniaczem hydraulicznym. Most napędowy ma mieć przełożenie dobrane pod kątem redukcji spalania paliwa.

Przestrzeń pasażerska powinna być klimatyzowana. Wentylacja ma być zapewniona przez okna uchylne lub przesuwne. Siedzenia muszą być odporne na ścieranie i zabrudzenia w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym. W trakcie podróży będzie można naładować telefon czy tablet przez gniazda USB. System informacji pasażerskiej obejmuje tablice LED wewnątrz i na zewnątrz pojazdu oraz głosowe zapowiadanie przystanków. Dodatkowo MZK wymaga wyposażenia pojazdów w monitoring i system rejestracji potoków pasażerskich.

Tak skompletowane autobusy mają trafić do Jelenie Góry w ciągu maksymalnie 50 dni od podpisania umowy. Każdy musi być objęty przynajmniej trzymiesięczną gwarancją. Szacunkowa wartość zamówienia to 468 460,87 EUR, czyli ok. 2,02 mln PLN.

Są trzy kryteria oceny ofert. Najważniejsza jest cena, która ma 80% wagi. 2% można zyskać za autobusy wyprodukowane w 2017 r. lub później. Pozostałe 18% jest za wydłużenie gwarancji do roku.

Termin składania ofert mija 30 marca.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
MZK Jelenia Góra
używane
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....