TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

TransInfo

InfoRail

MZK Gorzów stawia nie tylko na nowe autobusy
INFOBUS.PL - Opublikowano: 28.06.2017 14:27:45
MZK Gorzów stawia nie tylko na nowe autobusy

Gorzowski Miejski Zakład Komunikacji odnawia tabor nie tylko w oparciu o nowe autobusy. Spółka symbolicznie posiłkuje się także pozyskiwaniem pojazdów z "drugiej ręki". Teraz chce kupić dwa autobusy klasy MEGA, które muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę gorzowskiego przewoźnikowi do 35 dni od podpisania umowy wszystkich pojazdów. Autobusy, które chce pozyskać spółka mają być całkowicie niskopodłogowe. Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku i o przebiegu nie większym niż 350 000 km.

Trójosiowe pojazdy będą posiadać nadwozia o długości 14,5 - 15 m. Autobusy muszą posiadać silniki, które spełniają przynajmniej normę Euro 4. Jednostka napędowa o mocy przynajmniej 190 kW ma być zblokowana z automatyczną skrzynią biegów. MZK nie wskazuje maksymalnej liczby pasażerów, która ma pomieścić się w autobusie. Zaznacza jednak, że nie mniej niż 43 osoby mają mieć zagwarantowane miejsce siedzące. Wejście na pokład ma być możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.

Nie może także zabraknąć klimatyzacji oraz monitoringu. Autobusy będą posiadały także nadajniki GPS oraz kompletny system informacji pasażerskiej. Będzie się on składał z czterech zewnętrznych wyświetlaczy diodowych, jednej wewnętrznej tablicy LCD o przekątnej 22" oraz głosowych zapowiedzi przystanków.

Oferty, na które wstępnie MZK czeka do 6 lipca będą oceniane w na podstawie dwóch kryteriów. Cena to maksymalnie 95% punktów. 5% można zyskać za skrócenie terminu dostawy do 30 dni lub szybciej.

Wymagania miejskiego przewoźnika z Gorzowa Wielkopolskiego są jasne i nie wymagają żadnego komentarza. W przypadku dostaw autobusów używanych normą jest, że operatorzy mają upatrzone konkretne egzemplarze. W tym wypadku najprawdopodobniej jest tak samo. Dzięki temu flota gorzowskich "piętnastek" już niedługo zwiększy się do ośmiu sztuk.

Równolegle MZK sprawdza jedyną ofertę, które wpłynęła w przetargu na dostawę sześciu hybryd klasy MAXI oraz czterech trójosiowych autobusów klasy MEGA. Przedstawił ją MAN i opiewa ona na nieco ponad 15 mln zł brutto.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MZK Gorzów Wielkopolski
przetarg
tabor
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....